Oeh, nog spannenderquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar heb ik jaren in de buurt gewoond
M'n ouders wonen er nog in de buurtquote:
dat opvoedende toontje af en toe hequote:
Dat is minderquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
M'n ouders wonen er nog in de buurt
Het lijkt allemaal wel mee te vallenquote:
Mja, vaak hebben ze gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:08 schreef rival het volgende:
[..]
dat opvoedende toontje af en toe he
tegen motorrijders zijn ze vaak iets vriendelijker... maar ook niet als die het te bont maken zag ik laatst een keer..
Oh, gelukkig danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het lijkt allemaal wel mee te vallen
hallo liefquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:05 schreef Nouk84 het volgende:
rival? Op vrijdagavond? * valt flauw...
Sweet Dreams meisje ...quote:
Als ik over jou ga dromen komt dat wel goed lekker dingquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik over jou ga dromen komt dat wel goed lekker ding
Hier ga ik in mee..quote:
ja ik kom ook elke rit mongolen tegenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:20 schreef kres het volgende:
[..]
Hier ga ik in mee..
Ik rij best veel voor mijn werk en ik kom het ook echt vaak tegen..
Jij bent dan ook een gevaar op de wegquote:
Schat, het gaat niet over alleen hard rijden, maar om gevaarlijk rijden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:22 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik kom ook elke rit mongolen tegen
maar niet elke hardrijder is een gevaarlijke rijder. en zij doen alsof dat wel zo is.
Ik heb vaak in de nacht 140 a 150 gereden waar je 100 mag en ben toen ook vaak door de politie ingehaald en ze hebben me nog nooit aangehouden. Ze gingen naast me rijden. Kijken ff naar binnen.. zwaaien en rijden weer door.. en dan heb ik het over de A1 tussen Amsterdam en Amersfoort.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:22 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik kom ook elke rit mongolen tegen
maar niet elke hardrijder is een gevaarlijke rijder. en zij doen alsof dat wel zo is.
ik doe weleens domme dingen dat weet ik......quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een gevaar op de wegEn je kent duidelijk de wet niet
Nou danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:26 schreef rival het volgende:
[..]
ik doe weleens domme dingen dat weet ik......
Ja, maar de politie houdt zich ook alleen aan de regels als het ze uitkomt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:24 schreef kres het volgende:
[..]
Ik heb vaak in de nacht 140 a 150 gereden waar je 100 mag en ben toen ook vaak door de politie ingehaald en ze hebben me nog nooit aangehouden. Ze gingen naast me rijden. Kijken ff naar binnen.. zwaaien en rijden weer door.. en dan heb ik het over de A1 tussen Amsterdam en Amersfoort.
Zij mogen datquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, maar de politie houdt zich ook alleen aan de regels als het ze uitkomt.
Hoe vaak ik die wel geen overtredingen zie maken
oke maar ik zie genoeg situaties daar waar iemand zich inderdaad niet aan de snelheid hield, maar geen gevaar veroorzaakte... en dan gaan ze er alsnog zo mee om...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schat, het gaat niet over alleen hard rijden, maar om gevaarlijk rijden.
Ja, omdat je een overtreding begaat. En dat mag dus nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:27 schreef rival het volgende:
[..]
oke maar ik zie genoeg situaties daar waar iemand zich inderdaad niet aan de snelheid hield, maar geen gevaar veroorzaakte... en dan gaan ze er alsnog zo mee om...
Niet zonder signaalvoering.quote:
Soms 'moeten' ze ook wel. Als de politie 100 gaat rijden op een weg waar je 100 mag, durft niemand in te halen, met als gevolg dat do boel dichtslibt. Die rijden dus echt wel expres wat harder.quote:
Weet ik welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:29 schreef rival het volgende:
[..]
Vond je het gevaarlijk?
ik weet heus wel hoe het moet hoor....
Het was sarcasmequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet zonder signaalvoering.
Voor wat dat waard is trouwensIn Purmerend zijn agenten een keer betrapt op signaalvoering toen ze van de Febo naar het bureau reden. Waren ze sneller, konden ze ten minste warm eten
Ja maar toen hebben ze ook op hun donder gehad..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet zonder signaalvoering.
Voor wat dat waard is trouwensIn Purmerend zijn agenten een keer betrapt op signaalvoering toen ze van de Febo naar het bureau reden. Waren ze sneller, konden ze ten minste warm eten
Dat bedoel ik..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:29 schreef Ripley het volgende:
Er zijn niet voor niks snelheidsregels. Ik vind het echt absoluut terecht als de oplitie die handhaaft. Die snelheidbeperkingen zijn er voor je eigen veiligheid en die van anderen. Je kunt jezelf wel enorm goed vinden qua rijden, maar je bent niet de enige op de weg en het inschatten van remweg ed. is alsnog vrij lastig als het er echt op aankomt.
van de week toen de ring was afgesloten..... via de vluchtstrook de afrit voorbij rijden waar wij stonden... bij de drukke T splitsing de rustige kant op gaan en even verderop weer keren.... vet aso!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, maar de politie houdt zich ook alleen aan de regels als het ze uitkomt.
Hoe vaak ik die wel geen overtredingen zie maken
en je vind het dus hartstikke normaal dat een slechte auto uit 1977 met een bijzonder lange remweg.. net zo hard mag rijden als een goede auto die dubbel zo snel stil staat?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:29 schreef Ripley het volgende:
Er zijn niet voor niks snelheidsregels. Ik vind het echt absoluut terecht als de oplitie die handhaaft. Die snelheidbeperkingen zijn er voor je eigen veiligheid en die van anderen. Je kunt jezelf wel enorm goed vinden qua rijden, maar je bent niet de enige op de weg en het inschatten van remweg ed. is alsnog vrij lastig als het er echt op aankomt.
Je kan niet voor iedere auto aparte regels instellen. Het is nu eenmaal zo en er wordt ook vertrouwd op de kunde van de chauffeur.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:34 schreef rival het volgende:
[..]
en je vind het dus hartstikke normaal dat een slechte auto uit 1977 met een bijzonder lange remweg.. net zo hard mag rijden als een goede auto die dubbel zo snel stil staat?
ik vind de regels wat ouderwets soms....
in italie mogen bepaalde auto's 110 en andere 130. goede zaak als je het mij vraagt...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan niet voor iedere auto aparte regels instellen. Het is nu eenmaal zo en er wordt ook vertrouwd op de kunde van de chauffeur.
Dat klinkt... Raarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:36 schreef rival het volgende:
[..]
ik had niks beters te doen, en uiteindelijk blijkt.. ik had niks beters kunnen doen
Ik heb snelheidsrecords gegooid met bowlen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:36 schreef rival het volgende:
ik had niks beters te doen, en uiteindelijk blijkt.. ik had niks beters kunnen doen
Daar is wat voor te zeggen. Maar dan nog, een chauffeur wordt ook geacht te weten wat de auto kan en wat de remweg is en zo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:37 schreef rival het volgende:
[..]
in italie mogen bepaalde auto's 110 en andere 130. goede zaak als je het mij vraagt...
het is toch van de zotte dat een alto net zo hard mag als de eerste de beste sportwagen...
In 0,3 seconden de bal in de goot?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:39 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb snelheidsrecords gegooid met bowlen!
Chick!quote:
en de gem. chauffeur heeft daar dus geen enkel benul van. lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar is wat voor te zeggen. Maar dan nog, een chauffeur wordt ook geacht te weten wat de auto kan en wat de remweg is en zo..
5 strikes achter elkaar jongen!quote:
Dat staat toch allemaal in de informatieboekjes bij de auto? Of ben ik nu gek?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:41 schreef rival het volgende:
[..]
en de gem. chauffeur heeft daar dus geen enkel benul van. lijkt me duidelijk.
Dat soort dingen leer je pas als je de grenzen op gaat zoeken...
niet dat ik zeg dat men dat moet gaan doen, in tegendeel. maar anders kan je nooit weten wat de auto wel of niet kan.
kan niet, tenzij je al mijn data eraf heb gehaaldquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe klein de kans überhaupt al was. Wij gaan nooit bowlen, ok?quote:
Ik weet dat op die wii een nette topscore staat van 300 punten bij bowlenquote:
Hahaha, niet op Wii mafkees! En ja, al jouw data is erafquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:42 schreef rival het volgende:
kan niet, tenzij je al mijn data eraf heb gehaald
Op de Wii kun je echt van alles hacken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:43 schreef rival het volgende:
Ik weet dat op die wii een nette topscore staat van 300 punten bij bowlen
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:43 schreef AirwiN het volgende:
Hoe klein de kans überhaupt al was. Wij gaan nooit bowlen, ok?
Hoeveel was dat ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Best ok. Vanavond weer een beetje gammel en ben vanmorgen (bij gebrek aan vervangend werk) weer ziek naar huis gestuurd omdat ik m'n stem kwijt benquote:
Ik zeg ook niet dat de bestuurder van een sportwagen beter kan rijden dan een ander. ik zeg dat die auto een stuk sneller stil Kan staan dan de gem. auto.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:42 schreef Ripley het volgende:
Elke gek kan een sportauto kopen, zie niet in waarom daar dan aparte regels voor zouden gelden. If anything zouden die meer beperkt moeten worden ivm het feit dat mensen er mee willen patsen en racen dan in een alto.
Wat ik ook kwalijk vind is het zogenaamd stoere image van snel rijden. Ja, dan ben je ergens tien minuten eerder. En?
Bang is niet het woord. Ik acht de kans wel vrij groot dat het gebeurt, en dat vind ik dan weer niks als streber zijnde.quote:
Tussen de 25 en 30 km per ? Wat eigenlijk? Uur?quote:
De auto reageert niet sneller dan het reactievermogen van de bestuurder. Dus ook met een nieuwe auto kun je net zo goed een remweg hebben die te lang is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:45 schreef rival het volgende:
Ik zeg ook niet dat de bestuurder van een sportwagen beter kan rijden dan een ander. ik zeg dat die auto een stuk sneller stil Kan staan dan de gem. auto.
ben je buiten geweest?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, niet op Wii mafkees! En ja, al jouw data is eraf![]()
Maar het was op een échte bowlingbaan.
Kun je het weekend bijkomen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Best ok. Vanavond weer een beetje gammel en ben vanmorgen (bij gebrek aan vervangend werk) weer ziek naar huis gestuurd omdat ik m'n stem kwijt ben
Hoe is het met jou? En je rug?
En er rijden meer onverantwoordelijke rijders in die snelheid laten prevaleren boven veiligheid. Dat heft elkaar enigzins opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat de bestuurder van een sportwagen beter kan rijden dan een ander. ik zeg dat die auto een stuk sneller stil Kan staan dan de gem. auto.
Hahahaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:45 schreef AirwiN het volgende:
Bang is niet het woord. Ik acht de kans wel vrij groot dat het gebeurt, en dat vind ik dan weer niks als streber zijnde.
aha, een vrouwenuitjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tussen de 25 en 30 km per ? Wat eigenlijk? Uur?Niet precies opgelet, maar harder dan de andere 10 mensen waar ik mee was
Maar dat is toch niet zo heel hard.. ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tussen de 25 en 30 km per ? Wat eigenlijk? Uur?Niet precies opgelet, maar harder dan de andere 10 mensen waar ik mee was
quote:
Tussen de 25 en 30 duss..quote:noem de snelheid!
ik probeer het nog een keer.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
En er rijden meer onverantwoordelijke rijders in die snelheid laten prevaleren boven veiligheid. Dat heft elkaar enigzins op
Niet eensquote:
Ik weet toevallig dat als je boven de 40 gooit, dat dat ding ermee kapt.. Maar het was wel grappig, ik gooide écht goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:47 schreef kres het volgende:
Maar dat is toch niet zo heel hard.. ?
Bij ons hebben ze de snelheidsmeting uitgezet.. er werd iets te veel gekloot ..
Ja, heerlijk rustig weekend hierquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Kun je het weekend bijkomen?
Rug gaat heel, heel slecht vandaag.Vanmorgen therapie gehad, denk dat we iets te ver zijn gegaan want ik heb over de hele dag 3 ibuprofen en 4 paractemol ingenomen mety gek genoeg nauwelijks resultaat, heb echt zitten huilen van de pijn.
Baal echt flink, want het leek zo goed te gaan deze week.
ik kijk nooit meer naar de snelheid... marc gooit toch altijd harder met die lange swieperarmen van hemquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Ik durf dat!
[..]
Tussen de 25 en 30 duss..
Nee. Als chauffeur behoor je de remweg van je auto te weten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:49 schreef rival het volgende:
[..]
ik probeer het nog een keer.
rij je in je porsche 100. dan sta je 2 keer zo snel stil als wanneer je dat in je '88 alto doet... dan is het toch vreemd dat alsnog voor die beide voertuigen dezelfde limieten gelden?
Slaap lekker...quote:
Slaap lekkerquote:
Oh, dat is fijn, goed uitzieken is toch het beste.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, heerlijk rustig weekend hier
He bah, wat balen nou!Kan jij een beetje bijkomen dit weekend, want klinkt idd alsof het overbelast is.
voor je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ga jij slapen?quote:
Ik begreep hem de eerste keer al wel hoor. Maar wat de auto kan en wat de chauffeur er mee doet zijn twee verschillende dingen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:49 schreef rival het volgende:
[..]
ik probeer het nog een keer.
rij je in je porsche 100. dan sta je 2 keer zo snel stil als wanneer je dat in je '88 alto doet... dan is het toch vreemd dat alsnog voor die beide voertuigen dezelfde limieten gelden?
Ah, dat scheelt! Denk je dat je het volhoudt, dat feestje? Rust nemen als je het nodig hebt hoor, het ging zo goed!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat is fijn, goed uitzieken is toch het beste.
Ik heb morgen een kinderfeestje in A'dam, en verder het hele weekend vrij. Ook geen boodschappen of andere verplichte onzin, gelukkig.
ik heb het erover dat de regels niet zo kloppen.. jij neemt als voorbeeld iemand die zich niet aan die regels houdt begrijp ik eruit......quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik begreep hem de eerste keer al wel hoor. Maar wat de auto kan en wat de chauffeur er mee doet zijn twee verschillende dingen.
Of wil je dat nog een keer uitgelegd hebben?
Feestje is belangrijk, dus pijnstillers erin en gaan, vind ik. Hopen dat Peuter me morgenochtend een beetje uit laat slapen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ah, dat scheelt! Denk je dat je het volhoudt, dat feestje? Rust nemen als je het nodig hebt hoor, het ging zo goed!
Ik ga zeker proberen uit te zieken, ik vind het maar niks dit
Dan hoop ik dat je genoeg hebt aan de pijnstillers en dat Peuter idd lief voor je is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Feestje is belangrijk, dus pijnstillers erin en gaan, vind ik. Hopen dat Peuter me morgenochtend een beetje uit laat slapen.
Dat begreep je verkeerd. Maar geeft niks hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:56 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb het erover dat de regels niet zo kloppen.. jij neemt als voorbeeld iemand die zich niet aan die regels houdt begrijp ik eruit......
Hmm kut ik wilde sammie nog ff whatsappenquote:
het is goed met jequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat begreep je verkeerd. Maar geeft niks hoor
Mejuffrouw Muis heeft Pluk van de nummer 1-positie verstoten trouwens.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je genoeg hebt aan de pijnstillers en dat Peuter idd lief voor je is.
Maar dat is hij vast wel![]()
Awwwquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Mejuffrouw Muis heeft Pluk van de nummer 1-positie verstoten trouwens.
Prachtigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:05 schreef L-E het volgende:
Ook zo leuk: in dat boekje hebben ze het dus over 'tv'. Wees ik de televisie aan. Hij boos, dat was iets heel anders, er stond toch 'tv' en géén TELEVISIE?!!
Zucht.
LOL, kinderenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:05 schreef L-E het volgende:
Ook zo leuk: in dat boekje hebben ze het dus over 'tv'. Wees ik de televisie aan. Hij boos, dat was iets heel anders, er stond toch 'tv' en géén TELEVISIE?!!
Zucht.
90% van alle vrouwen hier zijn zowat moedertjes dus dan heb je dat!quote:
Oeh, goed idee, ik heb nog appels die liggen te verpieterenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:08 schreef L-E het volgende:
We hebben vanmorgen appelmoes gemaakt. Dat lukte!
Truste Buurmanquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:08 schreef L-E het volgende:
We hebben vanmorgen appelmoes gemaakt. Dat lukte!
Slaap lekker babequote:
Een ex van Techno, blijkbaar.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie is die clini-kloon eigenlijk?
oh, dan hoor ik bij die andere 10%quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
90% van alle vrouwen hier zijn zowat moedertjes dus dan heb je dat!
Dat is toch duimelot ofzo?quote:
Er is geen hard bewijs, voor zover ik weet.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:11 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
wie zijn techno en duimelot?
Djeesz.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:11 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
wie zijn techno en duimelot?
Awwquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:11 schreef Tally het volgende:
KinderenMijn nichtje nodigde me uit voor haar 4de verjaardag. En ik mocht de baby meenemen! Ze was alleen teleurgesteld toen dr moeder vertelde dat deze nog in mijn buik zit
Hoe weet je dat? Dat zou ik namelijk best triest vindenquote:
Vind ik eerlijk gezegd ook wel een beetje flauw hoor.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:11 schreef Tally het volgende:
KinderenMijn nichtje nodigde me uit voor haar 4de verjaardag. En ik mocht de baby meenemen! Ze was alleen teleurgesteld toen dr moeder vertelde dat deze nog in mijn buik zit
Hij zei zelf dat hij dat vermoeden had.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Dat zou ik namelijk best triest vinden
Mijn nichtje is echt een meisje meisje. Poppen zijn te gek. En sinds dr broertje is geboren is ze weg van baby's en dr broertje!quote:
Je kan best zorgen dat de kleine er dan al isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:11 schreef Tally het volgende:
Ik heb net een foto voor je gepostquote:
Aaaaah okay. Sneu en ontzettend triest.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat hij dat vermoeden had.
que?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net een foto voor je gepost
Ze is al jarig geweest inmiddelsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan best zorgen dat de kleine er dan al is
Dan is het wel een kloon van Kreator!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaaaah okay. Sneu en ontzettend triest.
Ja, ik vind het ietwat verdrietig.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaaaah okay. Sneu en ontzettend triest.
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Is MissB er nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Oh dat is wel jammer jaquote:
*klapper*quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn nichtje is echt een meisje meisje. Poppen zijn te gek. En sinds dr broertje is geboren is ze weg van baby's en dr broertje!
Is het wéér zover?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:17 schreef missbehavin het volgende:
Bah waarom kan ik toch niet tot bepaalde mensen doordringen?
Jawel!!quote:
Heb je een Interventie gedaan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:17 schreef missbehavin het volgende:
Bah waarom kan ik toch niet tot bepaalde mensen doordringen?
Dat is wel echt sneuquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat hij dat vermoeden had.
quote:
Als mijn meisje geboren is heb ik nog max 4 weken (als ze precies op datum komt) om een bruidsmeisjesjurk te zoekenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel!!
Ik heb een bruidsmeisjesjurk uitgezocht
Oh dat wordt nog spannend dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Als mijn meisje geboren is heb ik nog max 4 weken (als ze precies op datum komt) om een bruidsmeisjesjurk te zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |