Stopwoordquote:
ER STAAN OOK BLANKEN IN.quote:
Ja, ik weet hetquote:
okquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben die Negers TT ook wel een beetje zat
Ik vind het ook geen leuke TT.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben die Negers TT ook wel een beetje zat
Gaat goed komenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nemen jullie er ook maar 1 voor mij
Donequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nemen jullie er ook maar 1 voor mij
quote:
Houd nou maar op met je negertjes...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:44 schreef Zeroku het volgende:
Ik eis herinvoering van deze topicpointer.
Per direct gaarne.
Ineens?quote:
duizelig ook?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Op de terugweg werd ik erg misselijk en nu heb ik koortsNu lig ik lekker in mijn bedje
Beterschap dan maarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Op de terugweg werd ik erg misselijk en nu heb ik koortsNu lig ik lekker in mijn bedje
heb ik ook last vanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Alleen als ik rechtop zit. Nu lig ik
Ik wil niet ziek zijn, ik moet nog allemaal dingen doen en mensen spreken en dingen doen en praten en dingen doen en andere mensen niet ziek maken en dingen doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb ik ook last van
Dat griepje duurt wel even hoor
ik ken hetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik wil niet ziek zijn, ik moet nog allemaal dingen doen en mensen spreken en dingen doen en praten en dingen doen en andere mensen niet ziek maken en dingen doen
Zal zo ff kijkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:49 schreef Crazy-M het volgende:
Kally, 1/6de deel is klaar
Weet niet of je het al kan zien haha
Slaap ze en beterschapquote:
slaap lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |