hoe is t met minipuber?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:27 schreef missbehavin het volgende:
Hi moppies! Iedereen nog leuke weekend plannen?
Of suggesties, ben toe aan wat ongecompliceerd vermaak
Ik heb al sinds dag 1 ruzie met die autocorrect. Geweldig!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Heb zelf ook een iphone 4 en gaat heel vaak mis.
Gelukkig nog geen erge fouten gehad
Ik ga straks de hel die supermarkt heet opzoeken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:27 schreef missbehavin het volgende:
Same here, heb eindelijk weer eens een zaterdagavond en zondag vrij, maar helaas nog niks leuks kunnen bedenken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:27 schreef missbehavin het volgende:
Ben je suicidaal?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga straks de hel die supermarkt heet opzoeken.
Dat is altijd wel leuk
ik moet ookquote:
Oh. In mijn wereld is dat niet het eerste waar ik aan dacht.quote:
Nee hongerigquote:
Ja stuk beter. Hij gaat zo naar zijn vader voor het weekendquote:
Mn ouders komen vanmiddag en ik wil ze iets meer kunnen geven dan thee en koffiequote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.nl niets moet
Je bedoelt als je al die irritante kinderen ziet?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hongerig![]()
Maar vreemd genoeg vind ik het nog leuk ook op zaterdag de winkel in. Dan besef ik me weer dat ik echt een geweldig kind heb
Aah, ga je mee stappen vanavondquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja stuk beter. Hij gaat zo naar zijn vader voor het weekend
Nee in die van mij ook nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh. In mijn wereld is dat niet het eerste waar ik aan dacht.
Ik wil ook wel iets leuks trouwens.
Ja en ik snap echt niet wat er leuk is aan shoppen met het hele gezin. Je kan toch ook alleen pa of alleen ma sturenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bedoelt als je al die irritante kinderen ziet?
Ik ga vanavond helemaal niks doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee in die van mij ook niet
Maar mocht je iets leuks weten, ik moet eruit gewoon
Ach sommige kinderen zijn wel leuk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en ik snap echt niet wat er leuk is aan shoppen met het hele gezin. Je kan toch ook alleen pa of alleen ma sturen![]()
Nee die 3 koters moeten ook mee
Sowieso mensenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:37 schreef L-E het volgende:
Ik doe zelden boodschappen op zaterdag. Al die mensen, brrr.
Ja 2 leuke koters tegenover 100den gillende niet luisterende drakenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach sommige kinderen zijn wel leuk.
Heb een tijdje in een supermarkt gewerkt en collegaatje van me had een super leuk zoontje en die kwam ook altijd mee boodschappen doen.
Kwam die altijd mee helpen met me
Ja, want die voorkeur heb ik - serieus - nooit. Ik vind intelligentie extreem aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sowieso mensenTenzij mannen die bij voorkeur meer lekker dan slim zijn, maar dat is mijn rare bui vandaag
hey!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja 2 leuke koters tegenover 100den gillende niet luisterende draken![]()
WHAHAHAHA
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sowieso mensenTenzij mannen die bij voorkeur meer lekker dan slim zijn, maar dat is mijn rare bui vandaag
Ja ik ook. Ik probeer mezelf voor de gek te houdenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, want die voorkeur heb ik - serieus - nooit. Ik vind intelligentie extreem aantrekkelijk.
Waarom?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik probeer mezelf voor de gek te houden
Ik ga vanavond een potje poolen en drinkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:42 schreef Royco1 het volgende:
Mijn vrienden zijn serieus echt allemaal saai,
Krijg gewoon niemand mee om wat te gaan doen vanavond![]()
Allemaal saai op de bank hangen.
Poolen is leuk!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een potje poolen en drinken
Drinken is goed, poolen is goed, top combinatie dus.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een potje poolen en drinken
Ik heb t te lang niet meer gedaan, maar ik vind t heerlijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Poolen is leuk!
Dat wil ik ook weer een keer doen
Ja dat is ook leuk, en dan spellen als party en co enzoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:46 schreef L-E het volgende:
Ik wil graag een spelletjesavond met heel veel drank. Dat is zó lachen.
ooh dat is ook een goed ideequote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:46 schreef L-E het volgende:
Ik wil graag een spelletjesavond met heel veel drank. Dat is zó lachen.
Speciale kegel?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb t te lang niet meer gedaan, maar ik vind t heerlijknet als bowlen trouwens, maar dan wordt ik altijd te dronken, die speciale kegel gooi ik altijd om en dan krijg je weer shotjes
Omdat het zo ingewikkeld is met die echt leuke mannenquote:
Het spel van de Lama's.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is ook leuk, en dan spellen als party en co enzo
Wij namen dat spel altijd mee naar de kroegquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is ook leuk, en dan spellen als party en co enzo
Als het om drank gaat vind ik elke kegel speciaal.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Speciale kegel?
Bowlen vind ik wel leuk, mn rug denkt daar anders over
Inmiddels vind ik dat niet meer. Maar dat ben ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat het zo ingewikkeld is met die echt leuke mannen
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het om drank gaat vind ik elke kegel speciaal.
Zelfs als de bal in de goot komt vind ik dat een reden voor drank
Te vroeg babe te vroegquote:
Die heb ik, maar nog nooit gespeeld.quote:
Bij het centrum waar wij altijd bowlen hebben ze 1 rode kegel, als die vooraan staat en je gooit em om, krijgt je hele groepje shotjesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Speciale kegel?
Bowlen vind ik wel leuk, mn rug denkt daar anders over
Oh maar dat is leuk gedaanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij het centrum waar wij altijd bowlen hebben ze 1 rode kegel, als die vooraan staat en je gooit em om, krijgt je hele groepje shotjesen we spelen meestal op 2 banen tegelijk, dus dan gaat het hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |