geef me 15minquote:
Overdag gebeurt dat steeds meer, laatste tijd echt hele leuke discussies gehad en met Kluts over lingerie gebabbeldquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och ja. Ik zit er nu ff niet meer zoveel op maar denk dat het voor de veelvuldige bezoekers van nu, weleens fijn kan zijn als het ook nog eens ergens over gaat.
Jij nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geef me 15mindan sta ik voor je deur
Gelukkig is ie dan overgebracht naar een manegequote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Overdag gebeurt dat steeds meer, laatste tijd echt hele leuke discussies gehad en met Kluts over lingerie gebabbeld
@ Peu en Yuuks, inderdaad, ik keek ook van wtfHelaas hebben de mensen hier niet dusdanig verstand van paarden, ze zeiden dat het een shetlander was, maar daar is ie te slank voor, dus ik denk minipaard of fallabella.
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef Kreator het volgende:
Weet je wat mij is opgevallen met sex? Dat sommige vrouwen zomaar ineens een vinger in je steken. Daar schrik je wel van.
Ontspannen en genietenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef Kreator het volgende:
Weet je wat mij is opgevallen met sex? Dat sommige vrouwen zomaar ineens een vinger in je steken. Daar schrik je wel van.
Maar is het niet zo dat hoe viezer en natter, hoe beter de seks?quote:
omgquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ze mogen mij best aan een touwtje bij jou aan de deur binden anders
Ja, hier is er geen plaats voor. De geit is ook al een tijdje weg.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gelukkig is ie dan overgebracht naar een manege
Zomaar, zonder waarschuwing? Dat is niet netjesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef Kreator het volgende:
Jij wilt ook in de quarantaine met een kattenbak en een handdoek?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ze mogen mij best aan een touwtje bij jou aan de deur binden anders
"En toen stak ze zomaar een vinger in m'n aars, dat was echt fantastisch!"quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef Kreator het volgende:
It wasn't mequote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef Kreator het volgende:
Even de prostaat-melken!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
"En toen stak ze zomaar een vinger in m'n aars, dat was echt fantastisch!"
450xquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
"En toen stak ze zomaar een vinger in m'n aars, dat was echt fantastisch!"
Aai je me dan ook?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wilt ook in de quarantaine met een kattenbak en een handdoek?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef Kreator het volgende:
Ja, de diertjes moeten natuurlijk wel aandacht hebbenquote:
Hoe zou het dan zitten met natte, schone seks?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar is het niet zo dat hoe viezer en natter, hoe beter de seks?
Alles valt vies te makenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoe zou het dan zitten met natte, schone seks?
Onder de douche ofzo?
Whoppa, zo die droge vinger helemaal naar binnen. Kun je wel over ontspannen beginnen, maar ik kan toch wel verklaren dat dat niet het eerste was wat in me opkwam.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:12 schreef missbehavin het volgende:
Zomaar, zonder waarschuwing? Dat is niet netjes
Maar echte goeie seks is toch altijd een beetje vies?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoe zou het dan zitten met natte, schone seks?
Onder de douche ofzo?
Wat was jouw reactie?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Whoppa, zo die droge vinger helemaal naar binnen. Kun je wel over ontspannen beginnen, maar ik kan toch wel verklaren dat dat niet het eerste was wat in me opkwam.
Volgens de Bijbelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar echte goeie seks is toch altijd een beetje vies?
seks is vies ja, anders had het wel knuffelen gehetenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je rekening mee moet houden dat alles schoon blijft, is t wel wat minder jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat kwam dan wel als eerste in je op? De dikke piemel van de lokale neger?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Whoppa, zo die droge vinger helemaal naar binnen. Kun je wel over ontspannen beginnen, maar ik kan toch wel verklaren dat dat niet het eerste was wat in me opkwam.
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat kan niet hequote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben ik het zomaar eens met de bijbel? Nou nou...
Koud? En dat andere valt ook wel meequote:
Ik haat hetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Koud? En dat andere valt ook wel mee
Ik begin me ernstig zorgen om mezelf te maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |