Ja, dat blijkt maar. Maar het was wel gezellig, ik had LL echt al te lang niet meer gezien. Lieve meidquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pffff
Ah, oke. Ja, zoiets vreet energie idd, vooral als je die al niet echt hebt. Lekker rustig aan doen
Jawel hoor meid. Ik zou eigenlijk plannen hebben maar die gingen niet door, dat is het meerquote:
Dan zal het inmiddels wel een inhoudsloze opmerking voor je zijn.quote:
Een relatie!quote:
Fijn dat je een leuke avond hebt gehad.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt maar. Maar het was wel gezellig, ik had LL echt al te lang niet meer gezien. Lieve meid
Echt nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zal het inmiddels wel een inhoudsloze opmerking voor je zijn.
Vandaar je garderobecrisis gisteren?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel hoor meid. Ik zou eigenlijk plannen hebben maar die gingen niet door, dat is het meer
Zekerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fijn dat je een leuke avond hebt gehad..
Voor niks dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vandaar je garderobecrisis gisteren?
quote:
+1.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, aha, dank voor de verduidelijking. Dan zet ik dat maar op mijn wensenlijst, bij dezen.
Ik heb vanmiddag een mooie St. Bernardus Abt 12 gehaald!quote:
Komt 'ie boven of onder mij op de lijst.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:36 schreef L-E het volgende:
Oh, aha, dank voor de verduidelijking. Dan zet ik dat maar op mijn wensenlijst, bij dezen.
Zijn straf heeft 'ie al. Hij zal nooit 'verder' komen.quote:
Ik heb bier. Ik ben tevreden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn straf heeft 'ie al. Hij zal nooit 'verder' komen.
Vanmorgen iig leuk, lekker gewerkt in 't asiel, ze hebben me o.a. geleerd hoe ik moet dwangvoeren en hoe ik medicijnen het beste toe kan dienen. Dan kan ik dat voortaan zelf doen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeker
En mijn bed, dat is ook fijn
Hoe was jouw dag verder?
Wijfquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:39 schreef Watertornado het volgende:
Oooh, de tijd! Ik moet nog mijn schoenen poetsen, nagels uitmergelen, knippen, nóg een keer scheren, gezicht scrubben en mezelf parfumeren
Met andere woorden: ik ben optutten!
En terechtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn straf heeft 'ie al. Hij zal nooit 'verder' komen.
Ik heb vandaag weer way teveel van je soortgenoten gezien. Paupers die bier drinken in het OV. Hoe kansloos blijft dat zeg.quote:
Zeg, ben jij toevallig in het verkeerde lichaam geboren?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:39 schreef Watertornado het volgende:
Oooh, de tijd! Ik moet nog mijn schoenen poetsen, nagels uitmergelen, knippen, nóg een keer scheren, gezicht scrubben en mezelf parfumeren
Met andere woorden: ik ben optutten!
Hi youquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:40 schreef kres het volgende:
Daag lieve digitale vriendjes![]()
Samzz en Yuki
Oh ja, we moeten nog neuken jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:34 schreef Yuki het volgende:
Neuken?
Oh nee, dat had ik vanmorgen al gevraagd
quote:
Oh, altijd tof om nieuwe dingen te leren. Is dat nou vrijwilligerswerk wat je doet daar, of wel betaald?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanmorgen iig leuk, lekker gewerkt in 't asiel, ze hebben me o.a. geleerd hoe ik moet dwangvoeren en hoe ik medicijnen het beste toe kan dienen. Dan kan ik dat voortaan zelf doen..
Verder lekker rustig aan gedaan, vannacht 4 uurtjes geslapen of zo dus ik heb echt geen puf meer nu
Je bent jaloers omdat jij het van je vrouw niet mag.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer way teveel van je soortgenoten gezien. Paupers die bier drinken in het OV. Hoe kansloos blijft dat zeg.
Kresquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:40 schreef kres het volgende:
Daag lieve digitale vriendjes![]()
Samzz en Yuki
Your place or mine?quote:
In plaats daarvan pijpt zij mij in het OV. Stukken lekkerder kan ik je vertellen. Dat biertje neem ik dan achteraf thuis wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:41 schreef Q. het volgende:
Je bent jaloers omdat jij het van je vrouw niet mag..
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, ben jij toevallig in het verkeerde lichaam geboren?
Mijn bier gaat niet zeiken dat ik geen scheten mag laten in bed.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In plaats daarvan pijpt zij mij in het OV. Stukken lekkerder kan ik je vertellen. Dat biertje neem ik dan achteraf thuis wel.
Mijn vrouw ook niet. zij kan zelfs hardere en viezere scheten laten dan ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:43 schreef Q. het volgende:
Mijn bier gaat niet zeiken dat ik geen scheten mag laten in bed.
Vrijwilligquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, altijd tof om nieuwe dingen te leren. Is dat nou vrijwilligerswerk wat je doet daar, of wel betaald?
Dwangvoeren is bij ondervoeding, neem ik aan?En vind je dat niet eng?
Rustig aan is goed dan ja! Samen onder een dekentje kruipen?
Bier laat geen scheten in bed.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn vrouw ook niet. zij kan zelfs hardere en viezere scheten laten dan ik.
Bier heeft geen tieten, bier pijpt niet, neukt niet en bier heeft geen tieten. Veel plezier in bed met je biertje.quote:
Oh, goed zeg!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
VrijwilligVooral bij katten die niet willen eten omdat ze te zwak of ziek zijn.
. Ondervoede katten eten vaak wel graag, die moet je met mate gaan voeren. Het is wel even wennen omdat je in feite een pleur vloeibaar voedsel in hun bek spuit, maar het is voor het goede doel
Laten we dat doen
Ik wilde net vragen waar we het over hebben ....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn vrouw ook niet. zij kan zelfs hardere en viezere scheten laten dan ik.
Je moest aan mij denkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:45 schreef xFriendx het volgende:
Las laatst in de Spits of Metro nog iets over een brandje in een asiel met katten, moest toen wel even aan je werk denken Samzz. Weet alleen niet meer waar het was.
Bier zit vaak wel in een pijpje.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bier heeft geen tieten, bier pijpt niet, neukt niet en bier heeft geen tieten. Veel plezier in bed met je biertje.
Bier mag niet in bed. Meer ruimte voor mij dus.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bier heeft geen tieten, bier pijpt niet, neukt niet en bier heeft geen tieten. Veel plezier in bed met je biertje.
Dat gat is te klein voor mijn penis.quote:
Goed plan!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De jouwe, kan die koude kamer ook warmgestookt worden
Ohh die van mij past er wel in ..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gat is te klein voor mijn penis.
Ja, klopt. Het is ook soms wel hartverscheurend werk hoor, dat dwang voeren. En nu sta ik ook nog eens vooral op de quarantaine en ziekenboeg dus maak ik alleen de ziek, zwak en misselijke dieren mee.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, goed zeg!
Mja, bij die arme zwakke dieren is het gewoon nodig. En dankbaar werk ook lijkt me, als je ziet hoe ze opknappen enzo
Lekker warm zo
Mag ik in jouw bed niet drinken?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Bier mag niet in bed. Meer ruimte voor mij dus.
Ja, jij natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mag ik in jouw bed niet drinken?
Oh ik wilde al zeggen.. had al plannen met tequila enzoquote:
Ik heb niet verteld welk fles(je) het is ...quote:
Laat die maar een keer in de praktijk zien.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik wilde al zeggen.. had al plannen met tequila enzo
Lijkt me echt moeilijk. Maar wel onwijs goed dat je het doet! Iemand moet het doen hequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt. Het is ook soms wel hartverscheurend werk hoor, dat dwang voeren. En nu sta ik ook nog eens vooral op de quarantaine en ziekenboeg dus maak ik alleen de ziek, zwak en misselijke dieren mee..
Idd! Warmte is goed
Als ik goede ideeen had zat ik zelf nu niet thuisquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:53 schreef kres het volgende:
Ik wil nog weg vanavond maar geen zin om naar de kroeg te gaan.. Iemand nog ideen ?
Druk geweest ?quote:
Ga rondjes om je huis rennen!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:53 schreef kres het volgende:
Ik wil nog weg vanavond maar geen zin om naar de kroeg te gaan.. Iemand nog idee ?
Fair enoughquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:51 schreef kres het volgende:
[..]
Ik heb niet verteld welk fles(je) het is ...
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fair enoughWelk(e) fles(je) bedoel je?
Name the time and place Q babyquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Laat die maar een keer in de praktijk zien.
Ohh ja ... Je heb je laatste dagje gehad vandaag..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ikea geweest, praxis geweest, behang gerepareerd (katten)
Ik vind het nu wel meevallen eigenlijk. maar ik ben ook wel wat gewend onder anderequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lijkt me echt moeilijk. Maar wel onwijs goed dat je het doet! Iemand moet het doen he
Ik voel de liefde
Nu ga ik uiteraard weer zwijgen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Name the time and place Q baby
tis hier maar eentje die het sloopt hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:59 schreef kres het volgende:
[..]
Ohh ja ... Je heb je laatste dagje gehad vandaag..![]()
Ben ik de enige die katten heeft die behang en deuren heel laten ?
Alle beesten hier zitten aan het behangquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:59 schreef kres het volgende:
[..]
Ohh ja ... Je heb je laatste dagje gehad vandaag..![]()
Ben ik de enige die katten heeft die behang en deuren heel laten ?
Het is jouw zieke geestquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:58 schreef kres het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dusss....![]()
Of is het mijn zieke geest.. ?![]()
Met stilo jeweettoch.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Leuk!
Stijldansen, of in een club ofzo?
Quelle surprise, mietjequote:
Ik zeg niks.quote:
Ik ben niets gewend, dus dat zal het misschien wel zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het nu wel meevallen eigenlijk. maar ik ben ook wel wat gewend onder andere. Het hanteren blijft soms nog moeilijk, katten zijn echte beweging kunstenaars. En inderdaad, ik werk samen met nog zo'n 60 andere vrijwilligers en we zijn allemaal hard nodig!
Zo hoort het
Nee oke .... dan heb ik het goed..quote:
Wat wil je kwijt lieverd?quote:
Het past goed bij je imago.quote:
quote:
Ja, maar... Probeer het eens voor je te zien. Jij in dat leren pakje. Q. op zijn buik vastgebonden op bed. Jij probeert een pijpje bier in zijn anus te stoppen en hij schreeuwt meteen als een speenvarken. Waarop jij reageert met: Quelle surprise, mietjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |