Meest geniale lapo van 2011. Nu alquote:
Hell no, ws ben ik dan nog vrijgezel en dus op mannenjachtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat wordt nog spannend dus![]()
MissB heeft het idee dat ik binnen nu en een paar jaar ga trouwen en ze wil bruidsmeisje zijn maar ik mag dr niet in een lilijke jurk hijsen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:24 schreef AirwiN het volgende:
Garnalen in bruidsjurken? Is MissB een garnaal?
Moet je als de eitjes wit zijn/worden, na een paar dagen met koud water verversen. Heb je meer kans op jonkies.quote:
Ah, je bent alleen op zoek naar een garnaal voor in je zure sloot.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:24 schreef missbehavin het volgende:
Hell no, ws ben ik dan nog vrijgezel en dus op mannenjacht
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meest geniale lapo van 2011. Nu al
Lolquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hell no, ws ben ik dan nog vrijgezel en dus op mannenjacht
nerdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:25 schreef Kreator het volgende:
Moet je als de eitjes wit zijn/worden, na een paar dagen met koud water verversen. Heb je meer kans op jonkies.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, je bent alleen op zoek naar een garnaal voor in je zure sloot.
Nee ik ga er van uit dat er genoeg vleesch rondloopt daarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol
Je hebt geen man nodig om bruidsmeisje te zijn
Ze zijn al wit.. Ze zitten ook in een aparte bak.. Morgen water verversen..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Moet je als de eitjes wit zijn/worden, na een paar dagen met koud water verversen. Heb je meer kans op jonkies.
Was wel het plan. En aangezien ik meer vrienden heb dan vriendinnen moet het helemaal goed komenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik ga er van uit dat er genoeg vleesch rondloopt daar
Wat voor soort?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:27 schreef kres het volgende:
[..]
Ze zijn al wit.. Ze zitten ook in een aparte bak.. Morgen water verversen..
Meest goedkope..quote:
Red Cherry dan waarschijnlijk. Mocht je ze willen verkopen, moet je wel verschillende bloedlijnen gebruiken, anders gaat het rode er vanaf bij doorkweken.quote:
Moet ik je weer ff bellen zodat jij nu kan bitchen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:28 schreef missbehavin het volgende:
Oeh, ik ben zó gefrustreerd! Zit mezelf in de weg gewoon nu
Is gaan slapen misschien een idee ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:28 schreef missbehavin het volgende:
Oeh, ik ben zó gefrustreerd! Zit mezelf in de weg gewoon nu
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet ik je weer ff bellen zodat jij nu kan bitchen?
Mijn hoofd zit zo vol... vrees dat dat nog geen optie isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:29 schreef kres het volgende:
[..]
Is gaan slapen misschien een idee ?
Ik zeg ook maar wat..
Ja ik haal regelmatig paar garnalen erbij... Heb er al paar die blank zijn..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Red Cherry dan waarschijnlijk. Mocht je ze willen verkopen, moet je wel verschillende bloedlijnen gebruiken, anders gaat het rode er vanaf bij doorkweken.
Ik schijnbaarquote:
trustequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:30 schreef Yuki het volgende:
Ja, bedtijd.
MissB, je weet me te vinden als je iets nodig hebt he? Anytime!
Truste, lieve Singles![]()
Begrijp het... Dan ga je ook maar nadenken en piekeren..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn hoofd zit zo vol... vrees dat dat nog geen optie is
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:30 schreef Yuki het volgende:
Ja, bedtijd.
MissB, je weet me te vinden als je iets nodig hebt he? Anytime!
Truste, lieve Singles![]()
Zo groot mogelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:31 schreef cafpow het volgende:
[..]
oe..spannenden een kleine ceremonie of een grote met alle medesingles???
Ik ben nu bezig met het gaan kweken van roodneusgarnalen. Die kosten 6 euro per stuk, kweken in brak water. Ook leuk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:30 schreef kres het volgende:
Ja ik haal regelmatig paar garnalen erbij... Heb er al paar die blank zijn..
maar je eet ze toch niet op, of wel???quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met het gaan kweken van roodneusgarnalen. Die kosten 6 euro per stuk, kweken in brak water. Ook leuk.
Maar goed, dat is meer voor in het aquariumtopic.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:32 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies met extra veel taart mannen![]()
Ohh die zijn ook erg leuk ja ...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met het gaan kweken van roodneusgarnalen. Die kosten 6 euro per stuk, kweken in brak water. Ook leuk.
Maar goed, dat is meer voor in het aquariumtopic.
Ze zijn 2 tot 4cm.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:32 schreef cafpow het volgende:
maar je eet ze toch niet op, of wel???
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:33 schreef cafpow het volgende:
[..]
weet je wat met extra veel taart en mannen
Ik heb geen idee. MissB gaat het allemaal regelen ook (aangezien zij vindt dat ik ga trouwenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:31 schreef cafpow het volgende:
[..]
oe..spannenden een kleine ceremonie of een grote met alle medesingles???
Uhh ze zijn 5 a 6 mm lang..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:32 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar je eet ze toch niet op, of wel???
ach, dat wist ik niet. Ik weet niks van vissen afquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze zijn 2 tot 4cm.. En het zijn siergarnalen.
Zou je dat wel doen? Ik zeg, wodkabar!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. MissB gaat het allemaal regelen ook (aangezien zij vindt dat ik ga trouwen)
Ohh die van jou zijn iets groter..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze zijn 2 tot 4cm.. En het zijn siergarnalen.
Ik zal hem zo even berichtje sturen van dit allesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zou je dat wel doen? Ik zeg, wodkabar!
nou..dan moeten we missb toch even in de gaten houden, zodat ze het wel goed doetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. MissB gaat het allemaal regelen ook (aangezien zij vindt dat ik ga trouwen)
Garnalen zijn kreeftachtigen, geen vissen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:33 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, dat wist ik niet. Ik weet niks van vissen af
Schaal en schelpdieren zijn geen vissen hoor.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:33 schreef cafpow het volgende:
Ach, dat wist ik niet. Ik weet niks van vissen af
"My shrimp is bigger than yours!"quote:
wodka is niet zo mijn ding, doe mij maar liever een rum/whiskey barquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zou je dat wel doen? Ik zeg, wodkabar!
Hard liquor bar it isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:35 schreef cafpow het volgende:
[..]
wodka is niet zo mijn ding, doe mij maar liever een rum/whiskey bar
zie daar het bewijs van mijn kennis over vissen en shelpdieren en kreeftachtigenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Garnalen zijn kreeftachtigen, geen vissen..
(ik weet er ook maar weinig van, ik heb toevallig een klein aquarium en ik kweek een beetje)
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
"My shrimp is bigger than yours!"
Ik stem voor!!quote:
Dit is geen vis:quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:36 schreef cafpow het volgende:
[..]
zie daar het bewijs van mijn kennis over vissen en shelpdieren en kreeftachtigen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:35 schreef missbehavin het volgende:
"My shrimp is bigger than yours!"
Fris?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:37 schreef cafpow het volgende:
[..]
preciesmet genoeg verschillende (fris)dranken
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gelukkig lach je wel om je eigen grappen.
ja, jij hebt niks meer te zeggen,jij gaf daarnet missb de leidingquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stem voor!!
En ik schijn de bruid te zijn dus
Dan komt het wel goed dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:38 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja, jij hebt niks meer te zeggen,jij gaf daarnet missb de leiding
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:38 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja, jij hebt niks meer te zeggen,jij gaf daarnet missb de leiding
pure rum+ik = geen goede combiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fris?
Doe niet zo eng!!
Kinderen not invited trouwens hoor MissB. Zelfs Y niet
Ik heb net de bruidegom maar even op de hoogte gebrachtquote:
Ja dus?quote:
Ga eens ergens anders gemeen doenquote:
wel een handig ideequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net de bruidegom maar even op de hoogte gebracht![]()
Die wist nog van niks
ach als er dan geen fris om te mixen is aan de bar neem ik wel een eigen flesje meequote:
MissB kan dat heus welquote:
Jij nog wakker.. ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:37 schreef CherryLips het volgende:
Die buschauffeurs van lijn 1 zijn ook allemaal eikels.
Ms toch maar niet doen, I'm a big screw up, rememberquote:
Hij schrokquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:41 schreef cafpow het volgende:
[..]
wel een handig idee![]()
[..]
ach als er dan geen fris om te mixen is aan de bar neem ik wel een eigen flesje meewant ik heb geen zin om allerlei stommiteiten te doen op een bruiloft
No you're notquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms toch maar niet doen, I'm a big screw up, remember
oke, dan zou ik wel aanraden om alle tafels/stoelen/bekers/bestek niet van glas te doen..want ik stoot nogal eens wat omquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij schrok![]()
Dat is vast geen goed teken![]()
Nee joh puur naar binnen gieten. We hebben nog geen gek op de bruiloft dus
Ik snap je niet, uitleg via pm aub?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, als je maar 1 kant van het verhaal kent.
Glas moet je afwassen. Plastic FTWquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:43 schreef cafpow het volgende:
[..]
oke, dan zou ik wel aanraden om alle tafels/stoelen/bekers/bestek niet van glas te doen..want ik stoot nogal eens wat om
niet afzeggen, hiermee kan je bewijzen dat geen screw up bent en iedereen durft wel een steentje bij te dragen denk ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms toch maar niet doen, I'm a big screw up, remember
wat is er? Mag op msn?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn hoofd zit zo vol... vrees dat dat nog geen optie is
Je kan ook gewoon je mond houden bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap je niet, uitleg via pm aub?
preciesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Glas moet je afwassen. Plastic FTW
Ah nee, too much shit.. maar thanksquote:
checkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:37 schreef CherryLips het volgende:
Die buschauffeurs van lijn 1 zijn ook allemaal eikels.
Ik vraag me even af wat ik nu weer verkeerd doe?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je mond houden bijvoorbeeld?
ach, ik heb bier en kroketten, kan de hele wereld aan vanavondquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah nee, too much shit.. maar thanks
Nee, deze hou ik voor me xquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ach, ik heb bier en kroketten, kan de hele wereld aan vanavond
Ik wil ook bierquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goeie tip.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:44 schreef Techno het volgende:
Je kan ook gewoon je mond houden bijvoorbeeld?
Ik heb helemaal niks en god wat kan ik wel iets gebruiken nuquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil ook bier![]()
Zit nu aan mn laatste
bier en krokettenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wij hebben iemand hier die elke dag t bier bijhoudquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil ook bier![]()
Zit nu aan mn laatste
Ik heb het anders helemaal niet tegen jou gehad, tot je mij ging quoten maar goed. Vrouwen en logica gaan gewoon niet samen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vraag me even af wat ik nu weer verkeerd doe?
Ik wil je wel bedanken. Ik heb eindelijk weer een vrolijke bui die jij succesvol om zeep aan het helpen bent![]()
Thnx babe!!
ik heb geen bier, kroketten of wat dan ook, dus krijg je maar een knufquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks en god wat kan ik wel iets gebruiken nu
Holy crap, ga krassen ofzo.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:46 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb helemaal niks en god wat kan ik wel iets gebruiken nu
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb het anders helemaal niet tegen jou gehad, tot je mij ging quoten maar goed. Vrouwen en logica gaan gewoon niet samen.
Jij quote mij babequote:
Uhm ok.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dus? Dat betekent niet dat je moet happen.
Het topic is er in elk geval niet beter op geworden met dat inhoudsloze gejank van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.quote:
Ja, echt he. Zo 200% mee eens!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:50 schreef Kreator het volgende:
Het topic is er in elk geval niet beter op geworden met dat inhoudsloze gejank van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.
het gebeurt niet vaak, maar ik ben t met je eensquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het topic is er in elk geval niet beter op geworden met dat inhoudsloze gejank van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.
Ik ook steeds minder. Maar ik heb ook zoiets van donder lekker zelf een end op, ongelooflijke zeikwijven. Dit topic was gewoon leuk totdat dat geneuzel begon met die 3 of 4 labiele kutten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:51 schreef Techno het volgende:
Edit: Waarom denk je dat ik hier amper meer post?
Precies. Vroeger was singles leuk, tegenwoordig is het alleen nog maar [Emo] en/of [Twitter].quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:53 schreef Kreator het volgende:
Ik ook steeds minder. Maar ik heb ook zoiets van donder lekker zelf een end op, ongelooflijke zeikwijven. Dit topic was gewoon leuk totdat dat geneuzel begon met die 3 of 4 labiele kutten.
Up yoursquote:
Tief nou maar gewoon op naar Twitter met je vriendinnetjes. Ga lekker msn'en met een kopje thee en verveel me niet meer met dat loze gezeik. En neem Huppelkut mee.quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:56 schreef cafpow het volgende:
maar goed, ik hou het voor gezien vandaag. Mijn oogjes vallen nu dicht
Dus! Bruidsjurken en bruidsfeestquote:
Ja, naar een concert geweest. Smell the anus of a black cat ofzoquote:
Jankerd, wat dat hij anders dat z'n werk isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, naar een concert geweest. Smell the anus of a black cat ofzo
Maar die lul van een buschauffeur liet me gewoon lekker staan bij de halte. Andere bus toeteren dat hij moest stoppen, mocht ik rennen. Gaat die chauffeur tegen mij lopen zeiken dat er werd getoeterd en dat hij moest stoppen. Stop dan gelijk, zak.
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:04 schreef CherryLips het volgende:
Hey heb ik nu dan toch een rel gemist gvd?
Nee hoor. Er is geen rel, het was even nodig dat iemand zei wat heel veel mensen stoort.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:04 schreef CherryLips het volgende:
Hey heb ik nu dan toch een rel gemist gvd?
Ik ga echt nu niet met jou in discussie nee.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:05 schreef Kreator het volgende:
Maar zodra het ergens over gaat, komen ze niet verder dan negeren. Dat is wel een beetje sneu en geeft het niveau wel aan.
nee hoor, lekker je bed induikenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:06 schreef CherryLips het volgende:
Dus het is niet de moeite waard om de laptop voor aan te slingeren?
Ja dat ga ik zo ook maar doen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee hoor, lekker je bed induiken
Waarom niet? Het stoort bijna iedereen dat je de godganze dag je twitter-emoties op fok gooit en dat Huppelkut niets anders kan dan loos zwetsen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:06 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga echt nu niet met jou in discussie nee.
Ja je hebt helemaal gelijk, ik heb echt nooit iets te vertellen. Nu blij?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom niet? Het stoort bijna iedereen dat je de godganze dag je twitter-emoties op fok gooit en dat Huppelkut niets anders kan dan loos zwetsen.
Sorryquote:
Mjah ik ook.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat ga ik zo ook maar doen.
Ik ben pas blij als je een keer ophoudt met die kansloze oneliners. Het slaat gewoon nergens op. 12 keer in een half uur 'ik voel me niet goed' 'het is echt slecht' 'het is een rare bui'. Alsjeblieft zeg...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:09 schreef missbehavin het volgende:
Ja je hebt helemaal gelijk, ik heb echt nooit iets te vertellen. Nu blij?
dat zeg je wel tegen de verkeerde nuquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben pas blij als je een keer ophoudt met die kansloze oneliners. Het slaat gewoon nergens op. 12 keer in een half uur 'ik voel me niet goed' 'het is echt slecht' 'het is een rare bui'. Alsjeblieft zeg...
Ach, dat is toch allemaal hetzelfde. Vandaag is het de 1, morgen is het de ander. Dit is een singlestopic, geen zeikwijventopic.quote:
over de gehele dag? Of alleen Krea's ongesteldheid/te lang droog staan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:14 schreef Royco1 het volgende:
Ok ik voel een hoop negatieve energie hier.
Wat heb ik gemist, cliffnotes please?
Nee, niets eigenlijk. The usual shit.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:14 schreef Royco1 het volgende:
Ok ik voel een hoop negatieve energie hier.
Wat heb ik gemist, cliffnotes please?
Nee vanaf een uurtje of 9 toen ik weggingquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
over de gehele dag? Of alleen Krea's ongesteldheid/te lang droog staan?
De grap is dat als ik personen er direct op een normale manier er op aan spreek, ze ook luisteren en op langere termijn. Jij schopt iemand die toch al op de grond licht. Het valt me op dat dit altijd al jouw niveau is geweest. Beetje jammer, met je punt ben ik het misschien eens, maar niet met de manier waarop je dat ventileert.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:18 schreef Kreator het volgende:
Ja, je voelt het gewoon als je een goed punt maakt. Dan tieft het vanzelf op.
Mooie tijd om naar bed te gaan. Morgen weer opnieuw beginnen.
En het is geen ongesteldheid, Peu. Ik ben gewoon in een zeer relaxte bui. De waarheid in een net jasje verpakken werkte gewoon niet.
moet je de schakelaar omzettenquote:
De moraalridder. Het zal me echt aan mijn reet oxideren wat jij ervan vindt. Ik schop helemaal niemand; mensen voelen zich vanzelf wel aangesproken als ik het over 3 of 4 zeikerds heb. Ik heb best begrip voor welke persoonlijke situatie dan ook, maar dat geneuzel heeft niemand wat aan en het maakt elke leuke discussie op fok dood. Ik vind die Huppelmongool veel erger, die vertelt echt helemaal niets, maar spamt wel de godganze dag haar scheten in dit topic.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:20 schreef PeuRac het volgende:
De grap is dat als ik personen er direct op een normale manier er op aan spreek, ze ook luisteren en op langere termijn. Jij schopt iemand die toch al op de grond licht. Het valt me op dat dit altijd al jouw niveau is geweest. Beetje jammer, met je punt ben ik het misschien eens, maar niet met de manier waarop je dat ventileert.
Is toch niet nodig om andere mensen dan de grond in te trappen?Zeker niet over zulke serieuze onderwerpen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
De moraalridder. Het zal me echt aan mijn reet oxideren wat jij ervan vindt. Ik schop helemaal niemand; mensen voelen zich vanzelf wel aangesproken als ik het over 3 of 4 zeikerds heb. Ik heb best begrip voor welke persoonlijke situatie dan ook, maar dat geneuzel heeft niemand wat aan en het maakt elke leuke discussie op fok dood. Ik vind die Huppelmongool veel erger, die vertelt echt helemaal niets, maar spamt wel de godganze dag haar scheten in dit topic.
'mijn niveau'.. Ik praat gewoon met andere woorden, maar zeg hetzelfde. Intellectueel worden heeft hier niet zoveel zin op het moment. Dit is jip en janneketaal.
Het is wel Krea's manier van posten, ken hem al bijna 8 jaar niet anders.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is toch niet nodig om andere mensen dan de grond in te trappen?Zeker niet over zulke serieuze onderwerpen.
Iriteer je jezelf eraan reageer je gewoon niet en negeer je het.
Ik heb mn mening gegeven, heb er niks aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:29 schreef Kreator het volgende:
Ik ga echt. Ik lees je matige repliek morgen wel..
taxiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:34 schreef ArTiC het volgende:
Iets irriteert je en je ergert je ergens aan, waaaaa
[\theo maassen]
Dronken
naar huis lopen omdat je niet meer kan rijden
Duurde te langquote:
Altijd leuk, telefoonnumers terugvinden onder "Blond tieten, Wilhelminapark"quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:35 schreef ArTiC het volgende:
Telefoonnr gescoord maar nu al geen idee meer van wie
Oh, heb je dat ook al eens meegemaakt?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Altijd leuk, telefoonnumers terugvinden onder "Blond tieten, Wilhelminapark"
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oh, heb je dat ook al eens meegemaakt?
Verrassendquote:
Voor wie het kent, in de KostenKoper in Utrecht is het niet zo bijzonderquote:
Ik kom niet in de ranstadquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor wie het kent, in de KostenKoper in Utrecht is het niet zo bijzonder
Jij bent nog gekkerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 07:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is het zeker Q.
Ga net doen als ik, hardlopen! das goed voor je!
Nee, ik zit in de trein. Zo begrafenis. Ik slaap liever.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 07:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is het zeker Q.
Ga net doen als ik, hardlopen! das goed voor je!
ai, kak gecondoleerd liefquote:Op zaterdag 15 januari 2011 07:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, ik zit in de trein. Zo begrafenis. Ik slaap liever.
Oj, das wel klote Qquote:Op zaterdag 15 januari 2011 07:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, ik zit in de trein. Zo begrafenis. Ik slaap liever.
Thanx.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 07:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ai, kak gecondoleerd lief
Lief.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 07:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan wens ik jou erg veel liefde vandaag toe van je naasten
Net klaar met werken?quote:
Net een uurtje ongeveerquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Net een uurtje ongeveer![]()
Zo maar eens een paar uur slapen, mag vanavond weer nachtdienst draaien..
Het mag gezegd worden, lijkt mequote:Op zaterdag 15 januari 2011 07:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Thuis, en klaarwakker![]()
Wakker worden luie donders!!
En wat een geklaag van Techno en Krea, laat mensen als Huppel en MissB eens lekker in hun waarde
Thanksquote:
Het kan ook aardiger/vriendelijker ipv zo aanvallend.. En Krea mag ook best voor zichzelf spreken, niet voor anderenquote:
Misschien heb je het gemist, maar hij heeft het echt wel vriendelijk geprobeerd hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het kan ook aardiger/vriendelijker ipv zo aanvallend.. En Krea mag ook best voor zichzelf spreken, niet voor anderen
Nee, dat kan nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Het kan ook aardiger/vriendelijker ipv zo aanvallend.. En Krea mag ook best voor zichzelf spreken, niet voor anderen
En dat. En Krea niet als enigequote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien heb je het gemist, maar hij heeft het echt wel vriendelijk geprobeerd hoor
Volgende keer maar gewoon doen!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat. En Krea niet als enige
Als ik had geweten dat je wakker was, had ik je gePM't of zo
Dat kan, ik ga geen hele pagina's teruglezen, dus als ik fout zit mag het best gezegd worden, maar het is vrij duidelijk aan wiens kant ik toch wel sta sowieso..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien heb je het gemist, maar hij heeft het echt wel vriendelijk geprobeerd hoor
Dat vind ik nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Discussies voeren kan toch nooit normaal in Singles. Dus als niemand z'n bek opentrekt over dat ie zich klote of juist super voelt dan bloedt het topic naar mijn idee gewoon leeg op den duur..
Hmmm, dat kan juist heel goed en gebeurt overdag ook regelmatigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan, ik ga geen hele pagina's teruglezen, dus als ik fout zit mag het best gezegd worden, maar het is vrij duidelijk aan wiens kant ik toch wel sta sowieso..
Discussies voeren kan toch nooit normaal in Singles. Dus als niemand z'n bek opentrekt over dat ie zich klote of juist super voelt dan bloedt het topic naar mijn idee gewoon leeg op den duur..
Maarja, wie ben ik..
En nu dan maar luikjes sluiten en wat uurtjes slaap vatten
Tally, heb ik jou onlangs nog verteld dat ik je lief vind?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:38 schreef Tally het volgende:
Mijn telefoontje is leeg. Backupje is gemaakt. Foto's en filmpjes staan op mijn macje. Als ik klaar ben met badderen maar eens op de fiets naar t stadje! Even mn foontje laten nakijken.
Dat is ook wel m'n plan jaquote:
Ehm nee?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is ook wel m'n plan ja
Zijn jullie wel eens zo verkouden geweest dat je fysiek niet in staat bent om neusspray op te snuiven?
Je bent ziek. Ga terug naar bed!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:41 schreef xFriendx het volgende:
Ze draaiden dit in de supermarktIk werd er vrolijk van
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan ik niet anders dan beamen.. En als je eruit komt, ga dan heel gauw naar deze website
Daar luisterde jij ook zo goed naar he yukiquote:
Je weet waarom ik het zeg hè?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar luisterde jij ook zo goed naar he yuki
I know. Misschien ben ik hard gevallen ofzow. Ik zal idd de GGD gaan bellen, dan kunnen ze de dwangbuis klaarleggen.quote:
Jazekerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je weet waarom ik het zeg hè?
Bovendien lag ik vrijwel doorlopend in bed
En een gewatteerde kamer aanvragenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
I know. Misschien ben ik hard gevallen ofzow. Ik zal idd de GGD gaan bellen, dan kunnen ze de dwangbuis klaarleggen.
Knuffelmuurquote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En een gewatteerde kamer aanvragen
Nee, is er een reden voor dat je me dat nu wel zegt?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tally, heb ik jou onlangs nog verteld dat ik je lief vind?
Als je me dat nu wel wilde zeggen trouwensquote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee, is er een reden voor dat je me dat nu wel zegt?
Thanks Snuit, door jou kon ik mij opladen om op een nuchtere maag (kopje koffie), een rondje te gaan lopen. Het ging bagger, maar ik ben wel geweestquote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik voel me kei goed na een half uurtje lopen buiten. Begin wel te merken dat die conditie het steeds beter gaat doenwhoehoe..
Ja. Dat. Lekker samen in bed of op de bank, luisteren naar de regen tegen het raam terwijl jij lekker warm in de armen van jequote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:56 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb zin om te knuffelenVooral met die regen van nu, lekker in elkaar kruipen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Thanks Snuit, door jou kon ik mij opladen om op een nuchtere maag (kopje koffie), een rondje te gaan lopen. Het ging bagger, maar ik ben wel geweest
Jaaaaahquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Thanks Snuit, door jou kon ik mij opladen om op een nuchtere maag (kopje koffie), een rondje te gaan lopen. Het ging bagger, maar ik ben wel geweest
Same herequote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Dat. Lekker samen in bed of op de bank, luisteren naar de regen tegen het raam terwijl jij lekker warm in de armen van jeligt.
Dat mis ik wel ja
Trustequote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:05 schreef Yuki het volgende:
Dan ga ik mijn bed maar weer even knuffelen
And after all, you're my wonderwallquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:08 schreef STING het volgende:
Causeee maybeeeee you're gonna be the one that saves meeeee
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
And after all, you're my wonderwall
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:16 schreef L-E het volgende:
The radio is playin all the usual
And what's a wonderwall anyway? - ©Travis.
Niet bijster goed. Qua pijn is het weer even goed mis.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Goedemorgen deze zaterdagmorgen L-E, hoe heeft u geslapen vannacht?
Aaai madam, dat was niet de afspraak, we hadden afgesproken dat het steeds beter zou gaan met je. Ik moet nog eens een hartig woordje met je rug spreken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet bijster goed. Qua pijn is het weer even goed mis.
Hoe is t met Snuit? En Frank?
Broodjes uit de oven heb ik ook.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Aaai madam, dat was niet de afspraak, we hadden afgesproken dat het steeds beter zou gaan met je. Ik moet nog eens een hartig woordje met je rug spreken.
Hier gaat ie flex, net even hardgelopen, gedouched, broodjes uit de oven, kopje koffie, geen verse jus deze keer (vergeten sinaasappelen te kopen) en zometeen ga ik naar de stad toe om kleren te shoppen.
en die frank.. ja... ook daar moet ik een hartig woordje mee spreken. Hij moet jou potverdrie ook eens uitnodigen.
Naar de schaatsbaan met mini-puber?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:27 schreef missbehavin het volgende:
Hi moppies! Iedereen nog leuke weekend plannen?
Of suggesties, ben toe aan wat ongecompliceerd vermaak
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:26 schreef STING het volgende:
[..]
Nou kun je liedjes van K3 ook dromen, maar ik geloof je
Ja inderdaad.quote:
Dat is zieligquote:
hoe is t met minipuber?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:27 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb al sinds dag 1 ruzie met die autocorrect. Geweldig!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Heb zelf ook een iphone 4 en gaat heel vaak mis.
Gelukkig nog geen erge fouten gehad
Ik ga straks de hel die supermarkt heet opzoeken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:27 schreef missbehavin het volgende:
Same here, heb eindelijk weer eens een zaterdagavond en zondag vrij, maar helaas nog niks leuks kunnen bedenken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:27 schreef missbehavin het volgende:
Ben je suicidaal?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga straks de hel die supermarkt heet opzoeken.
Dat is altijd wel leuk
ik moet ookquote:
Oh. In mijn wereld is dat niet het eerste waar ik aan dacht.quote:
Nee hongerigquote:
Ja stuk beter. Hij gaat zo naar zijn vader voor het weekendquote:
Mn ouders komen vanmiddag en ik wil ze iets meer kunnen geven dan thee en koffiequote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.nl niets moet
Je bedoelt als je al die irritante kinderen ziet?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hongerig![]()
Maar vreemd genoeg vind ik het nog leuk ook op zaterdag de winkel in. Dan besef ik me weer dat ik echt een geweldig kind heb
Aah, ga je mee stappen vanavondquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja stuk beter. Hij gaat zo naar zijn vader voor het weekend
Nee in die van mij ook nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh. In mijn wereld is dat niet het eerste waar ik aan dacht.
Ik wil ook wel iets leuks trouwens.
Ja en ik snap echt niet wat er leuk is aan shoppen met het hele gezin. Je kan toch ook alleen pa of alleen ma sturenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bedoelt als je al die irritante kinderen ziet?
Ik ga vanavond helemaal niks doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee in die van mij ook niet
Maar mocht je iets leuks weten, ik moet eruit gewoon
Ach sommige kinderen zijn wel leuk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en ik snap echt niet wat er leuk is aan shoppen met het hele gezin. Je kan toch ook alleen pa of alleen ma sturen![]()
Nee die 3 koters moeten ook mee
Sowieso mensenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:37 schreef L-E het volgende:
Ik doe zelden boodschappen op zaterdag. Al die mensen, brrr.
Ja 2 leuke koters tegenover 100den gillende niet luisterende drakenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach sommige kinderen zijn wel leuk.
Heb een tijdje in een supermarkt gewerkt en collegaatje van me had een super leuk zoontje en die kwam ook altijd mee boodschappen doen.
Kwam die altijd mee helpen met me
Ja, want die voorkeur heb ik - serieus - nooit. Ik vind intelligentie extreem aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sowieso mensenTenzij mannen die bij voorkeur meer lekker dan slim zijn, maar dat is mijn rare bui vandaag
hey!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja 2 leuke koters tegenover 100den gillende niet luisterende draken![]()
WHAHAHAHA
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sowieso mensenTenzij mannen die bij voorkeur meer lekker dan slim zijn, maar dat is mijn rare bui vandaag
Ja ik ook. Ik probeer mezelf voor de gek te houdenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, want die voorkeur heb ik - serieus - nooit. Ik vind intelligentie extreem aantrekkelijk.
Waarom?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik probeer mezelf voor de gek te houden
Ik ga vanavond een potje poolen en drinkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:42 schreef Royco1 het volgende:
Mijn vrienden zijn serieus echt allemaal saai,
Krijg gewoon niemand mee om wat te gaan doen vanavond![]()
Allemaal saai op de bank hangen.
Poolen is leuk!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een potje poolen en drinken
Drinken is goed, poolen is goed, top combinatie dus.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een potje poolen en drinken
Ik heb t te lang niet meer gedaan, maar ik vind t heerlijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Poolen is leuk!
Dat wil ik ook weer een keer doen
Ja dat is ook leuk, en dan spellen als party en co enzoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:46 schreef L-E het volgende:
Ik wil graag een spelletjesavond met heel veel drank. Dat is zó lachen.
ooh dat is ook een goed ideequote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:46 schreef L-E het volgende:
Ik wil graag een spelletjesavond met heel veel drank. Dat is zó lachen.
Speciale kegel?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb t te lang niet meer gedaan, maar ik vind t heerlijknet als bowlen trouwens, maar dan wordt ik altijd te dronken, die speciale kegel gooi ik altijd om en dan krijg je weer shotjes
Omdat het zo ingewikkeld is met die echt leuke mannenquote:
Het spel van de Lama's.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is ook leuk, en dan spellen als party en co enzo
Wij namen dat spel altijd mee naar de kroegquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is ook leuk, en dan spellen als party en co enzo
Als het om drank gaat vind ik elke kegel speciaal.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Speciale kegel?
Bowlen vind ik wel leuk, mn rug denkt daar anders over
Inmiddels vind ik dat niet meer. Maar dat ben ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat het zo ingewikkeld is met die echt leuke mannen
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het om drank gaat vind ik elke kegel speciaal.
Zelfs als de bal in de goot komt vind ik dat een reden voor drank
Te vroeg babe te vroegquote:
Die heb ik, maar nog nooit gespeeld.quote:
Bij het centrum waar wij altijd bowlen hebben ze 1 rode kegel, als die vooraan staat en je gooit em om, krijgt je hele groepje shotjesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Speciale kegel?
Bowlen vind ik wel leuk, mn rug denkt daar anders over
Oh maar dat is leuk gedaanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij het centrum waar wij altijd bowlen hebben ze 1 rode kegel, als die vooraan staat en je gooit em om, krijgt je hele groepje shotjesen we spelen meestal op 2 banen tegelijk, dus dan gaat het hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |