ik zit op laptopquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:28 schreef crv het volgende:
[..]
laat je je ipad niet in de pot vallen
quote:
arme laptopquote:
ja, zei ik net al, vriendin van mijn vrouw is dus een half uurtje geleden opgepiept (rode kruis) om standby te staan. Dus dan is er meer aan de hand dan er gezegd wordtquote:
Je kan z;n single downloadenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet huilen als Ben niet doorgaat
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ja nee dat snapte ik al, ethanol is niet bestquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:32 schreef crv het volgende:
[..]
ja, zei ik net al, vriendin van mijn vrouw is dus een half uurtje geleden opgepiept (rode kruis) om standby te staan. Dus dan is er meer aan de hand dan er gezegd wordt
Ach die heeft nu al een enorme populairitiet. Die brengt heus nog wel een plaat uitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
hmm stand by wil nog niet veel zeggen hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:32 schreef crv het volgende:
[..]
ja, zei ik net al, vriendin van mijn vrouw is dus een half uurtje geleden opgepiept (rode kruis) om standby te staan. Dus dan is er meer aan de hand dan er gezegd wordt
quote:
Yepquote:
kan je ook alle nummers in 1 keer aanschaffen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://itunes.apple.com/n(...)t-single/id414765519
weet jij hoe dicht de huizen daar langs liggen en hoeveel daar verstouwd wordt.....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nee dat snapte ik al, ethanol is niet best
Maar het is op een rangeerterrein, dat scheelt iets
nee, BIERquote:
dat is die linkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan je ook alle nummers in 1 keer aanschaffen?
ze worden niet zo gauw op standby gezet. Dus ....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm stand by wil nog niet veel zeggen hoor.
Is alleen in geval dat het fout gaat dat ze gelijk kunnen inspringen.
Net op tv was wel aardig aan het branden en denk eerder bang zijn voor explosiegevaar dan voor iets anders
quote:
bij een GRIP situatie (en kans op meerdere slachtoffers) dan welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:36 schreef crv het volgende:
[..]
ze worden niet zo gauw op standby gezet. Dus ....
zoals ik net al zei, op kijfhoek staan sowieso altijd chloortreinen. wat denk je als die gaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij een GRIP situatie (en kans op meerdere slachtoffers) dan wel
Zal voronamelijk zijn voor het geval dat ding explodeerd en er dan andere wagons gaan.
Maar als je net de beelden op tv zag ....
Denk allemaal met een sisser afloopt maar vanwege de stoffen en explosie gevaar opgeschaald
http://itunes.apple.com/W(...)d=413561587&id=25109quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee bedoel alle 8?
Van iedereen?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
Benny die single van Ben is leuk
Dus wat ik zeg: Uit voorzorg Stand By (wat je zelf vertelde dat ze stand by moeten staan)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:40 schreef crv het volgende:
[..]
zoals ik net al zei, op kijfhoek staan sowieso altijd chloortreinen. wat denk je als die gaan
die vriendin van ons is hoofd van die zooi daar en die verteld dat dat met dioe standby bijna nooit voorkomt. maar goed als jij het beter weetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dus wat ik zeg: Uit voorzorg Stand By (wat je zelf vertelde dat ze stand by moeten staan)
Toen ik nog bij de brandweer zat werd degene die storingsdienst had binnen ICT ook op stand by gezet bij een Grip situatie. Puur voor communicatie als het mis zou gaan
Tja, zelf er tussen gewerkt hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:43 schreef crv het volgende:
[..]
die vriendin van ons is hoofd van die zooi daar en die verteld dat dat met dioe standby bijna nooit voorkomt. maar goed als jij het beter weet
wat ik zeiquote:
precies, moerdijk viel ook mee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:44 schreef Kally het volgende:
Pfff lekker boeiend allemaal, we wachten het wel af oke
Dit is ook gewoon een sisserquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:45 schreef crv het volgende:
[..]
precies, moerdijk viel ook mee.
Ik denk alleen dat Crazy de situatie onderschat. Kijfhoek is HET distributiepunt van de rotterdamse haven richting de rest van europa duis daar staat alle shit die je je maar kan bedenken
ik hoop het ook, maar de kans op een volgende ramp is erg aanwezigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon een sisser
Heb jij de beelden op tv gezien ?
Moerdijk was vanaf het begin af aan fout.
Moerdijk viel mee?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:45 schreef crv het volgende:
[..]
precies, moerdijk viel ook mee.
Ik denk alleen dat Crazy de situatie onderschat. Kijfhoek is HET distributiepunt van de rotterdamse haven richting de rest van europa duis daar staat alle shit die je je maar kan bedenken
jij begreep de sarcasme nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Moerdijk viel mee?
Ze gingen gisteren toch maar even de etenswaren checken in winkels in de buurt, wtf 200 chemicaliën de lucht in, dat meevallen moet nog blijken
Ik las alleen Moerdijk viel ook meequote:
quote:
idd en boeren mogen niks verkopen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Moerdijk viel mee?
Ze gingen gisteren toch maar even de etenswaren checken in winkels in de buurt, wtf 200 chemicaliën de lucht in, dat meevallen moet nog blijken
Tjah, je moet is weten wat er hier in TIlburg wordt geallarmeerd het moment dat IFF een automatisch alarmpje geeftquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:47 schreef crv het volgende:
[..]
ik hoop het ook, maar de kans op een volgende ramp is erg aanwezig
ik welquote:
O ik dacht even SAquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kim, de rest is nog niet bekend
[/miran]
Ik ben benieuwd hoe dat in de kanten van Roermond is dan met DSM daarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd en boeren mogen niks verkopen.
[..]
Tjah, je moet is weten wat er hier in TIlburg wordt geallarmeerd het moment dat IFF een automatisch alarmpje geeft(IFF is ook soort van chemisch bedrijf, geurstoffen en dergelijke) Staat half regio hier voor een OMSje
Maar zijn nu eenmaal protocollen met wie en wat er geallarmeerd moet worden bij welke brand en wat nog meer. Is echt heel apart. teveel om nu uit te leggen heel die protocollen
kan op de huidige scanner site niet zoeken, maar zal ff beetje in de gaten houdenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe dat in de kanten van Roermond is dan met DSM daar.
Truste Creesquote:
moet je niet de kroeg inquote:
quote:
Ik dacht meer aan LPquote:
LPquote:
quote:
quote:
quote:
ja sorry, maar ik vind dat chagrijnige muziekquote:
Zo heb ik nog nooit iemand muziek horen noemenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:57 schreef crv het volgende:
[..]
ja sorry, maar ik vind dat chagrijnige muziek
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo heb ik nog nooit iemand muziek horen noemen
quote:
Yepquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:58 schreef crv het volgende:
[..]
voor alles is een eerste keer.
Maar goed dat smaken ook verschillen kunnen toch
Ja ik kijkquote:
Hup Jennifur,quote:
quote:
ouwe doos opstaan is echt leukquote:
Jij hoorde LP van mijquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:03 schreef Graseter het volgende:
Ik hoorde de vogeltjes van Paul dus ik dacht "Eventjes in TAL kijken"
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn hart bonkt!
Ik ging gillen!
Me katten vlogen omhoog!
En de hond keek me zo aan
quote:
ja sorry, maar dat verwacht je van meisjes onder de 15 niet van een volwassen vrouwquote:
Spanningquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:06 schreef crv het volgende:
[..]
ja sorry, maar dat verwacht je van meisjes onder de 15 niet van een volwassen vrouw
Miran is gewoon enthousiast, altijdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:06 schreef crv het volgende:
[..]
ja sorry, maar dat verwacht je van meisjes onder de 15 niet van een volwassen vrouw
jezus, het gaat maar om wat zangtalentjes hoor je wint de postcode jackpot nietquote:
dat kun je wel zeggen jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Miran is gewoon enthousiast, altijd
Nou en? Als zij dit nou leuk vind, mag ze toch zelf wetenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:07 schreef crv het volgende:
[..]
jezus, het gaat maar om wat zangtalentjes hoor je wint de postcode jackpot niet
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou en? Als zij dit nou leuk vind, mag ze toch zelf weten
Jawelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:08 schreef crv het volgende:
[..]
tuurlijk, maar ik mag toch ook mijn mening wel geven
Amenquote:
Ondertekend met lelijke dingenquote:
trusten laysaquote:
Truste lieffiequote:
Slaap lekkerquote:
* Crazy-M is wel met crv eensquote:
dit dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Miran is gewoon enthousiast, altijd
geeft niets, plaag jhe maar een beetjequote:
trusten bennyquote:
Pearlquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:17 schreef Bos81 het volgende:
Even problemen met de buurman wie is er door Pearl of Jennifer?
jennifurquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:17 schreef Bos81 het volgende:
Pearlquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:17 schreef Bos81 het volgende:
quote:
Dat is de vraag.quote:
Hoi Koenquote:
Koenquote:
TMIquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:20 schreef Kally het volgende:
He is not viscious or malicious, just lovely and delicious
ja languit met mijn poot omhoog op de bankquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:21 schreef Koen66 het volgende:
nog leuke plannen voor het weekend jullie ?
Scrollquote:
Hmm niet echt, ik kijk wel wat er gebeurtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:21 schreef Koen66 het volgende:
ow zeker LPquote:
Morgen misschien naar Selfridges en Harvey Nic en zondag drama classquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:21 schreef Koen66 het volgende:
ik heb papadag mogenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm niet echt, ik kijk wel wat er gebeurt
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:22 schreef crv het volgende:
[..]
ow zeker LP![]()
dacht even dat je een vent over de vloer had
Gezelligquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb papadag mogen
En morgenavond uit eten met de donderdag jarig ziojnde vrouw
Ziek op bed liggenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:21 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb papadag mogen
Jawelquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ziek op bed liggen
Ben nu al weer veel te lang wakker
Hier ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jawel![]()
Maar wil ook wel weer eens een keer lekker stappen, laatste keer was nota bene Utrecht
quote:
Wat?quote:
laatste keer echt stappenquote:
Ja Utrecht jaquote:
Hier ookquote:
ik bedoelde mezelfquote:
bar avond schaar ik ook onder stappenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier ook
Maar ik geef niet heel veel om stappen
Ik vind een gezellige avond ook erg leuk... Of lekker aan de bar hangen
Dat is hetzelfde aan de bar hangen, daar moet je toch echt de deur voor uit, althans ik heb geen barquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier ook
Maar ik geef niet heel veel om stappen
Ik vind een gezellige avond ook erg leuk... Of lekker aan de bar hangen
Vindt je echtgenote dat wel goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:23 schreef Koen66 het volgende:
Owww zo, ach hier is momenteel ook ellende wat stappen aangaatquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Vindt je echtgenote dat wel goed?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bar avond schaar ik ook onder stappen
Ja?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde aan de bar hangen, daar moet je toch echt de deur voor uit, althans ik heb geen bar
Mooi, deal, wij gaan barhangen binnenkortquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ja?
Ok.... dan wil ik wel stappen
kan me de laatste keer niet eens meer herinnerenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Owww zo, ach hier is momenteel ook ellende wat stappen aangaat
Whahaah Rauzerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Vindt je echtgenote dat wel goed?
oki, wanneer gaan wequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ja?
Ok.... dan wil ik wel stappen
Ergens in oktober, maar dat vond ik niet echt stappenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:28 schreef crv het volgende:
[..]
kan me de laatste keer niet eens meer herinneren
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Mooi, deal, wij gaan barhangen binnenkort
Truste mopquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed.... nu ben ik moe... en nu ga ik Kyra uitlaten. Kijken of ik nog een brandlucht ruik
Daarna lekker slapen
Dat hebben we al gedaanquote:
En nog doorlopen ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ergens in oktober, maar dat vond ik niet echt stappen
Dat was meer lopen
quote:
wind staat de andere kant opquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed.... nu ben ik moe... en nu ga ik Kyra uitlaten. Kijken of ik nog een brandlucht ruik
Daarna lekker slapen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
Daarna lekker slapen
echtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:29 schreef crv het volgende:
[..]
wind staat de andere kant op
trusten C-A
Wijn over mijn laptopquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Leek de vierdaagse wel
We liepen bijna 2 aan 2 en hand in hand
Neem me ipad mee het bed inquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Uitlaatse en dan zien we je wel weer terug
en we wilden zo graag karaokequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Leek de vierdaagse wel
We liepen bijna 2 aan 2 en hand in hand
ja anders was de A16 niet afgeslotenquote:
Zijn we 15 meter voorbij de pinautomaat... krijg je de vraag: wie moet er nog pinnen? Met z'n alle weer terugquote:
Yep wij zijn er ook gewoon met al die foons tegenwoordigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:30 schreef crv het volgende:
nou gaan jullie maar lekker stappen, ik bewaak het fokhok wel dan
ik wist hetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Neem me ipad mee het bed in
terroristquote:
Hou op hoor, arme Patjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zijn we 15 meter voorbij de pinautomaat... krijg je de vraag: wie moet er nog pinnen? Met z'n alle weer terug
ow jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep wij zijn er ook gewoon met al die foons tegenwoordig
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
De hond van mijn tante wordt volledig blind. Hij is pas 7 jaar oud. Ik vind het zo zielig
.
aaaaaaaawwww ... ziekte?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
De hond van mijn tante wordt volledig blind. Hij is pas 7 jaar oud. Ik vind het zo zielig
.
Ongeveer zo, hoi vanaf de barquote:
Ach goshquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Erfelijke aandoening (die wel een naam heeft maar ik vergeten ben) die er voor zorgt dat er te veel druk op het oog staat (en ook hoofdpijn veroorzaakt). Als de druk te groot wordt, wordt het oog binnen een uur blind. Een oog is al blind en niemand weet wanneer het tweede oog aan de beurt is. Arm hondjequote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ongeveer zo, hoi vanaf de bar
Uur later: Hoy noch steets van debar.
Weer uur later: Hous ehdus eefv
Maar maar krijgt ze wel wat tegen die hoofdpijn dan ook, want dat is ook triestquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Erfelijke aandoening (die wel een naam heeft maar ik vergeten ben) die er voor zorgt dat er te veel druk op het oog staat (en ook hoofdpijn veroorzaakt). Als de druk te groot wordt, wordt het oog binnen een uur blind. Een oog is al blind en niemand weet wanneer het tweede oog aan de beurt is. Arm hondje.
Hij (quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar maar krijgt ze wel wat tegen die hoofdpijn dan ook, want dat is ook triest
Succes en trustequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:35 schreef crv het volgende:
ik ga zometeen ook maar eens naar bed strompelen.
kijken of ik een beetje kan slapen. wil niet nog een pijnstiller innemen
Owquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij () zit nu onder de tranquillizers.
Ja en het is ook in een druk jong gezinnetje met twee jonge kinderen (jongetje van 4, meisje van 2).quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow
Oke ach gosh, dat is altijd zo zielig als beestjes wat hebben
Dat is helemaal vervelend.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja en het is ook in een druk jong gezinnetje met twee jonge kinderen (jongetje van 4, meisje van 2).
Slapenquote:
Jennifur, Anne, Esther en uhm Kim is door die anderequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:40 schreef Cee het volgende:
Jongens, ik ben de hele avond weggeweest en heb net in een uur door heel TVOH heen gezapt en toen wilde ik de uitslag kijken maar ik weet nu pas de helft want RTL liep weer uit.Dus wie zijn er uit? Tell meeeeee.
Anne Jennifer, Shery Ann en. helpquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:40 schreef Cee het volgende:
Jongens, ik ben de hele avond weggeweest en heb net in een uur door heel TVOH heen gezapt en toen wilde ik de uitslag kijken maar ik weet nu pas de helft want RTL liep weer uit.Dus wie zijn er uit? Tell meeeeee.
Ceeeeeequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:40 schreef Cee het volgende:
Huh eh, WAT? wtf?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Slapen
[..]
Jennifur, Anne, Esther en uhm Kim is door die andere
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Anne Jennifer, Shery Ann en. help
Pearl Meike, Kim en Ben zijn door.
O ja Esther
Alleen moetbij mij Meike Leonie zijn. Hoe kom ik bij Meike? Misshien de Meijer.quote:
Esther was keigoed vanavondquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:42 schreef Cee het volgende:
Ah, ach so.Oké, thanks! Shit het was nog best spannend.
Door XFA, uit Enschedequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alleen moetbij mij Meike Leonie zijn. Hoe kom ik bij Meike? Misshien de Meijer.
Ja. Hoewel ik ook niet alles heb gezien buurman vond het nodig om harde muziek aan te zetten, moest daar even langs en huisgenoot kalmerenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:42 schreef Cee het volgende:
Ah, ach so.Oké, thanks! Shit het was nog best spannend.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:43 schreef Koen66 het volgende:
had het alleen niet erg gevonden als Ben ook exit was geweest(sorry C_A)
O fijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Hoewel ik ook niet alles heb gezien buurman vond het nodig om harde muziek aan te zetten, moest daar even langs en huisgenoot kalmeren
ben ik de enige die Ben zwaar overrated vind danquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Esther was goed ja, maar overall gezien is Ben beter dan Esther
Man oh man wat een stoer wijf. Geweldig optreden. Vond het echt even spannend worden en toen FLOEP, opname afgelopen.quote:
Ik heb hem altijd de beste gevonden, maar zijn stem is mijn smaakquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben ik de enige die Ben zwaar overrated vind dan
Neen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben ik de enige die Ben zwaar overrated vind dan
Ja ze is echt leuk, en nam het heel goed op ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Man oh man wat een stoer wijf. Geweldig optreden. Vond het echt even spannend worden en toen FLOEP, opname afgelopen.Deed me nog maar eens realiseren wat een klote-opzet dit programma heeft. Maar ach, 't is net als de Poule des Doods met voetbal.
Ze heeft zelfs een eigen smiley:quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ze is echt leuk, en nam het heel goed op ook
Maar die komt er wel
Ja we hebben ook nog aan zijn deur gestaan. Deed niet open...quote:
Ja, die heeft zo'n huilsmoelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil Esther wel inruilen voor Leonie.
quote:
Ja vervelend, zeker als je huisgenoot er heftig op reageert, nou ja sowiesoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja we hebben ook nog aan zijn deur gestaan. Deed niet open...
Morgen even langsgaan. Want dit is niet de eerste keer dat hij snachts voor overlast zorgt
Ik vind 'r vreselijk, en dat heeft niet eens met 'r talent te maken, want ze zingt best goed. Maar die moeilijke kop, slist, komt koud en afstandelijk over.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, die heeft zo'n huilsmoel
Die komt niet over bij mij
idd, Leonie is niet echt mijn dingquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil Esther wel inruilen voor Leonie.
Dit dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb hem altijd de beste gevonden, maar zijn stem is mijn smaak
Om, om over het Femke Halsema-syndroom nog maar te zwijgen. Die kaken zitten vastgelijmd aan elkaar.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind 'r vreselijk, en dat heeft niet eens met 'r talent te maken, want ze zingt best goed. Maar die moeilijke kop, slist, komt koud en afstandelijk over.
truste beebquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:48 schreef Kally het volgende:
Maar lieve mensen, ik ga ook te bed, slaap lekker voor straks![]()
Ja kom ik terug ga jij wegquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:48 schreef Kally het volgende:
Maar lieve mensen, ik ga ook te bed, slaap lekker voor straks![]()
Ze heeft een scheve bekquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
idd, Leonie is niet echt mijn ding
Ik ben moe lieffie, ik slaap nog steeds niet erg lang en goedquote:
dan moet je nu lekker gaan slapenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben moe lieffie, ik slaap nog steeds niet erg lang en goed
Weet ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben moe lieffie, ik slaap nog steeds niet erg lang en goed
Kijk uit je bezorgd Bart een stijfjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja, nog even ONZ radio luisteren
Jij ging slapen, jongedame!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Kijk uit je bezorgd Bart een stijfje
loopt dat op je IPAD?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja, nog even ONZ radio luisteren
Ik lig op bedquote:
Dat is geen slapen! Luister naar je moeder! up, telefoon weg en ogen dicht.quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:56 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Paul draait echt goed ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar Paul draait zo relaxed
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is geen slapen! Luister naar je moeder! up, telefoon weg en ogen dicht.
Omdat je al dagen alleen maar met ONZ radio bezig bent en niks dan datquote:
Nou en.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat je al dagen alleen maar met ONZ radio bezig bent en niks dan dat
lukt dat echt niet op een aai foonquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:02 schreef charmed_angel het volgende:
Als ik de lapo heb, wil 1 van jullie dan een nieuwe openen ?
Nee, ik wil je gezond hebben. En uitgerust.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja mama
Jij wil me gewoon weghebben
Surequote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:02 schreef charmed_angel het volgende:
Als ik de lapo heb, wil 1 van jullie dan een nieuwe openen ?
Nu kan ik slapenquote:
Makkelijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lukt dat echt niet op een aai foon
Dat lukt wel, maar gewoon irritantquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lukt dat echt niet op een aai foon
Niks en, moet jij weten, jij vroeg waarom stijfjequote:
dacht al, heb het op Blackberry ook wel eens gedaanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat lukt wel, maar gewoon irritant![]()
En weet geen TT
Dat was omdat Flash een slechte gids wasquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zijn we 15 meter voorbij de pinautomaat... krijg je de vraag: wie moet er nog pinnen? Met z'n alle weer terug
Verkapt kijkt mij stoer zijn met een scherm wat verkeerd op de muur hangt.quote:
Wat?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Verkapt kijkt mij stoer zijn met een scherm wat verkeerd op de muur hangt.
quote:
Kloptquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat was omdat Flash een slechte gids was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |