Ik hou verder ook niet van winkelen hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hou niet van winkelen, maar Selfridges en Harvey Nichols
normaal ben ik voor de vrouwen met talentenjachten.... maar ik kan er niet odneruit.... Ik ben gewoon voor Ben.... gewoon.... gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik zei ook niet dat hij het slecht deed
Voor mij is hij de winnaar
Vandaag wel, maar het is overall gezien wel duidelijkquote:
Pluspuntquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou verder ook niet van winkelen hoor
Op Zaterdag wil je daar echt niet naartoequote:
Laat weten wanneer finale er is en als hij erin staat, dan wil ik wel kijkenquote:
Ik wil er nooit naar toe...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op Zaterdag wil je daar echt niet naartoe
Trekt mij ook nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil er nooit naar toe...
Het is omdat me moeder dat herdenkingsgedoe van Diana wilde zien, anders had ik er geen voet binnengezet
Er zijn wel aardige afdelingen binnen Harrods zoals de RL boetiekquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil er nooit naar toe...
Het is omdat me moeder dat herdenkingsgedoe van Diana wilde zien, anders had ik er geen voet binnengezet
Ik weet het niet, ik ben er met school geweest en dat was leuk.... En niet zo superdruk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zijn wel aardige afdelingen binnen Harrods zoals de RL boetiek
Die broek en die slippers er ook bijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:09 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Zie mij gaan op mijn 180CC vroem vroem door je straat.
Niks tegen mijn zwembroekquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Die broek en die slippers er ook bij
quote:
Ik ben bezigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik neem altijd een hele fles he
quote:
Ik was je voorquote:
quote:
WTF is het met al die chemie branden?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:21 schreef iBenny het volgende:
Een trein met chemische rotzooi staat in de fik bij Zwijndrecht. Luchtalarm is afgegaan en de wegen zijn dicht.
Das vlak in de buurt bij Moerdijk toch?
Woonde BVO niet in Zwijndrecht of was dat Barendrecht?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:21 schreef iBenny het volgende:
Een trein met chemische rotzooi staat in de fik bij Zwijndrecht. Luchtalarm is afgegaan en de wegen zijn dicht.
Das vlak in de buurt bij Moerdijk toch?
Ja vlakbijquote:
Ik weet het ook niet danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarvoor, heb het overal
Voor mezelfquote:
Als de lente komt dan ontploffen erquote:
Ja gaat lekker zoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als de lente komt dan ontploffen er
Fabrieken bij Rotterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |