Oeh, nog spannenderquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar heb ik jaren in de buurt gewoond
M'n ouders wonen er nog in de buurtquote:
dat opvoedende toontje af en toe hequote:
Dat is minderquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
M'n ouders wonen er nog in de buurt
Het lijkt allemaal wel mee te vallenquote:
Mja, vaak hebben ze gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:08 schreef rival het volgende:
[..]
dat opvoedende toontje af en toe he
tegen motorrijders zijn ze vaak iets vriendelijker... maar ook niet als die het te bont maken zag ik laatst een keer..
Oh, gelukkig danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het lijkt allemaal wel mee te vallen
hallo liefquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:05 schreef Nouk84 het volgende:
rival? Op vrijdagavond? * valt flauw...
Sweet Dreams meisje ...quote:
Als ik over jou ga dromen komt dat wel goed lekker dingquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik over jou ga dromen komt dat wel goed lekker ding
Hier ga ik in mee..quote:
ja ik kom ook elke rit mongolen tegenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:20 schreef kres het volgende:
[..]
Hier ga ik in mee..
Ik rij best veel voor mijn werk en ik kom het ook echt vaak tegen..
Jij bent dan ook een gevaar op de wegquote:
Schat, het gaat niet over alleen hard rijden, maar om gevaarlijk rijden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:22 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik kom ook elke rit mongolen tegen
maar niet elke hardrijder is een gevaarlijke rijder. en zij doen alsof dat wel zo is.
Ik heb vaak in de nacht 140 a 150 gereden waar je 100 mag en ben toen ook vaak door de politie ingehaald en ze hebben me nog nooit aangehouden. Ze gingen naast me rijden. Kijken ff naar binnen.. zwaaien en rijden weer door.. en dan heb ik het over de A1 tussen Amsterdam en Amersfoort.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:22 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik kom ook elke rit mongolen tegen
maar niet elke hardrijder is een gevaarlijke rijder. en zij doen alsof dat wel zo is.
ik doe weleens domme dingen dat weet ik......quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een gevaar op de wegEn je kent duidelijk de wet niet
Nou danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:26 schreef rival het volgende:
[..]
ik doe weleens domme dingen dat weet ik......
Ja, maar de politie houdt zich ook alleen aan de regels als het ze uitkomt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:24 schreef kres het volgende:
[..]
Ik heb vaak in de nacht 140 a 150 gereden waar je 100 mag en ben toen ook vaak door de politie ingehaald en ze hebben me nog nooit aangehouden. Ze gingen naast me rijden. Kijken ff naar binnen.. zwaaien en rijden weer door.. en dan heb ik het over de A1 tussen Amsterdam en Amersfoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |