eensquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind Dean sowieso beter dan Simone vanavond.
ik gun het de gebroeders Saunders ook wel om beide winnaar te worden en ze zijn beide super goed.quote:
Deanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
Dan gaat het tussen Dean en Sharon en dan weet ik wel wie ik wel dat er wint
Wat een zin![]()
Hij was vanaf het begin al mijn favoriet en ik denk ook wel dat hij wint.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:13 schreef Riann het volgende:
[..]
Deangaat winnen ik denk dat veel mensen het met mij eens zijn en Dean sowieso een hogere gunfactor heeft.
ja ik ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:12 schreef Riann het volgende:
[..]
ik gun het de gebroeders Saunders ook wel om beide winnaar te worden en ze zijn beide super goed.
Hier is het rustig nu inderdaad, je moet maar niet posten tijdens Wegmisbruikers dan, want dan word je gekquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:14 schreef Riann het volgende:
Ik kan dit topic wel beter bijhouden als bij voice of holland. Bij de voice of holland denk ik vaak nog laat maar zitten.
bij help mijn kind is dik word je ook gekquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier is het rustig nu inderdaad, je moet maar niet posten tijdens Wegmisbruikers dan, want dan word je gek
Dat is soms te druk jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:14 schreef Riann het volgende:
Ik kan dit topic wel beter bijhouden als bij voice of holland. Bij de voice of holland denk ik vaak nog laat maar zitten.
quote:
dat denk ik ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ik denk dat hij dit wel goed gaat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |