ik zit op laptopquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:28 schreef crv het volgende:
[..]
laat je je ipad niet in de pot vallen
quote:
arme laptopquote:
ja, zei ik net al, vriendin van mijn vrouw is dus een half uurtje geleden opgepiept (rode kruis) om standby te staan. Dus dan is er meer aan de hand dan er gezegd wordtquote:
Je kan z;n single downloadenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet huilen als Ben niet doorgaat
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ja nee dat snapte ik al, ethanol is niet bestquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:32 schreef crv het volgende:
[..]
ja, zei ik net al, vriendin van mijn vrouw is dus een half uurtje geleden opgepiept (rode kruis) om standby te staan. Dus dan is er meer aan de hand dan er gezegd wordt
Ach die heeft nu al een enorme populairitiet. Die brengt heus nog wel een plaat uitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
hmm stand by wil nog niet veel zeggen hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:32 schreef crv het volgende:
[..]
ja, zei ik net al, vriendin van mijn vrouw is dus een half uurtje geleden opgepiept (rode kruis) om standby te staan. Dus dan is er meer aan de hand dan er gezegd wordt
quote:
Yepquote:
kan je ook alle nummers in 1 keer aanschaffen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://itunes.apple.com/n(...)t-single/id414765519
weet jij hoe dicht de huizen daar langs liggen en hoeveel daar verstouwd wordt.....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nee dat snapte ik al, ethanol is niet best
Maar het is op een rangeerterrein, dat scheelt iets
nee, BIERquote:
dat is die linkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan je ook alle nummers in 1 keer aanschaffen?
ze worden niet zo gauw op standby gezet. Dus ....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm stand by wil nog niet veel zeggen hoor.
Is alleen in geval dat het fout gaat dat ze gelijk kunnen inspringen.
Net op tv was wel aardig aan het branden en denk eerder bang zijn voor explosiegevaar dan voor iets anders
quote:
bij een GRIP situatie (en kans op meerdere slachtoffers) dan welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:36 schreef crv het volgende:
[..]
ze worden niet zo gauw op standby gezet. Dus ....
zoals ik net al zei, op kijfhoek staan sowieso altijd chloortreinen. wat denk je als die gaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij een GRIP situatie (en kans op meerdere slachtoffers) dan wel
Zal voronamelijk zijn voor het geval dat ding explodeerd en er dan andere wagons gaan.
Maar als je net de beelden op tv zag ....
Denk allemaal met een sisser afloopt maar vanwege de stoffen en explosie gevaar opgeschaald
http://itunes.apple.com/W(...)d=413561587&id=25109quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee bedoel alle 8?
Van iedereen?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
Benny die single van Ben is leuk
Dus wat ik zeg: Uit voorzorg Stand By (wat je zelf vertelde dat ze stand by moeten staan)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:40 schreef crv het volgende:
[..]
zoals ik net al zei, op kijfhoek staan sowieso altijd chloortreinen. wat denk je als die gaan
die vriendin van ons is hoofd van die zooi daar en die verteld dat dat met dioe standby bijna nooit voorkomt. maar goed als jij het beter weetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dus wat ik zeg: Uit voorzorg Stand By (wat je zelf vertelde dat ze stand by moeten staan)
Toen ik nog bij de brandweer zat werd degene die storingsdienst had binnen ICT ook op stand by gezet bij een Grip situatie. Puur voor communicatie als het mis zou gaan
Tja, zelf er tussen gewerkt hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:43 schreef crv het volgende:
[..]
die vriendin van ons is hoofd van die zooi daar en die verteld dat dat met dioe standby bijna nooit voorkomt. maar goed als jij het beter weet
wat ik zeiquote:
precies, moerdijk viel ook mee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:44 schreef Kally het volgende:
Pfff lekker boeiend allemaal, we wachten het wel af oke
Dit is ook gewoon een sisserquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:45 schreef crv het volgende:
[..]
precies, moerdijk viel ook mee.
Ik denk alleen dat Crazy de situatie onderschat. Kijfhoek is HET distributiepunt van de rotterdamse haven richting de rest van europa duis daar staat alle shit die je je maar kan bedenken
ik hoop het ook, maar de kans op een volgende ramp is erg aanwezigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon een sisser
Heb jij de beelden op tv gezien ?
Moerdijk was vanaf het begin af aan fout.
Moerdijk viel mee?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:45 schreef crv het volgende:
[..]
precies, moerdijk viel ook mee.
Ik denk alleen dat Crazy de situatie onderschat. Kijfhoek is HET distributiepunt van de rotterdamse haven richting de rest van europa duis daar staat alle shit die je je maar kan bedenken
jij begreep de sarcasme nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Moerdijk viel mee?
Ze gingen gisteren toch maar even de etenswaren checken in winkels in de buurt, wtf 200 chemicaliën de lucht in, dat meevallen moet nog blijken
Ik las alleen Moerdijk viel ook meequote:
quote:
idd en boeren mogen niks verkopen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Moerdijk viel mee?
Ze gingen gisteren toch maar even de etenswaren checken in winkels in de buurt, wtf 200 chemicaliën de lucht in, dat meevallen moet nog blijken
Tjah, je moet is weten wat er hier in TIlburg wordt geallarmeerd het moment dat IFF een automatisch alarmpje geeftquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:47 schreef crv het volgende:
[..]
ik hoop het ook, maar de kans op een volgende ramp is erg aanwezig
ik welquote:
O ik dacht even SAquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kim, de rest is nog niet bekend
[/miran]
Ik ben benieuwd hoe dat in de kanten van Roermond is dan met DSM daarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd en boeren mogen niks verkopen.
[..]
Tjah, je moet is weten wat er hier in TIlburg wordt geallarmeerd het moment dat IFF een automatisch alarmpje geeft(IFF is ook soort van chemisch bedrijf, geurstoffen en dergelijke) Staat half regio hier voor een OMSje
Maar zijn nu eenmaal protocollen met wie en wat er geallarmeerd moet worden bij welke brand en wat nog meer. Is echt heel apart. teveel om nu uit te leggen heel die protocollen
kan op de huidige scanner site niet zoeken, maar zal ff beetje in de gaten houdenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe dat in de kanten van Roermond is dan met DSM daar.
Truste Creesquote:
moet je niet de kroeg inquote:
quote:
Ik dacht meer aan LPquote:
LPquote:
quote:
quote:
quote:
ja sorry, maar ik vind dat chagrijnige muziekquote:
Zo heb ik nog nooit iemand muziek horen noemenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:57 schreef crv het volgende:
[..]
ja sorry, maar ik vind dat chagrijnige muziek
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo heb ik nog nooit iemand muziek horen noemen
quote:
Yepquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:58 schreef crv het volgende:
[..]
voor alles is een eerste keer.
Maar goed dat smaken ook verschillen kunnen toch
Ja ik kijkquote:
Hup Jennifur,quote:
quote:
ouwe doos opstaan is echt leukquote:
Jij hoorde LP van mijquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:03 schreef Graseter het volgende:
Ik hoorde de vogeltjes van Paul dus ik dacht "Eventjes in TAL kijken"
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn hart bonkt!
Ik ging gillen!
Me katten vlogen omhoog!
En de hond keek me zo aan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |