Ouch that hurtsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
"Hm, dat was niet slecht. Je krijgt een 6".
Juist.quote:
quote:
Euh... Ik zei na de beste seks van m'n leven ben ik stil. En ik heb wel meer dan een de beste seks van m'n leven gehadquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:35 schreef vencodark het volgende:
Samzz, ff benieuwd. Waarom was het de beste seks ever?
"Jeeemig, daar kan je mijn 70-300L f/2.8 nog niet eens in klemmen"quote:
Nah ja, kan toch dat er 1tje iig toch echt wel uit sprong.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Ik zei na de beste seks van m'n leven ben ik stil. En ik heb wel meer dan een de beste seks van m'n leven gehad
Dat kan ook goed zijn?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Na: Hehe dat duurde een eeuwigheid
Frikandel speciaal!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:38 schreef Kreator het volgende:
"hoe was het voor jou?"
"alsof ik een fricandel in de gang gooide..."
Banaan in een garagebox.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:38 schreef Kreator het volgende:
"hoe was het voor jou?"
"alsof ik een fricandel in de gang gooide..."
Ja, maar ze wil me niet voor het hoofd stoten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:37 schreef vencodark het volgende:
Nah ja, kan toch dat er 1tje iig toch echt wel uit sprong.
Niet een speciaal, meerdere om verschillende redenen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, kan toch dat er 1tje iig toch echt wel uit sprong.
Dan zou je wel zeggen dat je wilde dat het nooit op zou houden, toch?quote:
Of even met je hoofd schudden er tussen: Pfrrttttt...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:38 schreef vencodark het volgende:
Of tijdens het beffen (hate that word): "Echooooooo".
Je kunt maar 1 keer de beste sex van je leven hebben.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Ik zei na de beste seks van m'n leven ben ik stil. En ik heb wel meer dan een de beste seks van m'n leven gehad
Waarom?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt maar 1 keer de beste sex van je leven hebben.
Andere is goed, maar niet het beste
Scherpquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt maar 1 keer de beste sex van je leven hebben.
Andere is goed, maar niet het beste
MIquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Of even met je hoofd schudden er tussen: Pfrrttttt...
Ik ook niet maar op het moment dat je het niet verwacht en hij jast hem je kont is is het toch echt het verkeerde gaatjequote:
Die moet ik eens een keer proberenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:38 schreef vencodark het volgende:
Of tijdens het beffen (hate that word): "Echooooooo".
Ja, dat is wel echtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet maar op het moment dat je het niet verwacht en hij jast hem je kont is is het toch echt het verkeerde gaatje
Zoiets ja. Ook zo fout.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Of even met je hoofd schudden er tussen: Pfrrttttt...
Warpspeed, captain Spock!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:40 schreef Tally het volgende:
Ik ook niet maar op het moment dat je het niet verwacht en hij jast hem je kont is is het toch echt het verkeerde gaatje
Dat ene gaatje wel graag in overleg.quote:
Dan heb je nu een heel smerig toetsenbordquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:41 schreef PeuRac het volgende:
ik heb net bij het terug lezen meerdere keren mijn koffie over mn toetsenbord gegooid
Ja met jou was het echt het beste, maar laatst met die die was ook het beste.quote:
Question: waarom niet de eerste keer? Wat maakt dat zo anders?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat ene gaatje wel graag in overleg.
En ook niet de eerste keer dat je het doet met de persoon in kwestie.
Ja. It has happened
Voor special occasions only.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:41 schreef Yuki het volgende:
Dat ene gaatje wel graag in overleg.
En ook niet de eerste keer dat je het doet met de persoon in kwestie.
Ja dat heb ik eigenlijk ook nooit zo begrepenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Question: waarom niet de eerste keer? Wat maakt dat zo anders?
Maar waarom? Misschien kan ik wel niet kiezen tussen twee handelingen die echt hemels zijn en die niet tijdens dezelfde beurt plaatsvonden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja met jou was het echt het beste, maar laatst met die die was ook het beste.
Dat kan dus niet, er kan maar 1 gebeurtenis het beste zijn.
Dat je dan de week erop sex hebt die nog beter is dan de vorige keer dat kan, dus dan is die dan het beste.
Week ervoor komt dan op de 2e plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |