De moraalridder. Het zal me echt aan mijn reet oxideren wat jij ervan vindt. Ik schop helemaal niemand; mensen voelen zich vanzelf wel aangesproken als ik het over 3 of 4 zeikerds heb. Ik heb best begrip voor welke persoonlijke situatie dan ook, maar dat geneuzel heeft niemand wat aan en het maakt elke leuke discussie op fok dood. Ik vind die Huppelmongool veel erger, die vertelt echt helemaal niets, maar spamt wel de godganze dag haar scheten in dit topic.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:20 schreef PeuRac het volgende:
De grap is dat als ik personen er direct op een normale manier er op aan spreek, ze ook luisteren en op langere termijn. Jij schopt iemand die toch al op de grond licht. Het valt me op dat dit altijd al jouw niveau is geweest. Beetje jammer, met je punt ben ik het misschien eens, maar niet met de manier waarop je dat ventileert.
Is toch niet nodig om andere mensen dan de grond in te trappen?Zeker niet over zulke serieuze onderwerpen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
De moraalridder. Het zal me echt aan mijn reet oxideren wat jij ervan vindt. Ik schop helemaal niemand; mensen voelen zich vanzelf wel aangesproken als ik het over 3 of 4 zeikerds heb. Ik heb best begrip voor welke persoonlijke situatie dan ook, maar dat geneuzel heeft niemand wat aan en het maakt elke leuke discussie op fok dood. Ik vind die Huppelmongool veel erger, die vertelt echt helemaal niets, maar spamt wel de godganze dag haar scheten in dit topic.
'mijn niveau'.. Ik praat gewoon met andere woorden, maar zeg hetzelfde. Intellectueel worden heeft hier niet zoveel zin op het moment. Dit is jip en janneketaal.
Het is wel Krea's manier van posten, ken hem al bijna 8 jaar niet anders.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is toch niet nodig om andere mensen dan de grond in te trappen?Zeker niet over zulke serieuze onderwerpen.
Iriteer je jezelf eraan reageer je gewoon niet en negeer je het.
Ik heb mn mening gegeven, heb er niks aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:29 schreef Kreator het volgende:
Ik ga echt. Ik lees je matige repliek morgen wel..
taxiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:34 schreef ArTiC het volgende:
Iets irriteert je en je ergert je ergens aan, waaaaa
[\theo maassen]
Dronken
naar huis lopen omdat je niet meer kan rijden
Duurde te langquote:
Altijd leuk, telefoonnumers terugvinden onder "Blond tieten, Wilhelminapark"quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:35 schreef ArTiC het volgende:
Telefoonnr gescoord maar nu al geen idee meer van wie
Oh, heb je dat ook al eens meegemaakt?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Altijd leuk, telefoonnumers terugvinden onder "Blond tieten, Wilhelminapark"
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oh, heb je dat ook al eens meegemaakt?
Verrassendquote:
Voor wie het kent, in de KostenKoper in Utrecht is het niet zo bijzonderquote:
Ik kom niet in de ranstadquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor wie het kent, in de KostenKoper in Utrecht is het niet zo bijzonder
Jij bent nog gekkerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 07:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is het zeker Q.
Ga net doen als ik, hardlopen! das goed voor je!
Nee, ik zit in de trein. Zo begrafenis. Ik slaap liever.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 07:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is het zeker Q.
Ga net doen als ik, hardlopen! das goed voor je!
ai, kak gecondoleerd liefquote:Op zaterdag 15 januari 2011 07:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, ik zit in de trein. Zo begrafenis. Ik slaap liever.
Oj, das wel klote Qquote:Op zaterdag 15 januari 2011 07:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, ik zit in de trein. Zo begrafenis. Ik slaap liever.
Thanx.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 07:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ai, kak gecondoleerd lief
Lief.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 07:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan wens ik jou erg veel liefde vandaag toe van je naasten
Net klaar met werken?quote:
Net een uurtje ongeveerquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Net een uurtje ongeveer![]()
Zo maar eens een paar uur slapen, mag vanavond weer nachtdienst draaien..
Het mag gezegd worden, lijkt mequote:Op zaterdag 15 januari 2011 07:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Thuis, en klaarwakker![]()
Wakker worden luie donders!!
En wat een geklaag van Techno en Krea, laat mensen als Huppel en MissB eens lekker in hun waarde
Thanksquote:
Het kan ook aardiger/vriendelijker ipv zo aanvallend.. En Krea mag ook best voor zichzelf spreken, niet voor anderenquote:
Misschien heb je het gemist, maar hij heeft het echt wel vriendelijk geprobeerd hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het kan ook aardiger/vriendelijker ipv zo aanvallend.. En Krea mag ook best voor zichzelf spreken, niet voor anderen
Nee, dat kan nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Het kan ook aardiger/vriendelijker ipv zo aanvallend.. En Krea mag ook best voor zichzelf spreken, niet voor anderen
En dat. En Krea niet als enigequote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien heb je het gemist, maar hij heeft het echt wel vriendelijk geprobeerd hoor
Volgende keer maar gewoon doen!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat. En Krea niet als enige
Als ik had geweten dat je wakker was, had ik je gePM't of zo
Dat kan, ik ga geen hele pagina's teruglezen, dus als ik fout zit mag het best gezegd worden, maar het is vrij duidelijk aan wiens kant ik toch wel sta sowieso..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien heb je het gemist, maar hij heeft het echt wel vriendelijk geprobeerd hoor
Dat vind ik nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Discussies voeren kan toch nooit normaal in Singles. Dus als niemand z'n bek opentrekt over dat ie zich klote of juist super voelt dan bloedt het topic naar mijn idee gewoon leeg op den duur..
Hmmm, dat kan juist heel goed en gebeurt overdag ook regelmatigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan, ik ga geen hele pagina's teruglezen, dus als ik fout zit mag het best gezegd worden, maar het is vrij duidelijk aan wiens kant ik toch wel sta sowieso..
Discussies voeren kan toch nooit normaal in Singles. Dus als niemand z'n bek opentrekt over dat ie zich klote of juist super voelt dan bloedt het topic naar mijn idee gewoon leeg op den duur..
Maarja, wie ben ik..
En nu dan maar luikjes sluiten en wat uurtjes slaap vatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |