hoe is t met minipuber?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:27 schreef missbehavin het volgende:
Hi moppies! Iedereen nog leuke weekend plannen?
Of suggesties, ben toe aan wat ongecompliceerd vermaak
Ik heb al sinds dag 1 ruzie met die autocorrect. Geweldig!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Heb zelf ook een iphone 4 en gaat heel vaak mis.
Gelukkig nog geen erge fouten gehad
Ik ga straks de hel die supermarkt heet opzoeken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:27 schreef missbehavin het volgende:
Same here, heb eindelijk weer eens een zaterdagavond en zondag vrij, maar helaas nog niks leuks kunnen bedenken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:27 schreef missbehavin het volgende:
Ben je suicidaal?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga straks de hel die supermarkt heet opzoeken.
Dat is altijd wel leuk
ik moet ookquote:
Oh. In mijn wereld is dat niet het eerste waar ik aan dacht.quote:
Nee hongerigquote:
Ja stuk beter. Hij gaat zo naar zijn vader voor het weekendquote:
Mn ouders komen vanmiddag en ik wil ze iets meer kunnen geven dan thee en koffiequote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.nl niets moet
Je bedoelt als je al die irritante kinderen ziet?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hongerig![]()
Maar vreemd genoeg vind ik het nog leuk ook op zaterdag de winkel in. Dan besef ik me weer dat ik echt een geweldig kind heb
Aah, ga je mee stappen vanavondquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja stuk beter. Hij gaat zo naar zijn vader voor het weekend
Nee in die van mij ook nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh. In mijn wereld is dat niet het eerste waar ik aan dacht.
Ik wil ook wel iets leuks trouwens.
Ja en ik snap echt niet wat er leuk is aan shoppen met het hele gezin. Je kan toch ook alleen pa of alleen ma sturenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bedoelt als je al die irritante kinderen ziet?
Ik ga vanavond helemaal niks doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee in die van mij ook niet
Maar mocht je iets leuks weten, ik moet eruit gewoon
Ach sommige kinderen zijn wel leuk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en ik snap echt niet wat er leuk is aan shoppen met het hele gezin. Je kan toch ook alleen pa of alleen ma sturen![]()
Nee die 3 koters moeten ook mee
Sowieso mensenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:37 schreef L-E het volgende:
Ik doe zelden boodschappen op zaterdag. Al die mensen, brrr.
Ja 2 leuke koters tegenover 100den gillende niet luisterende drakenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach sommige kinderen zijn wel leuk.
Heb een tijdje in een supermarkt gewerkt en collegaatje van me had een super leuk zoontje en die kwam ook altijd mee boodschappen doen.
Kwam die altijd mee helpen met me
Ja, want die voorkeur heb ik - serieus - nooit. Ik vind intelligentie extreem aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sowieso mensenTenzij mannen die bij voorkeur meer lekker dan slim zijn, maar dat is mijn rare bui vandaag
hey!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja 2 leuke koters tegenover 100den gillende niet luisterende draken![]()
WHAHAHAHA
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sowieso mensenTenzij mannen die bij voorkeur meer lekker dan slim zijn, maar dat is mijn rare bui vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |