Klote als je half wel en niet onder de douche staat of dat het douchegordijn aan je reet blijft plakken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Koud? En dat andere valt ook wel mee
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja. Gepruts is het wel.
Beginnen onder de douche. Ergens anders verder gaan
Ik dacht, hey dat is de piemel van de Kardinaal, maar toen voelde ik dat de pink verder kwam dan de sluitspier en toen was ik al wat gerustgesteld.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat kwam dan wel als eerste in je op? De dikke piemel van de lokale neger?
Ik heb en ruime douche die vrij warm is, dus koud en douche gordijnen heb ik geen last vanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Klote als je half wel en niet onder de douche staat of dat het douchegordijn aan je reet blijft plakken.
MIquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Whehe, die vinger krijg je nooit meer terug
'Make love'.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
seks is vies ja, anders had het wel knuffelen geheten
Sowieso zijn douchegordijnen echt vreselijk. Ze waaien altijd naar je toe.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Klote als je half wel en niet onder de douche staat of dat het douchegordijn aan je reet blijft plakken.
Ik zal wel een wijf zijnquote:
En soms is gewoon ongecompliceerd neuken fijnerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zal wel een wijf zijnmaar ik maak echt wel onderscheid tussen "vrijen" (making love) en "neuken".
Soms is vrijen gewoon heel fijn
Vergeet vooral het 'not war' gedeelte nietquote:
Mild Kreator, erg mild. Ik had wel een scherpere reactie van je verwacht. Het zal de leeftijd wel zijn. Vroeger waren zowel je opmerkingen als je erecties een stuk harder.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik dacht, hey dat is de piemel van de Kardinaal, maar toen voelde ik dat de pink verder kwam dan de sluitspier en toen was ik al wat gerustgesteld.
wijfquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zal wel een wijf zijnmaar ik maak echt wel onderscheid tussen "vrijen" (making love) en "neuken".
Nah, ik vind de term 'make love' gewoon heel suf en truttig. Het is gewoon seks, met of zonder liefde.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zeggen. Ik gebruik die woorden alleen welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, ik vind de term 'make love' gewoon heel suf en truttig. Het is gewoon seks, met of zonder liefde.
Tja, hoe truttig ik 'make love' ook vind, make seks, not war, klinkt dan weer totaal niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergeet vooral het 'not war' gedeelte niet
De liefde consumerenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, ik vind de term 'make love' gewoon heel suf en truttig. Het is gewoon seks, met of zonder liefde.
Ik word altijd paranoïde van die dingen! Laat me eens met rust blijf gewoon rustig hangen! Als ik dat mijn rug naar dat gordijn toekeer wurgt ie me vast!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sowieso zijn douchegordijnen echt vreselijk. Ze waaien altijd naar je toe.
Ohja, tuurlijk. Ieder zijn of haar manier van praten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zeggen. Ik gebruik die woorden alleen wel
Fuck Hard End War iets?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, hoe truttig ik 'make love' ook vind, make seks, not war, klinkt dan weer totaal niet.
Dat kloptquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, hoe truttig ik 'make love' ook vind, make seks, not war, klinkt dan weer totaal niet.
Ik zou, als ik u niet ontrief, gaarne de liefde met u consumeren.quote:
Maak er dan een Nederlandse variant van met "voer eendjes . . .".quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kloptMaar 'make love, not war' vind ik ook zo'n kut uitspraak
Hahaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik word altijd paranoïde van die dingen! Laat me eens met rust blijf gewoon rustig hangen! Als ik dat mijn rug naar dat gordijn toekeer wurgt ie me vast!
Wij hebben een gat in de muurquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
HahaIk weet gewoon precies wat je bedoeld! Een vriendin van me heeft zo'n vreselijk douchegordijn. Bij ons thuis gewoon zo'n douchewand. Dat is veel prettiger.
Mja. Ik ook niet echt tegen m'n bedpartner. Zo van: zullen wij even een stevig potje neuken?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja, tuurlijk. Ieder zijn of haar manier van praten.Ik heb het dan weer niet snel over neuken.
Het is ook echt smerig, zo'n koud plakkend ding wat aan je zit.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
HahaIk weet gewoon precies wat je bedoeld! Een vriendin van me heeft zo'n vreselijk douchegordijn. Bij ons thuis gewoon zo'n douchewand. Dat is veel prettiger.
"Ik wil u penetreren".quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zou, als ik u niet ontrief, gaarne de liefde met u consumeren.
vs
Neuken?
Ja, vies he. Koude, plakkerige dingen die aan je zitten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is ook echt smerig, zo'n koud plakkend ding wat aan je zit.
Ik weet eigenlijk niet wat ik zeg... Volgens mij zeggen m'n daden genoeg in deze.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja. Ik ook niet echt tegen m'n bedpartner. Zo van: zullen wij even een stevig potje neuken?
Ik denk eigenlijk dat ik het woord vrijen wel gebruik en neuken gewoon doe, als het ervan komt
quote:
Ik vind het vieze, oude mannetjes praat.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeg zelf: 't klinkt wel beleefder, niet?
Neequote:
Douchegordijn met loodveterquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is ook echt smerig, zo'n koud plakkend ding wat aan je zit.
Laten we een lijstje maken met dingen die je echt niet wilt horen voorafgaand de daadquote:
Daar zou ik zo hard over struikelen, mijn kleine teen laten uitscheuren en een kaakverzetting krijgen + versplinterde tanden in mijn onderlip.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeWij hebben een ronde muur in de badkamer, achter die muur zit de douche en er is een doorgang, dat gat, maar er zit niks voor.
ik ook, wanneer heb je t erover? het gebeurt gewoon en naderhand zeg ik niet: wat hebben we lekker gevreeën he? of wat hebben we lekker geneukt, nee een dat was lekker volstaat dan welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat ik zeg... Volgens mij zeggen m'n daden genoeg in deze.
"Oh ja, ik heb aids."quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we een lijstje maken met dingen die je echt niet wilt horen voorafgaand de daad
Klungelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar zou ik zo hard over struikelen, mijn kleine teen laten uitscheuren en een kaakverzetting krijgen + versplinterde tanden in mijn onderlip.
Brr.
Of achteraf: "Ja, ik heb wel een beetje herpes enzo..."quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we een lijstje maken met dingen die je echt niet wilt horen voorafgaand de daad
Eensquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ook, wanneer heb je t erover? het gebeurt gewoon en naderhand zeg ik niet: wat hebben we lekker gevreeën he? of wat hebben we lekker geneukt, nee een dat was lekker volstaat dan wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |