Hij is al wegquote:Op zondag 16 januari 2011 19:45 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Aahh die foto's, schattig! Dan krijg ik wel een beetje spijt dat we het dragen niet vaker hebben geoefend..
Ik vindt de opperdepop een heel leuk boek! Erg handig!Vicky bied hem nog aan in v&a
Toch is het wel enigszins dubieus dat 3 van de 4 onderzoekers voor babyvoeding-fabrikanten werken of hebben gewerkt de afgelopen 3 jaar..quote:Op zondag 16 januari 2011 11:36 schreef Troeta het volgende:
Lekker!!
Even weer over vast voedsel met 4 maanden
http://www.volkskrant.nl/(...)svoeding-geven.dhtml
Jij bent scherp! Had ik niet gezien idd..quote:Op zondag 16 januari 2011 21:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
Toch is het wel enigszins dubieus dat 3 van de 4 onderzoekers voor babyvoeding-fabrikanten werken of hebben gewerkt de afgelopen 3 jaar..
Doet bij mij iig aan de objectiviteit van het onderzoek twijfelen..
bron
de meeste onderzoeken over kindervoeding worden gesponsord door de babyvoedingsindustrie..quote:Op zondag 16 januari 2011 21:25 schreef Troeta het volgende:
[..]
Jij bent scherp! Had ik niet gezien idd..
klinkt een als een betere nacht dan de onze...quote:Op maandag 17 januari 2011 08:08 schreef Orea het volgende:
Leia had om 7 uur voor het laatst gedronken en om 3:45 heb ik haar maar wakker gemaakt, want mijn boobies gingen ontploffen.. Na een kwartier drinken kon ze ook gewoon echt niet meeren mijn boobs zijn nu nog steeds gevoelig
Wel goed geslapen, tot 7! En volgens mij is ze weer beter, wel nog snotterig...
Ik moest echt lachen toen ik dit las!quote:Op maandag 17 januari 2011 10:09 schreef Pvoesss het volgende:
Hihihhi ik zie het nog zo voor me..Ik had ook een kat die dat deed![]()
Pvoesss gooit de kat op het balkon!
Ha zo dat lucht op even de ruimte in mijn huis![]()
Dingdong de bel ging, daar stond een buurvrouw..
Er staat een heel lief klein katje al een poosje te janken op uw balkon mevrouw..
![]()
uhhhh ja uhhhh
![]()
![]()
Het zijn niet haar armen waar ze last van heeft. Ze wilt perse met een hand aan haar oor frunikken en de andere hand is om te duimen...quote:Op maandag 17 januari 2011 11:51 schreef Saffier het volgende:
Een arm bakeren een optie Ticoo? Ik zit met hetzelfde probleem. 's Nachts moet er gewoon helemaal gebakerd worden anders komt ze niet in slaap. Overdag lukt het wel (steeds vaker) en wil dan op haar vingers soppenen 's nachts dus het liefst ook.... Eén arm bakeren is hier trouwens geen succes.
In dat soort gevallen ga ik altijd met Nathan in het grote bed liggen, dan slaapt ie meestal binnen 2 minuten.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:55 schreef Solagratia het volgende:
Kan je dan niet net zo goed een hydrofiele luier strak om haar heen wikkelen? Om het uit te proberen? Of is dat te gevaarlijk?
Amy is niet langer dan 10 minuten stil geweest sinds ze op bed ligt. Die slaapt gewoon niet. En beneden maar mopperen omdat ze moe is. Armen onder de deken helpt niet, armen boven de deken helpt niet. Wieg of ledikant maakt geen verschil. Ik ben nu bezig met het negeren, maar ze heeft een behoorlijk uithoudingsvermogen. Ik denk dat ze mijn humeur heeft overgenomen
Ja doe ik ook... Maar bij Leyla was het zaterdag ook niet de oplossing.. Die heb ik toen in de box gelegd met "veel succes" naar M. toe en ik ben terug gegaan naar bed met mn mega hoofdpijn.. Pas na een uur kwam M. vragen of ze nu geen honger kon hebben.. Aangelegd, drinken en slapen.. Ze had dus gewoon nog geen zin toen om te slapen..quote:Op maandag 17 januari 2011 11:56 schreef pessie het volgende:
[..]
In dat soort gevallen ga ik altijd met Nathan in het grote bed liggen, dan slaapt ie meestal binnen 2 minuten.
Groot gelijk dat je dan even overdraagt aan M.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja doe ik ook... Maar bij Leyla was het zaterdag ook niet de oplossing.. Die heb ik toen in de box gelegd met "veel succes" naar M. toe en ik ben terug gegaan naar bed met mn mega hoofdpijn.. Pas na een uur kwam M. vragen of ze nu geen honger kon hebben.. Aangelegd, drinken en slapen.. Ze had dus gewoon nog geen zin toen om te slapen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |