Lief.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 07:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan wens ik jou erg veel liefde vandaag toe van je naasten
Net klaar met werken?quote:
Net een uurtje ongeveerquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Net een uurtje ongeveer![]()
Zo maar eens een paar uur slapen, mag vanavond weer nachtdienst draaien..
Het mag gezegd worden, lijkt mequote:Op zaterdag 15 januari 2011 07:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Thuis, en klaarwakker![]()
Wakker worden luie donders!!
En wat een geklaag van Techno en Krea, laat mensen als Huppel en MissB eens lekker in hun waarde
Thanksquote:
Het kan ook aardiger/vriendelijker ipv zo aanvallend.. En Krea mag ook best voor zichzelf spreken, niet voor anderenquote:
Misschien heb je het gemist, maar hij heeft het echt wel vriendelijk geprobeerd hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het kan ook aardiger/vriendelijker ipv zo aanvallend.. En Krea mag ook best voor zichzelf spreken, niet voor anderen
Nee, dat kan nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Het kan ook aardiger/vriendelijker ipv zo aanvallend.. En Krea mag ook best voor zichzelf spreken, niet voor anderen
En dat. En Krea niet als enigequote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien heb je het gemist, maar hij heeft het echt wel vriendelijk geprobeerd hoor
Volgende keer maar gewoon doen!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat. En Krea niet als enige
Als ik had geweten dat je wakker was, had ik je gePM't of zo
Dat kan, ik ga geen hele pagina's teruglezen, dus als ik fout zit mag het best gezegd worden, maar het is vrij duidelijk aan wiens kant ik toch wel sta sowieso..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien heb je het gemist, maar hij heeft het echt wel vriendelijk geprobeerd hoor
Dat vind ik nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Discussies voeren kan toch nooit normaal in Singles. Dus als niemand z'n bek opentrekt over dat ie zich klote of juist super voelt dan bloedt het topic naar mijn idee gewoon leeg op den duur..
Hmmm, dat kan juist heel goed en gebeurt overdag ook regelmatigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan, ik ga geen hele pagina's teruglezen, dus als ik fout zit mag het best gezegd worden, maar het is vrij duidelijk aan wiens kant ik toch wel sta sowieso..
Discussies voeren kan toch nooit normaal in Singles. Dus als niemand z'n bek opentrekt over dat ie zich klote of juist super voelt dan bloedt het topic naar mijn idee gewoon leeg op den duur..
Maarja, wie ben ik..
En nu dan maar luikjes sluiten en wat uurtjes slaap vatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |