Patatjes!quote:
Oh jaloers! Ik heb alleen maar een stomme douchequote:
Geef het ook op, krijg niemand meequote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:56 schreef missbehavin het volgende:
Aaarghh! Ik geef het op, thuis op zaterdagavond bah
Je was welkom hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh jaloers! Ik heb alleen maar een stomme douche
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geef het ook op, krijg niemand mee
Zijn er serieus mensen die dat erg vinden? Ik heb ermee leren leven vanwege ex, die was dol op knoflook, evenals schoonpapaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:09 schreef missbehavin het volgende:
Ah fuck it, ik heb een stokbroodje in de oven gegooid en mama's kruidenboter is zacht aan het worden. Er wordt toch niet gekust, dus kan ik zonder probleem een week naar knoflook meuren
Nou ja, ik hou er eigenlijk nooit rekening meequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen die dat erg vinden? Ik heb ermee leren leven vanwege ex, die was dol op knoflook, evenals schoonpapa![]()
Ik zou het nieteens meer merken denk ik..
je zoent je schoonpapa?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen die dat erg vinden? Ik heb ermee leren leven vanwege ex, die was dol op knoflook, evenals schoonpapa![]()
Ik zou het nieteens meer merken denk ik..
Frietje hete kip en een cheeseburgerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Patatjes!Ik moet nog eten, en ik heb me toch een trek.
Nee! Dan zeg je, nee schat, zelfs al zit je alleen thuis vanavond, jij bent geweldig!quote:
Kaas doe je mij dan weer geen plezier mee. Hete kip daarentegen. Erg goed!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:13 schreef Tally het volgende:
Frietje hete kip en een cheeseburgerWas heeeeeeeeerlijk
Ik vind op zo'n hamburger alleen die plastic kaas lekkerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kaas doe je mij dan weer geen plezier mee. Hete kip daarentegen. Erg goed!
Plastic kaas? Gek mensquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind op zo'n hamburger alleen die plastic kaas lekker![]()
Oj dat klinkt lekker zegquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Frietje hete kip en een cheeseburgerWas heeeeeeeeerlijk
Ok, jij bent geweldig, ben ik alleen zieligquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee! Dan zeg je, nee schat, zelfs al zit je alleen thuis vanavond, jij bent geweldig!
Cheddarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind op zo'n hamburger alleen die plastic kaas lekker![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok, jij bent geweldig, ben ik alleen zielig
Die hele nieuwe? Die is vrij ruk ofzo?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:13 schreef missbehavin het volgende:
Oh godver, heb ik toch per ongeluk die nieuwe messenger gedownloadShitshitshit
wat is er mis met de nieuwe messenger dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:13 schreef missbehavin het volgende:
Oh godver, heb ik toch per ongeluk die nieuwe messenger gedownloadShitshitshit
Die jaquote:
Foute MIquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Die jaIk heb een periode gehad dat ik het overal op at
quote:
quote:
Vrij? Zeg maar reuzequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die hele nieuwe? Die is vrij ruk ofzo?
Goed dat je het zegt, dan download ik hem dus nietquote:
Ik weet het antwoord alquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk of een creatief antwoord?
Ik zag het staan op de FP ja..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:18 schreef Samzz het volgende:
Vader helpt stiefvader dochter te verkrachten
WTFquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:18 schreef Samzz het volgende:
Vader helpt stiefvader dochter te verkrachten
Ja ik vind het niks, onoverzichtelijk zooitjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, dan download ik hem dus niet
Nope, als wij ooit gaan zoenen, beter heb je dan geen kaas gegeten.quote:
Heb er eigenlijk geen last van, moet wel zeggen dat ik het niet veel gebruik,quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik vind het niks, onoverzichtelijk zooitje
Ah nu heb ik Ronnie Tober in mijn hoofdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt waar, je bent helemaal geweldig
Ik heb nogsteeds de 2009 versie, werkt bestquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb er eigenlijk geen last van, moet wel zeggen dat ik het niet veel gebruik,
Ik hoor het van meer mensen. Ik blijf maar mooi bij m'n Windows live messenger of zoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik vind het niks, onoverzichtelijk zooitje
Jij lust geen kaas? Of bent allergisch?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, als wij ooit gaan zoenen, beter heb je dan geen kaas gegeten.
Jij autistquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
Ik hou ook gewoon niet van zo'n plotselinge, onverwachte verandering
Ronnie Tober, en daar word je blij van?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah nu heb ik Ronnie Tober in mijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |