Je weet tegen wie je t hebt?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vanaf nu is het voor jou dan ook verboden! Oh wacht
Zij moet open staan hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, ik moet niksmaar als een vrouw een wens heeft om iets te doen, sta ik er altijd wel voor open, andersom verwacht ik hetzelfde
Dus....jij hebt straks ook geen seks meer?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man ook niet. Maar hij moest
[..]
Daar word niet gesekstDat had maar 1 doel, en dat doel is behaald
![]()
![]()
![]()
Verboden is het nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vanaf nu is het voor jou dan ook verboden! Oh wacht
Dat ook ja!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vergeet de dooie vogels, vissen en Mexicaanse griep niet!
Brrr lijkt me niks, als het een jaarlijks iets is, dan kan je er nog op voorbereiden enzo.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is zeker een ellende. Nichtje van me woont er, paar dagen terug had zij iig nog droge voeten. Ze woont met haar man en kindje achter een enorme berg dus in principe veilig, voor nu. Maar ze vind het allemaal doodeng. Kunnen ook niet om boodschappen en naar werk.
Mja... Ik vind het heel sneu.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:54 schreef Tally het volgende:
[..]
De wereld is aan het vergaan en het begint bij de overstromingen!
Australie, Brazillie en dr was nog ergens iets
En in andere landen maken ze het zelf stuk!
Straks?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus....jij hebt straks ook geen seks meer?
Het is wel iets teveel aan natuurrampen de laatste jaren. Het begon met die rot tsunami.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Verboden is het niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Dat ook ja!
WE GAAN DR AAN!!!!!!! MENSEN OPEN JULLIE OGEN!!!!!!
Eens.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar je mist wel wat. Al is het niet zaligmakend.
I'm sorry!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Straks?![]()
![]()
Dit is een heel teer punt venco![]()
![]()
Wij mogen blij zijn dat we een klein land zijn waarbij we het nog kunnen opvangen met pompen en zandzakken. Anders had de Noordzee begonnen bij Duitsland en België ben ik bangquote:
hij wil niet meer?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Straks?![]()
![]()
Dit is een heel teer punt venco![]()
![]()
Nee, klopt. Je kan daar echt helemaal niks. En denk eens aan de ziektes die uit kunnen breken door al dat water...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is zeker een ellende. Nichtje van me woont er, paar dagen terug had zij iig nog droge voeten. Ze woont met haar man en kindje achter een enorme berg dus in principe veilig, voor nu. Maar ze vind het allemaal doodeng. Kunnen ook niet om boodschappen en naar werk.
In theorie scheelt dat niet veelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij mogen blij zijn dat we een klein land zijn waarbij we het nog kunnen opvangen met pompen en zandzakken. Anders had de Noordzee begonnen bij Duitsland en België ben ik bang
Het is best lekker, maar als ik het nooit meer zou krijgen zou ik het niet per se missen ofzo.quote:
hoezo?quote:
Wij hebben idd geluk dat we waterexperts zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij mogen blij zijn dat we een klein land zijn waarbij we het nog kunnen opvangen met pompen en zandzakken. Anders had de Noordzee begonnen bij Duitsland en België ben ik bang
Ja klopt. Maar ben al blij dat nichtje nu nog veilig zit. En je kan er gewoon niets tegen doen. Het lijkt me ook dood eng.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, klopt. Je kan daar echt helemaal niks. En denk eens aan de ziektes die uit kunnen breken door al dat water...
Natuurlijk maak ik maar een garpje!quote:
Ja, mij ook. Helemaal gezien het feit dat er dus ook stierhaaien, krokodillen en alligators rondzwemmen. Over de slangen maar niet te zwijgen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar ben al blij dat nichtje nu nog veilig zit. En je kan er gewoon niets tegen doen. Het lijkt me ook dood eng.
*vingers in de oren stopt* Ik hoor het lekker toch niet. LALALALALALAL..quote:
Ja, ik kan me dat van je man dan wel voorstellen. Het is dan geen ideaal seksleven meer. Maar dat komt na de geboorte van jullie dochtertje vast wel in orde. Nu ff doorbijten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Natuurlijk maak ik maar een garpje!
Maar de seks is wel een standje terug (wheheheh). Met name in het begin hadden we gewoon nog full time (wheheheh) seks en tijdens die beurten kreeg ik vaak bloedingen, dus hubbie is gewoon bang. En dat kan ik me ook wel voorstellen maar frustreert me wel soms
En die zijn ook nog eens geïrriteerd/gestrest doordat hun hele omgeving veranderd is.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, mij ook. Helemaal gezien het feit dat er dus ook stierhaaien, krokodillen en alligators rondzwemmen. Over de slangen maar niet te zwijgen.
Brrrrr....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, mij ook. Helemaal gezien het feit dat er dus ook stierhaaien, krokodillen en alligators rondzwemmen. Over de slangen maar niet te zwijgen.
"They float.....they alllll float!quote:
Och, meer ruimte om te zwemmen en extra eten!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En die zijn ook nog eens geïrriteerd/gestrest doordat hun hele omgeving veranderd is.
T enige leuke aan een overstroming, je kan door je straat kanoënquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Brrrrr....
Nichtje is net weer zwanger van 2e, wat een misère!
[..]
"They float.....they alllll float!
En vergeet onze bergen van sneeuw niet!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
49 van de 50 staten in Amerika hebben op het moment sneeuw, zelf hawaii! China kampt met extreme kou een paar weken geleden en de rijstoogst is daardoor mislukt, Zuid-Amerika kampt met modderstromingen, en hevige regenval, Australië en Nieuw-Zeeland hetzelfde.
En maar volhouden dat het broeikaseffect een hoax is
Beep Beep Richiequote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:01 schreef vencodark het volgende:
Ik mei hoop ik al weer te kunnen ketsenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik kan me dat van je man dan wel voorstellen. Het is dan geen ideaal seksleven meer. Maar dat komt na de geboorte van jullie dochtertje vast wel in orde. Nu ff doorbijten.
Je bent in mei uitgerekend?
Zulke hoeveelheden zijn wij ook niet gewend idd.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
En vergeet onze bergen van sneeuw niet!
Je voelt je als Hiawatha.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T enige leuke aan een overstroming, je kan door je straat kanoën
Ik denk dat dat wel mee valt. Het gaat er meer om dat alle vier de dieren niet schromen mensen aan te vallen en het in dit geval ook gaan winnenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En die zijn ook nog eens geïrriteerd/gestrest doordat hun hele omgeving veranderd is.
Ik moet er niet aan denken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Brrrrr....
Nichtje is net weer zwanger van 2e, wat een misère!
[..]
50 jaar geleden was er geen tv. 20 jaar geleden was er geen internet. 5 jaar geleden had niemand een mobiel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
49 van de 50 staten in Amerika hebben op het moment sneeuw, zelf hawaii! China kampt met extreme kou een paar weken geleden en de rijstoogst is daardoor mislukt, Zuid-Amerika kampt met modderstromingen, en hevige regenval, Australië en Nieuw-Zeeland hetzelfde.
Vind ik niet vergelijkbaar met de situaties in die landen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
En vergeet onze bergen van sneeuw niet!
Ooh april, dat is nog eerder zelfs.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik mei hoop ik al weer te kunnen ketsenAl moet ik dat maar uit mijn hoofd zetten
Ik ben een beetje te positief ingesteld en heb van tevoren gedacht: Dat doe ik wel ff SuperrrrrrrrTally
April ben ik uitgerekend. En tot die tijd doen we het op deze manier.
Oh maar dat kan reuze meevallen hoor meid.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik mei hoop ik al weer te kunnen ketsenAl moet ik dat maar uit mijn hoofd zetten
Ik ben een beetje te positief ingesteld en heb van tevoren gedacht: Dat doe ik wel ff SuperrrrrrrrTally
April ben ik uitgerekend. En tot die tijd doen we het op deze manier.
Ik was cynisch, baby.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik niet vergelijkbaar met de situaties in die landen.
Broeikas effect is niet allen het opwarmen van de aardequote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
50 jaar geleden was er geen tv. 20 jaar geleden was er geen internet. 5 jaar geleden had niemand een mobiel.
Het nieuws wordt gewoon steeds meer bekend. Dat wil niet zeggen dat het vroeger niet gebeurde.
Ik denk dat we het proces misschien wat versnellen, maar de natuur volgt ook gewoon zijn eigen weg. Volgens vele critici wordt het zelfs kouder ipv warmer.
Ik ben eerder geneigd de contra studies te geloven, er zijn veel aanwijzingen dat de natuur zelf een grotere bijdrage levert aan de veranderingen in het ecosysteemquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
Het is niet vergelijkbaar, maar wel opvallend.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik niet vergelijkbaar met de situaties in die landen.
Ik zat met Yuki dr post in m'n hoofdquote:
Opvallend van de sneeuw? Neuj, in de jaren 60 (64 ofzo) hadden we 3 maanden sneeuw en vroor het als een gek.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is niet vergelijkbaar, maar wel opvallend.
Mja, ik weet niet meer wat ik moet geloven ondertussen en ik moet eerlijk zeggen dat ik nu ook niet de tijd en zin heb me erin te verdiepen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben eerder geneigd de contra studies te geloven, er zijn veel aanwijzingen dat de natuur zelf een grotere bijdrage levert aan de veranderingen in het ecosysteem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |