quote:
Wel dat liedje, dat zong ik voor kleine man toen ie baby wasquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ronnie Tober, en daar word je blij van?
Ik lust het niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:21 schreef Samzz het volgende:
Jij lust geen kaas? Of bent allergisch?
Ah ok, en werd de kleine man daar blij van danquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel dat liedje, dat zong ik voor kleine man toen ie baby was
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah ok, en werd de kleine man daar blij van dan
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hmmm, maar geen afwas of koffie zetten.
ik denk het laatstequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die werd daar vrolijk van ja! Of hij lachte me uit, dat kan ook natuurlijk
quote:
Erg issie he?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Damn, jij bent snel afgeleid
Tieten heb ik altijd wel in gedachten, dus wat ik noem is meer bijzaakquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Damn, jij bent snel afgeleid
quote:
Het was ook echt raar. Zit ik daar met m'n vriendin, beetje te kletsen over rare fokkers enzoquote:
Hoi lieverdquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Trouwens wel een leuk woord hoor, ben volgens mij nog nooit naarling genoemd
Ja zei toch al dat je geweldig wasquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, dat doe ik dan toch even...
How consideratequote:
Och het zal op zich wel meevallen, ik baal gewoon dat ik alleen thuis zit.quote:
Al je persoonlijkheden in één keer.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:27 schreef Yuki het volgende:
Wat lief dat je me persoonlijk aanspreekt
Ah, hoe vaak ben ik de revue gepasseerd?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het was ook echt raar. Zit ik daar met m'n vriendin, beetje te kletsen over rare fokkers enzostaat Peu ineens in dat restaurant
Maar het was leuk. En verdomd onverstandigMaar leuk
Wil je nog een smsje anders?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och het zal op zich wel meevallen, ik baal gewoon dat ik alleen thuis zit.
We zitten samen alleen thuis!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och het zal op zich wel meevallen, ik baal gewoon dat ik alleen thuis zit.
In één woord geweldig!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zei toch al dat je geweldig was
Nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, hoe vaak ben ik de revue gepasseerd?
Hoezo was het onverstandig?
Je wilt niet weten wat ik wilquote:
quote:
Je bent te goed voor deze wereld.quote:
Hetzelfde als 90% van alle andere Singles?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ik wil
Jij wil wodka?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ik wil
Pffffquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
NietZij kent jou niet he, dus vandaar
En onverstandig omdat ik achteraf voel dat ik nog helemaal niet hersteld ben. Ben echt gesloopt, terwijl ik de hele middag gezeten heb
Nu dus even een wasje aan en weer m'n bed in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |