geef me 15minquote:
Overdag gebeurt dat steeds meer, laatste tijd echt hele leuke discussies gehad en met Kluts over lingerie gebabbeldquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och ja. Ik zit er nu ff niet meer zoveel op maar denk dat het voor de veelvuldige bezoekers van nu, weleens fijn kan zijn als het ook nog eens ergens over gaat.
Jij nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geef me 15mindan sta ik voor je deur
Gelukkig is ie dan overgebracht naar een manegequote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Overdag gebeurt dat steeds meer, laatste tijd echt hele leuke discussies gehad en met Kluts over lingerie gebabbeld
@ Peu en Yuuks, inderdaad, ik keek ook van wtfHelaas hebben de mensen hier niet dusdanig verstand van paarden, ze zeiden dat het een shetlander was, maar daar is ie te slank voor, dus ik denk minipaard of fallabella.
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef Kreator het volgende:
Weet je wat mij is opgevallen met sex? Dat sommige vrouwen zomaar ineens een vinger in je steken. Daar schrik je wel van.
Ontspannen en genietenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef Kreator het volgende:
Weet je wat mij is opgevallen met sex? Dat sommige vrouwen zomaar ineens een vinger in je steken. Daar schrik je wel van.
Maar is het niet zo dat hoe viezer en natter, hoe beter de seks?quote:
omgquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ze mogen mij best aan een touwtje bij jou aan de deur binden anders
Ja, hier is er geen plaats voor. De geit is ook al een tijdje weg.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gelukkig is ie dan overgebracht naar een manege
Zomaar, zonder waarschuwing? Dat is niet netjesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef Kreator het volgende:
Jij wilt ook in de quarantaine met een kattenbak en een handdoek?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ze mogen mij best aan een touwtje bij jou aan de deur binden anders
"En toen stak ze zomaar een vinger in m'n aars, dat was echt fantastisch!"quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef Kreator het volgende:
It wasn't mequote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef Kreator het volgende:
Even de prostaat-melken!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
"En toen stak ze zomaar een vinger in m'n aars, dat was echt fantastisch!"
450xquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
"En toen stak ze zomaar een vinger in m'n aars, dat was echt fantastisch!"
Aai je me dan ook?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wilt ook in de quarantaine met een kattenbak en een handdoek?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef Kreator het volgende:
Ja, de diertjes moeten natuurlijk wel aandacht hebbenquote:
Hoe zou het dan zitten met natte, schone seks?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar is het niet zo dat hoe viezer en natter, hoe beter de seks?
Alles valt vies te makenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoe zou het dan zitten met natte, schone seks?
Onder de douche ofzo?
Whoppa, zo die droge vinger helemaal naar binnen. Kun je wel over ontspannen beginnen, maar ik kan toch wel verklaren dat dat niet het eerste was wat in me opkwam.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:12 schreef missbehavin het volgende:
Zomaar, zonder waarschuwing? Dat is niet netjes
Maar echte goeie seks is toch altijd een beetje vies?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoe zou het dan zitten met natte, schone seks?
Onder de douche ofzo?
Wat was jouw reactie?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Whoppa, zo die droge vinger helemaal naar binnen. Kun je wel over ontspannen beginnen, maar ik kan toch wel verklaren dat dat niet het eerste was wat in me opkwam.
Volgens de Bijbelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar echte goeie seks is toch altijd een beetje vies?
seks is vies ja, anders had het wel knuffelen gehetenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je rekening mee moet houden dat alles schoon blijft, is t wel wat minder jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat kwam dan wel als eerste in je op? De dikke piemel van de lokale neger?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Whoppa, zo die droge vinger helemaal naar binnen. Kun je wel over ontspannen beginnen, maar ik kan toch wel verklaren dat dat niet het eerste was wat in me opkwam.
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat kan niet hequote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben ik het zomaar eens met de bijbel? Nou nou...
Koud? En dat andere valt ook wel meequote:
Ik haat hetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Koud? En dat andere valt ook wel mee
Ik begin me ernstig zorgen om mezelf te maken.quote:
Mja. Gepruts is het wel.quote:
Klote als je half wel en niet onder de douche staat of dat het douchegordijn aan je reet blijft plakken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Koud? En dat andere valt ook wel mee
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja. Gepruts is het wel.
Beginnen onder de douche. Ergens anders verder gaan
Ik dacht, hey dat is de piemel van de Kardinaal, maar toen voelde ik dat de pink verder kwam dan de sluitspier en toen was ik al wat gerustgesteld.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat kwam dan wel als eerste in je op? De dikke piemel van de lokale neger?
Ik heb en ruime douche die vrij warm is, dus koud en douche gordijnen heb ik geen last vanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Klote als je half wel en niet onder de douche staat of dat het douchegordijn aan je reet blijft plakken.
MIquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Whehe, die vinger krijg je nooit meer terug
'Make love'.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
seks is vies ja, anders had het wel knuffelen geheten
Sowieso zijn douchegordijnen echt vreselijk. Ze waaien altijd naar je toe.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Klote als je half wel en niet onder de douche staat of dat het douchegordijn aan je reet blijft plakken.
Ik zal wel een wijf zijnquote:
En soms is gewoon ongecompliceerd neuken fijnerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zal wel een wijf zijnmaar ik maak echt wel onderscheid tussen "vrijen" (making love) en "neuken".
Soms is vrijen gewoon heel fijn
Vergeet vooral het 'not war' gedeelte nietquote:
Mild Kreator, erg mild. Ik had wel een scherpere reactie van je verwacht. Het zal de leeftijd wel zijn. Vroeger waren zowel je opmerkingen als je erecties een stuk harder.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik dacht, hey dat is de piemel van de Kardinaal, maar toen voelde ik dat de pink verder kwam dan de sluitspier en toen was ik al wat gerustgesteld.
wijfquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zal wel een wijf zijnmaar ik maak echt wel onderscheid tussen "vrijen" (making love) en "neuken".
Nah, ik vind de term 'make love' gewoon heel suf en truttig. Het is gewoon seks, met of zonder liefde.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zeggen. Ik gebruik die woorden alleen welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, ik vind de term 'make love' gewoon heel suf en truttig. Het is gewoon seks, met of zonder liefde.
Tja, hoe truttig ik 'make love' ook vind, make seks, not war, klinkt dan weer totaal niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergeet vooral het 'not war' gedeelte niet
De liefde consumerenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, ik vind de term 'make love' gewoon heel suf en truttig. Het is gewoon seks, met of zonder liefde.
Ik word altijd paranoïde van die dingen! Laat me eens met rust blijf gewoon rustig hangen! Als ik dat mijn rug naar dat gordijn toekeer wurgt ie me vast!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sowieso zijn douchegordijnen echt vreselijk. Ze waaien altijd naar je toe.
Ohja, tuurlijk. Ieder zijn of haar manier van praten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zeggen. Ik gebruik die woorden alleen wel
Fuck Hard End War iets?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, hoe truttig ik 'make love' ook vind, make seks, not war, klinkt dan weer totaal niet.
Dat kloptquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, hoe truttig ik 'make love' ook vind, make seks, not war, klinkt dan weer totaal niet.
Ik zou, als ik u niet ontrief, gaarne de liefde met u consumeren.quote:
Maak er dan een Nederlandse variant van met "voer eendjes . . .".quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kloptMaar 'make love, not war' vind ik ook zo'n kut uitspraak
Hahaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik word altijd paranoïde van die dingen! Laat me eens met rust blijf gewoon rustig hangen! Als ik dat mijn rug naar dat gordijn toekeer wurgt ie me vast!
Wij hebben een gat in de muurquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
HahaIk weet gewoon precies wat je bedoeld! Een vriendin van me heeft zo'n vreselijk douchegordijn. Bij ons thuis gewoon zo'n douchewand. Dat is veel prettiger.
Mja. Ik ook niet echt tegen m'n bedpartner. Zo van: zullen wij even een stevig potje neuken?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja, tuurlijk. Ieder zijn of haar manier van praten.Ik heb het dan weer niet snel over neuken.
Het is ook echt smerig, zo'n koud plakkend ding wat aan je zit.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
HahaIk weet gewoon precies wat je bedoeld! Een vriendin van me heeft zo'n vreselijk douchegordijn. Bij ons thuis gewoon zo'n douchewand. Dat is veel prettiger.
"Ik wil u penetreren".quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zou, als ik u niet ontrief, gaarne de liefde met u consumeren.
vs
Neuken?
Ja, vies he. Koude, plakkerige dingen die aan je zitten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is ook echt smerig, zo'n koud plakkend ding wat aan je zit.
Ik weet eigenlijk niet wat ik zeg... Volgens mij zeggen m'n daden genoeg in deze.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja. Ik ook niet echt tegen m'n bedpartner. Zo van: zullen wij even een stevig potje neuken?
Ik denk eigenlijk dat ik het woord vrijen wel gebruik en neuken gewoon doe, als het ervan komt
quote:
Ik vind het vieze, oude mannetjes praat.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeg zelf: 't klinkt wel beleefder, niet?
Neequote:
Douchegordijn met loodveterquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is ook echt smerig, zo'n koud plakkend ding wat aan je zit.
Laten we een lijstje maken met dingen die je echt niet wilt horen voorafgaand de daadquote:
Daar zou ik zo hard over struikelen, mijn kleine teen laten uitscheuren en een kaakverzetting krijgen + versplinterde tanden in mijn onderlip.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeWij hebben een ronde muur in de badkamer, achter die muur zit de douche en er is een doorgang, dat gat, maar er zit niks voor.
ik ook, wanneer heb je t erover? het gebeurt gewoon en naderhand zeg ik niet: wat hebben we lekker gevreeën he? of wat hebben we lekker geneukt, nee een dat was lekker volstaat dan welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat ik zeg... Volgens mij zeggen m'n daden genoeg in deze.
"Oh ja, ik heb aids."quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we een lijstje maken met dingen die je echt niet wilt horen voorafgaand de daad
Klungelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar zou ik zo hard over struikelen, mijn kleine teen laten uitscheuren en een kaakverzetting krijgen + versplinterde tanden in mijn onderlip.
Brr.
Of achteraf: "Ja, ik heb wel een beetje herpes enzo..."quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we een lijstje maken met dingen die je echt niet wilt horen voorafgaand de daad
Eensquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ook, wanneer heb je t erover? het gebeurt gewoon en naderhand zeg ik niet: wat hebben we lekker gevreeën he? of wat hebben we lekker geneukt, nee een dat was lekker volstaat dan wel
Liever dat dan de optie van WTquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of achteraf: "Ja, ik heb wel een beetje herpes enzo..."
"Wat ben je toch makkelijk".quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
O ja, ik ben je biologische zus/moeder/oma/opa/pa/tante/oomquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel opschieten mijn man is over een kwartiertje thuisquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou meteen m'n boeltje hebben gepakt als iemand dat zou zeggenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
"Wat ben je toch makkelijk".(nee, dat is mij nooit gezegd).
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat wil je dan horen? Dat was het beste ooit?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
'dat was lekker' wil ik niet horen, want dat is bijna een belediging.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn sigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou meteen m'n boeltje hebben gepakt als iemand dat zou zeggen
Beter tijdens: dat is lekker.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
"Je vader heeft me een uur geleden nog volgeblaft dus het kan nog een beetje plakkerig zijn daarbinnen...."quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel opschieten mijn man is over een kwartiertje thuis
Als ik zo met m'n benen omhoog ga liggen, stroomt het zaad sneller naar m'n eitje.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
nouja om aan te geven dat ik de woorden vrijen/seks/neuken eigenlijk vrijwel niet gebruik bij een bedpartner voor of na de seksquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
"Hèhè, eindelijk leeg."quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat wil je dan horen? Dat was het beste ooit?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik zo met m'n benen omhoog ga liggen, stroomt het zaad sneller naar m'n eitje.
Dat wil je vooral niet achteraf horenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik zo met m'n benen omhoog ga liggen, stroomt het zaad sneller naar m'n eitje.
JIJ BENT MAKKELIJK!quote:
Helemaal niks.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Liever een bezwete uitgeputte hijgende stilte, gevolgd door een 'halleluja'.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:29 schreef missbehavin het volgende:
Oh ja, vrouwen moeten natuurlijk gewoon dan eindelijk hun mond eens houden, ik begrijp hetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helemaal niks.
Wil gewoon dat ze uitgeput in slaap valt
Mission accomplished
Ohjeetje, dat is wel heel...erg.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als het zelfs Joe al lukt, hoe makkelijk moet jij dan wel niet zijnquote:
Rondom de daad gebruik ik het ook niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja om aan te geven dat ik de woorden vrijen/seks/neuken eigenlijk vrijwel niet gebruik bij een bedpartner voor of na de seks
Een halleluja nog wel!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Liever een bezwete uitgeputte hijgende stilte, gevolgd door een 'halleluja'.
Ik ga een kuisheidsgordel kopenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het zelfs Joe al lukt, hoe makkelijk moet jij dan wel niet zijn
Hehe je snapt hetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, vrouwen moeten natuurlijk gewoon dan eindelijk hun mond eens houden, ik begrijp het
Na de beste seks van m'n leven zei ik ook niks, maar ik stuiter dan wel altijd alle kanten opquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helemaal niks.
Wil gewoon dat ze uitgeput in slaap valt
Mission accomplished
quote:
Dat moet vermoeiend zijn geweest.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Na de beste seks van m'n leven zei ik ook niks, maar ik stuiter dan wel altijd alle kanten op
Soms zijn woorden ook overbodig.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Na de beste seks van m'n leven zei ik ook niks, maar ik stuiter dan wel altijd alle kanten op
Dan mag het wel heel goed zijn geweest!quote:
Kloptquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Soms zijn woorden ook overbodig.
ik vraag me dan af wanneer dus,. behalve hier op fokquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Rondom de daad gebruik ik het ook niet.
Maar ik gebruik het woord wel.
"Nou, dan ga ik maar."quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Mjaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat moet vermoeiend zijn geweest.
Graag gedaan nog.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:32 schreef Samzz het volgende:
Na de beste seks van m'n leven zei ik ook niks,
MSN, sms, whatsappquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vraag me dan af wanneer dus,. behalve hier op fok
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
"Dat is dan 350,- inclusief BTW"
Ouch that hurtsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
"Hm, dat was niet slecht. Je krijgt een 6".
Juist.quote:
quote:
Euh... Ik zei na de beste seks van m'n leven ben ik stil. En ik heb wel meer dan een de beste seks van m'n leven gehadquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:35 schreef vencodark het volgende:
Samzz, ff benieuwd. Waarom was het de beste seks ever?
"Jeeemig, daar kan je mijn 70-300L f/2.8 nog niet eens in klemmen"quote:
Nah ja, kan toch dat er 1tje iig toch echt wel uit sprong.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Ik zei na de beste seks van m'n leven ben ik stil. En ik heb wel meer dan een de beste seks van m'n leven gehad
Dat kan ook goed zijn?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Na: Hehe dat duurde een eeuwigheid
Frikandel speciaal!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:38 schreef Kreator het volgende:
"hoe was het voor jou?"
"alsof ik een fricandel in de gang gooide..."
Banaan in een garagebox.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:38 schreef Kreator het volgende:
"hoe was het voor jou?"
"alsof ik een fricandel in de gang gooide..."
Ja, maar ze wil me niet voor het hoofd stoten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:37 schreef vencodark het volgende:
Nah ja, kan toch dat er 1tje iig toch echt wel uit sprong.
Niet een speciaal, meerdere om verschillende redenen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, kan toch dat er 1tje iig toch echt wel uit sprong.
Dan zou je wel zeggen dat je wilde dat het nooit op zou houden, toch?quote:
Of even met je hoofd schudden er tussen: Pfrrttttt...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:38 schreef vencodark het volgende:
Of tijdens het beffen (hate that word): "Echooooooo".
Je kunt maar 1 keer de beste sex van je leven hebben.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Ik zei na de beste seks van m'n leven ben ik stil. En ik heb wel meer dan een de beste seks van m'n leven gehad
Waarom?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt maar 1 keer de beste sex van je leven hebben.
Andere is goed, maar niet het beste
Scherpquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt maar 1 keer de beste sex van je leven hebben.
Andere is goed, maar niet het beste
MIquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Of even met je hoofd schudden er tussen: Pfrrttttt...
Ik ook niet maar op het moment dat je het niet verwacht en hij jast hem je kont is is het toch echt het verkeerde gaatjequote:
Die moet ik eens een keer proberenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:38 schreef vencodark het volgende:
Of tijdens het beffen (hate that word): "Echooooooo".
Ja, dat is wel echtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet maar op het moment dat je het niet verwacht en hij jast hem je kont is is het toch echt het verkeerde gaatje
Zoiets ja. Ook zo fout.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Of even met je hoofd schudden er tussen: Pfrrttttt...
Warpspeed, captain Spock!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:40 schreef Tally het volgende:
Ik ook niet maar op het moment dat je het niet verwacht en hij jast hem je kont is is het toch echt het verkeerde gaatje
Dat ene gaatje wel graag in overleg.quote:
Dan heb je nu een heel smerig toetsenbordquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:41 schreef PeuRac het volgende:
ik heb net bij het terug lezen meerdere keren mijn koffie over mn toetsenbord gegooid
Ja met jou was het echt het beste, maar laatst met die die was ook het beste.quote:
Question: waarom niet de eerste keer? Wat maakt dat zo anders?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat ene gaatje wel graag in overleg.
En ook niet de eerste keer dat je het doet met de persoon in kwestie.
Ja. It has happened
Voor special occasions only.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:41 schreef Yuki het volgende:
Ja dat heb ik eigenlijk ook nooit zo begrepenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Question: waarom niet de eerste keer? Wat maakt dat zo anders?
Maar waarom? Misschien kan ik wel niet kiezen tussen twee handelingen die echt hemels zijn en die niet tijdens dezelfde beurt plaatsvonden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja met jou was het echt het beste, maar laatst met die die was ook het beste.
Dat kan dus niet, er kan maar 1 gebeurtenis het beste zijn.
Dat je dan de week erop sex hebt die nog beter is dan de vorige keer dat kan, dus dan is die dan het beste.
Week ervoor komt dan op de 2e plek.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:41 schreef PeuRac het volgende:
ik heb net bij het terug lezen meerdere keren mijn koffie over mn toetsenbord gegooid
Nah ja, het is niet uit onbegrip. Maar ik vraag me dat even af.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik eigenlijk ook nooit zo begrepen
Nee, oke. De eerste keer niet idd en overleg is wel prettig.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. It has happened
Dat is nu eenmaal zo bepaald.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar waarom? Misschien kan ik wel niet kiezen tussen twee handelingen die echt hemels zijn en die niet tijdens dezelfde beurt plaatsvonden..
Waarom kan er maar een de beste zijn?
Als je elkaar al een beetje kent is het minder erg als het wat genant wordt als je klaar bent.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:42 schreef vencodark het volgende:
dan lost je toetsenbord op manquote:
Dat zeker. Moet geen gewoonte worden, ook al vind ik het ontzettend lekker!quote:
Ja, daar heb ik dus helemaal geen boodschap aan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal zo bepaald.
En als dat niet genoeg uitleg voor je is
Because i say so
Als ik iemand nog niet ken in bed, zeg maar, dan hoeft ie niet meteen de achteringang te nemen. Ik doe dat niet zomaar, eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
But why?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ik iemand nog niet ken in bed, zeg maar, dan hoeft ie niet meteen de achteringang te nemen. Ik doe dat niet zomaar, eigenlijk.
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik dus helemaal geen boodschap aan.
Ik heb gewoon met een persoon meerdere malen de beste seks van m'n leven gehad. En je gelooft me maar op m'n woord
Zo nu kloptie welquote:
Nou, volgens Royco kan dat dus niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:46 schreef Tally het volgende:
Ik heb met mijn man meerdere malen de beste seks gehad
Jij dacht dat ik niks beters aan m'n hoofd had toen?quote:
Jij hebt toch ook dat de ene persoon iets heel goed kon en een ander iets anders? Dat maakt dat je op verschillende momenten, de beste kan hebben.quote:
Nee kan ook niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, volgens Royco kan dat dus niet.
Ik heb met Royco niets te maken!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, volgens Royco kan dat dus niet.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee kan ook niet.
Maar heb geen zin om nog meer voorbeelden erbij te gaan halen.
Tegen 2 vrouwen ga ik het toch niet winnen
Omdat er, voor mij, nóg meer vertrouwen bij komt kijken.quote:
Geen camera iigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik niks beters aan m'n hoofd had toen?.
Nee, dat hoeft zeker niet. Maar ik was daar gewoon benieuwd naar. Jij verteld iets en ik vraag even door.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Omdat er, voor mij, nóg meer vertrouwen bij komt kijken.
En, ik wil het gewoon niet eigenlijk.Daar hoef ik toch geen hele expliciete reden voor te hebben?
Nou ja, ik wil dus iemand wel een beetje kennen in bed, weten wat ik kan verwachten...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft zeker niet. Maar ik was daar gewoon benieuwd naar. Jij verteld iets en ik vraag even door.
Heel goed jongen, heel goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet weten wanneer je tegen een overmacht staat.
Wát? Is er iets wat jij nog niet hebt gedaan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:51 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb trouwens echt nooit de behoefte gehad om anaal te proberen trouwens
Daar gooit iedereen frikandellen de gang inquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:51 schreef Kreator het volgende:
Sex doet het altijd wel goed als onderwerp bij singles..
Hoef je in OUD niet te proberen dit..
Zijn we gelijk weer ontopic én geen gejank.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:51 schreef Kreator het volgende:
Meerdere vrouwen samen zijn gewoon gevaarlijk, dan kan je maar beter mee verenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet weten wanneer je tegen een overmacht staat.
Niet? Nou ja, dat kan natuurlijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:51 schreef PeuRac het volgende:
Onvoorstelbaar hequote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wát? Is er iets wat jij nog niet hebt gedaan?
Mijn man ook niet. Maar hij moestquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:51 schreef PeuRac het volgende:
Daar word niet gesekstquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:51 schreef Kreator het volgende:
You're working your way upquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kijk dat klinkt al beter als good boy
Vanaf nu is het voor jou dan ook verboden! Oh wachtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man ook niet. Maar hij moest
[..]
Daar word niet gesekstDat had maar 1 doel, en dat doel is behaald
![]()
![]()
![]()
Ik moet er even van bijkomenquote:
De wereld is aan het vergaan en het begint bij de overstromingen!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:52 schreef Samzz het volgende:
Boooh... Ik lees berichten over die overstroming in Australië, heb er geen woorden voor
Normaal houd ik wel van ramptoeristje spelen, maar dit is wel van heel andere orde dan het brandje in Moerdijk.
LOL, ik moet niksquote:
Het is zeker een ellende. Nichtje van me woont er, paar dagen terug had zij iig nog droge voeten. Ze woont met haar man en kindje achter een enorme berg dus in principe veilig, voor nu. Maar ze vind het allemaal doodeng. Kunnen ook niet om boodschappen en naar werk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:52 schreef Samzz het volgende:
Boooh... Ik lees berichten over die overstroming in Australië, heb er geen woorden voor
Normaal houd ik wel van ramptoeristje spelen, maar dit is wel van heel andere orde dan het brandje in Moerdijk.
quote:
Vergeet de dooie vogels, vissen en Mexicaanse griep niet!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:54 schreef Tally het volgende:
[..]
De wereld is aan het vergaan en het begint bij de overstromingen!
Australie, Brazillie en dr was nog ergens iets
En in andere landen maken ze het zelf stuk!
Je weet tegen wie je t hebt?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vanaf nu is het voor jou dan ook verboden! Oh wacht
Zij moet open staan hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, ik moet niksmaar als een vrouw een wens heeft om iets te doen, sta ik er altijd wel voor open, andersom verwacht ik hetzelfde
Dus....jij hebt straks ook geen seks meer?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man ook niet. Maar hij moest
[..]
Daar word niet gesekstDat had maar 1 doel, en dat doel is behaald
![]()
![]()
![]()
Verboden is het nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vanaf nu is het voor jou dan ook verboden! Oh wacht
Dat ook ja!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vergeet de dooie vogels, vissen en Mexicaanse griep niet!
Brrr lijkt me niks, als het een jaarlijks iets is, dan kan je er nog op voorbereiden enzo.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is zeker een ellende. Nichtje van me woont er, paar dagen terug had zij iig nog droge voeten. Ze woont met haar man en kindje achter een enorme berg dus in principe veilig, voor nu. Maar ze vind het allemaal doodeng. Kunnen ook niet om boodschappen en naar werk.
Mja... Ik vind het heel sneu.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:54 schreef Tally het volgende:
[..]
De wereld is aan het vergaan en het begint bij de overstromingen!
Australie, Brazillie en dr was nog ergens iets
En in andere landen maken ze het zelf stuk!
Straks?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus....jij hebt straks ook geen seks meer?
Het is wel iets teveel aan natuurrampen de laatste jaren. Het begon met die rot tsunami.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Verboden is het niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Dat ook ja!
WE GAAN DR AAN!!!!!!! MENSEN OPEN JULLIE OGEN!!!!!!
Eens.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar je mist wel wat. Al is het niet zaligmakend.
I'm sorry!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Straks?![]()
![]()
Dit is een heel teer punt venco![]()
![]()
Wij mogen blij zijn dat we een klein land zijn waarbij we het nog kunnen opvangen met pompen en zandzakken. Anders had de Noordzee begonnen bij Duitsland en België ben ik bangquote:
hij wil niet meer?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Straks?![]()
![]()
Dit is een heel teer punt venco![]()
![]()
Nee, klopt. Je kan daar echt helemaal niks. En denk eens aan de ziektes die uit kunnen breken door al dat water...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is zeker een ellende. Nichtje van me woont er, paar dagen terug had zij iig nog droge voeten. Ze woont met haar man en kindje achter een enorme berg dus in principe veilig, voor nu. Maar ze vind het allemaal doodeng. Kunnen ook niet om boodschappen en naar werk.
In theorie scheelt dat niet veelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij mogen blij zijn dat we een klein land zijn waarbij we het nog kunnen opvangen met pompen en zandzakken. Anders had de Noordzee begonnen bij Duitsland en België ben ik bang
Het is best lekker, maar als ik het nooit meer zou krijgen zou ik het niet per se missen ofzo.quote:
hoezo?quote:
Wij hebben idd geluk dat we waterexperts zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij mogen blij zijn dat we een klein land zijn waarbij we het nog kunnen opvangen met pompen en zandzakken. Anders had de Noordzee begonnen bij Duitsland en België ben ik bang
Ja klopt. Maar ben al blij dat nichtje nu nog veilig zit. En je kan er gewoon niets tegen doen. Het lijkt me ook dood eng.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, klopt. Je kan daar echt helemaal niks. En denk eens aan de ziektes die uit kunnen breken door al dat water...
Natuurlijk maak ik maar een garpje!quote:
Ja, mij ook. Helemaal gezien het feit dat er dus ook stierhaaien, krokodillen en alligators rondzwemmen. Over de slangen maar niet te zwijgen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar ben al blij dat nichtje nu nog veilig zit. En je kan er gewoon niets tegen doen. Het lijkt me ook dood eng.
*vingers in de oren stopt* Ik hoor het lekker toch niet. LALALALALALAL..quote:
Ja, ik kan me dat van je man dan wel voorstellen. Het is dan geen ideaal seksleven meer. Maar dat komt na de geboorte van jullie dochtertje vast wel in orde. Nu ff doorbijten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Natuurlijk maak ik maar een garpje!
Maar de seks is wel een standje terug (wheheheh). Met name in het begin hadden we gewoon nog full time (wheheheh) seks en tijdens die beurten kreeg ik vaak bloedingen, dus hubbie is gewoon bang. En dat kan ik me ook wel voorstellen maar frustreert me wel soms
En die zijn ook nog eens geïrriteerd/gestrest doordat hun hele omgeving veranderd is.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, mij ook. Helemaal gezien het feit dat er dus ook stierhaaien, krokodillen en alligators rondzwemmen. Over de slangen maar niet te zwijgen.
Brrrrr....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, mij ook. Helemaal gezien het feit dat er dus ook stierhaaien, krokodillen en alligators rondzwemmen. Over de slangen maar niet te zwijgen.
"They float.....they alllll float!quote:
Och, meer ruimte om te zwemmen en extra eten!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En die zijn ook nog eens geïrriteerd/gestrest doordat hun hele omgeving veranderd is.
T enige leuke aan een overstroming, je kan door je straat kanoënquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Brrrrr....
Nichtje is net weer zwanger van 2e, wat een misère!
[..]
"They float.....they alllll float!
En vergeet onze bergen van sneeuw niet!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
49 van de 50 staten in Amerika hebben op het moment sneeuw, zelf hawaii! China kampt met extreme kou een paar weken geleden en de rijstoogst is daardoor mislukt, Zuid-Amerika kampt met modderstromingen, en hevige regenval, Australië en Nieuw-Zeeland hetzelfde.
En maar volhouden dat het broeikaseffect een hoax is
Beep Beep Richiequote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:01 schreef vencodark het volgende:
Ik mei hoop ik al weer te kunnen ketsenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik kan me dat van je man dan wel voorstellen. Het is dan geen ideaal seksleven meer. Maar dat komt na de geboorte van jullie dochtertje vast wel in orde. Nu ff doorbijten.
Je bent in mei uitgerekend?
Zulke hoeveelheden zijn wij ook niet gewend idd.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
En vergeet onze bergen van sneeuw niet!
Je voelt je als Hiawatha.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T enige leuke aan een overstroming, je kan door je straat kanoën
Ik denk dat dat wel mee valt. Het gaat er meer om dat alle vier de dieren niet schromen mensen aan te vallen en het in dit geval ook gaan winnenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En die zijn ook nog eens geïrriteerd/gestrest doordat hun hele omgeving veranderd is.
Ik moet er niet aan denken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Brrrrr....
Nichtje is net weer zwanger van 2e, wat een misère!
[..]
50 jaar geleden was er geen tv. 20 jaar geleden was er geen internet. 5 jaar geleden had niemand een mobiel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
49 van de 50 staten in Amerika hebben op het moment sneeuw, zelf hawaii! China kampt met extreme kou een paar weken geleden en de rijstoogst is daardoor mislukt, Zuid-Amerika kampt met modderstromingen, en hevige regenval, Australië en Nieuw-Zeeland hetzelfde.
Vind ik niet vergelijkbaar met de situaties in die landen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
En vergeet onze bergen van sneeuw niet!
Ooh april, dat is nog eerder zelfs.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik mei hoop ik al weer te kunnen ketsenAl moet ik dat maar uit mijn hoofd zetten
Ik ben een beetje te positief ingesteld en heb van tevoren gedacht: Dat doe ik wel ff SuperrrrrrrrTally
April ben ik uitgerekend. En tot die tijd doen we het op deze manier.
Oh maar dat kan reuze meevallen hoor meid.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik mei hoop ik al weer te kunnen ketsenAl moet ik dat maar uit mijn hoofd zetten
Ik ben een beetje te positief ingesteld en heb van tevoren gedacht: Dat doe ik wel ff SuperrrrrrrrTally
April ben ik uitgerekend. En tot die tijd doen we het op deze manier.
Ik was cynisch, baby.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik niet vergelijkbaar met de situaties in die landen.
Broeikas effect is niet allen het opwarmen van de aardequote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
50 jaar geleden was er geen tv. 20 jaar geleden was er geen internet. 5 jaar geleden had niemand een mobiel.
Het nieuws wordt gewoon steeds meer bekend. Dat wil niet zeggen dat het vroeger niet gebeurde.
Ik denk dat we het proces misschien wat versnellen, maar de natuur volgt ook gewoon zijn eigen weg. Volgens vele critici wordt het zelfs kouder ipv warmer.
Ik ben eerder geneigd de contra studies te geloven, er zijn veel aanwijzingen dat de natuur zelf een grotere bijdrage levert aan de veranderingen in het ecosysteemquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
Het is niet vergelijkbaar, maar wel opvallend.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik niet vergelijkbaar met de situaties in die landen.
Ik zat met Yuki dr post in m'n hoofdquote:
Opvallend van de sneeuw? Neuj, in de jaren 60 (64 ofzo) hadden we 3 maanden sneeuw en vroor het als een gek.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is niet vergelijkbaar, maar wel opvallend.
Mja, ik weet niet meer wat ik moet geloven ondertussen en ik moet eerlijk zeggen dat ik nu ook niet de tijd en zin heb me erin te verdiepen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben eerder geneigd de contra studies te geloven, er zijn veel aanwijzingen dat de natuur zelf een grotere bijdrage levert aan de veranderingen in het ecosysteem
Het broeikaseffect lijkt mij een hoax. Als je kijkt hoe het per 10.000 jaar gaat, zie je gewoon schommelingen van koud naar warm en andersom.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:04 schreef Samzz het volgende:
Broeikas effect is niet allen het opwarmen van de aarde
En natuurlijk zijn er al jaren natuurrampen, maar zo dicht bij elkaar? Ik vind dat best toevallig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |