Tally, heb ik jou onlangs nog verteld dat ik je lief vind?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:38 schreef Tally het volgende:
Mijn telefoontje is leeg. Backupje is gemaakt. Foto's en filmpjes staan op mijn macje. Als ik klaar ben met badderen maar eens op de fiets naar t stadje! Even mn foontje laten nakijken.
Dat is ook wel m'n plan jaquote:
Ehm nee?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is ook wel m'n plan ja
Zijn jullie wel eens zo verkouden geweest dat je fysiek niet in staat bent om neusspray op te snuiven?
Je bent ziek. Ga terug naar bed!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:41 schreef xFriendx het volgende:
Ze draaiden dit in de supermarktIk werd er vrolijk van
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan ik niet anders dan beamen.. En als je eruit komt, ga dan heel gauw naar deze website
Daar luisterde jij ook zo goed naar he yukiquote:
Je weet waarom ik het zeg hè?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar luisterde jij ook zo goed naar he yuki
I know. Misschien ben ik hard gevallen ofzow. Ik zal idd de GGD gaan bellen, dan kunnen ze de dwangbuis klaarleggen.quote:
Jazekerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je weet waarom ik het zeg hè?
Bovendien lag ik vrijwel doorlopend in bed
En een gewatteerde kamer aanvragenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
I know. Misschien ben ik hard gevallen ofzow. Ik zal idd de GGD gaan bellen, dan kunnen ze de dwangbuis klaarleggen.
Knuffelmuurquote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En een gewatteerde kamer aanvragen
Nee, is er een reden voor dat je me dat nu wel zegt?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tally, heb ik jou onlangs nog verteld dat ik je lief vind?
Als je me dat nu wel wilde zeggen trouwensquote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee, is er een reden voor dat je me dat nu wel zegt?
Thanks Snuit, door jou kon ik mij opladen om op een nuchtere maag (kopje koffie), een rondje te gaan lopen. Het ging bagger, maar ik ben wel geweestquote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik voel me kei goed na een half uurtje lopen buiten. Begin wel te merken dat die conditie het steeds beter gaat doenwhoehoe..
Ja. Dat. Lekker samen in bed of op de bank, luisteren naar de regen tegen het raam terwijl jij lekker warm in de armen van jequote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:56 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb zin om te knuffelenVooral met die regen van nu, lekker in elkaar kruipen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Thanks Snuit, door jou kon ik mij opladen om op een nuchtere maag (kopje koffie), een rondje te gaan lopen. Het ging bagger, maar ik ben wel geweest
Jaaaaahquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Thanks Snuit, door jou kon ik mij opladen om op een nuchtere maag (kopje koffie), een rondje te gaan lopen. Het ging bagger, maar ik ben wel geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |