Nou ja, ik wil dus iemand wel een beetje kennen in bed, weten wat ik kan verwachten...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft zeker niet. Maar ik was daar gewoon benieuwd naar. Jij verteld iets en ik vraag even door.
Heel goed jongen, heel goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet weten wanneer je tegen een overmacht staat.
Wát? Is er iets wat jij nog niet hebt gedaan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:51 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb trouwens echt nooit de behoefte gehad om anaal te proberen trouwens
Daar gooit iedereen frikandellen de gang inquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:51 schreef Kreator het volgende:
Sex doet het altijd wel goed als onderwerp bij singles..
Hoef je in OUD niet te proberen dit..
Zijn we gelijk weer ontopic én geen gejank.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:51 schreef Kreator het volgende:
Meerdere vrouwen samen zijn gewoon gevaarlijk, dan kan je maar beter mee verenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet weten wanneer je tegen een overmacht staat.
Niet? Nou ja, dat kan natuurlijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:51 schreef PeuRac het volgende:
Onvoorstelbaar hequote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wát? Is er iets wat jij nog niet hebt gedaan?
Mijn man ook niet. Maar hij moestquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:51 schreef PeuRac het volgende:
Daar word niet gesekstquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:51 schreef Kreator het volgende:
You're working your way upquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kijk dat klinkt al beter als good boy
Vanaf nu is het voor jou dan ook verboden! Oh wachtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man ook niet. Maar hij moest
[..]
Daar word niet gesekstDat had maar 1 doel, en dat doel is behaald
![]()
![]()
![]()
Ik moet er even van bijkomenquote:
De wereld is aan het vergaan en het begint bij de overstromingen!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:52 schreef Samzz het volgende:
Boooh... Ik lees berichten over die overstroming in Australië, heb er geen woorden voor
Normaal houd ik wel van ramptoeristje spelen, maar dit is wel van heel andere orde dan het brandje in Moerdijk.
LOL, ik moet niksquote:
Het is zeker een ellende. Nichtje van me woont er, paar dagen terug had zij iig nog droge voeten. Ze woont met haar man en kindje achter een enorme berg dus in principe veilig, voor nu. Maar ze vind het allemaal doodeng. Kunnen ook niet om boodschappen en naar werk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:52 schreef Samzz het volgende:
Boooh... Ik lees berichten over die overstroming in Australië, heb er geen woorden voor
Normaal houd ik wel van ramptoeristje spelen, maar dit is wel van heel andere orde dan het brandje in Moerdijk.
quote:
Vergeet de dooie vogels, vissen en Mexicaanse griep niet!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:54 schreef Tally het volgende:
[..]
De wereld is aan het vergaan en het begint bij de overstromingen!
Australie, Brazillie en dr was nog ergens iets
En in andere landen maken ze het zelf stuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |