Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik ben de dreiging die flappert door de nachtquote:
steetjequote:
ik ben de fles die voetbal kijkt in de nachtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben de dreiging die flappert door de nacht
dat is inderdaad lekker linkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ben de fles die voetbal kijkt in de nacht
Ik kan niet link doen. Ben ik vel te lief voor en liegen kost me teveel energeiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is inderdaad lekker link
kut rot schijt hoeren tufys touwtering kouquote:
Ja, ik hoopte ook dat het voorbij was eigenlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
kut rot schijt hoeren tufys touwtering kou
ik ben het echt zo zat vooral met die tyfus hoeren pleuris regenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik hoopte ook dat het voorbij was eigenlijk
Oohquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan niet link doen. Ben ik vel te lief voor en liegen kost me teveel energei
Dat krijg je als het in de winter wat warmer wordtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben het echt zo zat vooral met die tyfus hoeren pleuris regen
Dat heb je ook als het niet koud isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben het echt zo zat vooral met die tyfus hoeren pleuris regen
ben jij van het knmi ofzoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat krijg je als het in de winter wat warmer wordt
het is geen feit namelijk toen het kouder was regende het ook gewoon hoor piet pelleboerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neuh dat niet maar het is gewoon een feit
HEB JIJ EVEN MOOI PECH
Ligt er aan hoe koudquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is geen feit namelijk toen het kouder was regende het ook gewoon hoor piet pelleboer
Vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik wil ook in de OP..Hoe lang moet ik het hier dan volhouden??
heeft de nos je al gebeld? ik hoorde dat ze een nieuwe weerman zochtenquote:
Ligt er aan wanneer die weer wordt aangepastquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik wil ook in de OP..Hoe lang moet ik het hier dan volhouden??
Hey Koenquote:
Helaas nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
heeft de nos je al gebeld? ik hoorde dat ze een nieuwe weerman zochten
quote:
jezus, wat doen jullie toch steeds met die cavia?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:20 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm drukdrukdruk vanavond
Voice of Holland kijken cozycozy met de vrouw
cavia schoonmaken
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:20 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm drukdrukdruk vanavond
Voice of Holland kijken cozycozy met de vrouw
cavia schoonmaken
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jezus, wat doen jullie toch steeds met die cavia?
na een weekie gaat ie stinkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jezus, wat doen jullie toch steeds met die cavia?
ja, de vorige keer ging hij de cavia doenquote:
Beetje enthousiast regeageren op Koen en niet op mijquote:
Ik vind die smilie leukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
Er past niemand meer in de op.
Dus dan moeten we eerst mensen deleten
Bedoel je jou vraag over de OP?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beetje enthousiast regeageren op Koen en niet op mij
OP langer makenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
whut?quote:
Nu de andere helft nog?quote:
Preciesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Muck![]()
Goed bezigkan er morgen weer een zooitje gemaakt worden?
Net als Richard Gere?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, de vorige keer ging hij de cavia doen
Die heeft er eentje op zijn hoofdquote:
gebeurt niet meer dacht ikquote:
Go yeahquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:24 schreef Muck het volgende:
[..]
whut?
[..]
Nu de andere helft nog?
[..]
Precies
Dan komen Ed&Willem (a.k.a. mijn vader en broer) weer helpen met de gipsplaatjes
Ook al?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die heeft er eentje op zijn hoofd
quote:
Nog langer? Dat scrollt alleen maar moeizamer voor mensen die op hun mobiel of laptop in de KSC komen. De OP heeft dus eigenlijk wel zijn maximale lengte bereikt.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog langer? Dat scrollt alleen maar moeizamer voor mensen die op hun mobiel of laptop in de KSC komen. De OP heeft dus eigenlijk wel zijn maximale lengte bereikt.
Maar goed, ik heb bijvoorbeeld Rocknijntje al even niet gezien hier... kandidaat om te vervangen?.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beetje inschikken, ik wil er ook bij
![]()
![]()
Gezellig toch?? En zo knus ook
Whiskers mag eerst...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog langer? Dat scrollt alleen maar moeizamer voor mensen die op hun mobiel of laptop in de KSC komen. De OP heeft dus eigenlijk wel zijn maximale lengte bereikt.
Maar goed, ik heb bijvoorbeeld Rocknijntje al even niet gezien hier... kandidaat om te vervangen?.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, mobiel is het nu al ergquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het schiet lekker opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
gebeurt niet meer dacht ik
[..]
Go yeah
ik heb d'r idd al een tijdje niet meer gezienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoel meer of we RN er dan maar uit zullen halen.
Zelfs op de laptop is de OP vrij irritant lang eigenlijkquote:
nee johquote:
Hey TFMquote:
Zoals wie?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoel meer of we RN er dan maar uit zullen halen.
wat zei je?quote:
nuttig.quote:
Ja, zo komt bijvoorbeeld Klonk hier al maanden niet. En nog wel meerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe oud is de OP wel niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zo komt bijvoorbeeld Klonk hier al maanden niet. En nog wel meer
Sommige mensen gaan er niet uitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
waar is ed?quote:
Maak een plaatje met leden van verdienste?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan er niet uit
Het schiet eindelijk lekker opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
gebeurt niet meer dacht ik
[..]
Go yeah
Aan alles komt een eindequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En van de bovenste rij zeker niet en denk de andere 3 er aan ligt hoe en wat ze doen met hun functiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar van klonk blijf je gewoon af.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet van niksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, wat is er gebeurd met in de op gezet worden zonder er om te vragen en daar dan nog verbaasd om zijn?
Een beetje wel jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ach, is eigenlijk ook wel bijzonder brutaal van me om na een week al een plekje te willen..![]()
ik weet niet ik heb wel een leidje voor jequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, wat is er gebeurd met in de op gezet worden zonder er om te vragen en daar dan nog verbaasd om zijn?
Misschien wel een beetjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ach, is eigenlijk ook wel bijzonder brutaal van me om na een week al een plekje te willen..![]()
Geen idee, mij over kwam het ook gewoon een keertjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
echt hehquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:31 schreef Stuart het volgende:
Haal mij lekker uit de OP als het allemaal zo belangrijk is zeg![]()
![]()
![]()
![]()
wat voor een leidje dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet niet ik heb wel een leidje voor je
Doek toch heul nie?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom negeert iedereen mij behalve TFM?
Het gaat gewoon te snel...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk eens goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Klets nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dat is niet goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
ik word vanavond echt gillend gek en hypernerveus van m'n vrouw
Dat is niet best Koenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
Slaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
Ga dan boven zittenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
Vastbindenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
ze heeft nog geen seconde op de bank gezeten en loopt maar rond van alles te doen...
Gek word ik er van
stofzuiger en dweil aangeven en lekker laten gaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
ze heeft nog geen seconde op de bank gezeten en loopt maar rond van alles te doen...
Gek word ik er van
TJ heeft juist het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
Gek word ik er van
Hate mequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
stuur ze maar naar hier kan ze dweilen en poetsenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
Onmogelijk, jij bent LIEHIEFquote:
Bron:RTVRijnmondquote:Brand in goederentrein Kijfhoek
14 januari 2011
Op het terrein van spoorexploitant Keyrail staan vijf ketelwagens in brand. In de wagons zit een onbekende gevaarlijke stof. Het is niet duidelijk wat er precies in de goederentrein zit. De trein staat op het terrein van Keyrail. De hulpdiensten zijn met groot materieel uitgerukt.
Op last van de hulpdiensten is het treinverkeer beperkt tussen Rotterdam-Lombardijen en Dordrecht. Ook is de A16 uit voorzorg afgesloten tussen knooppunt Ridderkerk-Zuid en de Drechttunnel.
Er is een SMS-alert gestuurd door de Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid in een straal van 5km rondom het rangeerterrein. Zodra er meer informatie bekend is over de brand in de goederentrein bij Zwijndrecht hoort u meer op RTV Rijnmond.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
het gaat gewoon te snel om een vraag tussendoor te stellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Sowieso op het forum wat ik ziequote:
Ja. Klote johquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Onmogelijk, jij bent LIEHIEF![]()
![]()
Nou, ik heb vanavond een paar keer gevraagd of alles in de was zat, gooi de donkere was in machine, en meneer komt aansjouwen met een zwart shirt en een berg sokkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo? doet hij alles en jij niks?
[..]
Behoorlijk
Tsja. Maar je doet er niets aan.quote:
Dan is Aboutaleb binnenkort ook wegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:39 schreef Muck het volgende:
Het gaat goed in de omgeving Rotterdam
[..]
Bron:RTVRijnmond
huh?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
die is ook een week niet hier geweestquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, dat HAAAAAAAAAAT ik ZOOOOO hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, ik heb vanavond een paar keer gevraagd of alles in de was zat, gooi de donkere was in machine, en meneer komt aansjouwen met een zwart shirt en een berg sokken
Dan was het dus neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, ik heb vanavond een paar keer gevraagd of alles in de was zat, gooi de donkere was in machine, en meneer komt aansjouwen met een zwart shirt en een berg sokken
I'm on itquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee joh, Ik heb me nog niet goed bewezen :-)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:41 schreef Stuart het volgende:
Vervang mijn UI maar met die van Ajacied422
Klinkt goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:41 schreef Ferb het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar![]()
Daar gaat verandering in komen
ferbquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:41 schreef Ferb het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar![]()
Daar gaat verandering in komen
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:41 schreef Stuart het volgende:
Vervang mijn UI maar met die van Ajacied422
We gaan dood.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:39 schreef Muck het volgende:
[..]
flufjequote:
Wat heb jij van zo iemand te verwachten?quote:
hierquote:
Het lijkt wel een sekte die OPquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
Zijn we nou weer klaar over de op?
Ik vind eigenlijk dat mensen die er om vragen sowieso minimaal 500 topics straftijd moeten krijgen
Hey LLquote:
Ik vind je mild, 500 topics ben je zo doorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind eigenlijk dat mensen die er om vragen sowieso minimaal 500 topics straftijd moeten krijgen
Doe niet zo raaaaaaaaaaaaaaaarquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dat HAAAAAAAAAAT ik ZOOOOO he![]()
Ben je klaar meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
I'm on it![]()
medeuser uit PTA is juist eerder vanavond vertrokken uit Zwijndrecht voor een rit van 26 uur voor het goed doel
Uiteindelijk wel jaquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben best wel raar hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe niet zo raaaaaaaaaaaaaaaar
Hence the minimaalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
[..]
Ik vind je mild, 500 topics ben je zo door
dat is maar een week wachtenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
Gezelligheid hier...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heb jij van zo iemand te verwachten?
Minimaal he, kan nog oplopenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is maar een week wachten
Ja, dat gedoe de hele tijd door allemaal mensenquote:
Wil je niet gewoon met me trouwen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
Hoe is die daar?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dag lieve allemaal![]()
Nee, niet gewoonquote:
Maar, maar, ik vind jullie zo LIEFF....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat gedoe de hele tijd door allemaal mensen
Dank jequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar, maar, ik vind jullie zo LIEFF....![]()
Dat is fijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mja die gast is een beetje geschiftquote:
Wij jou ook hoor Whiskquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ow, OKquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij jou ook hoor Whisk![]()
Maar doe nu maar weer gewoon jezelf zijn
Neeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik laat deze inkopper gewoon even lopenquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Arghhhhhhhh maak me gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik laat deze inkopper gewoon even lopen
Zullen we DM tot de orde halenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
Het gaat weer nergens over?
he gezellig
Ik volg het ook niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
he gezellig
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
he gezellig
quote:
weet ik tochquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
ik zei dat ik mijn chips OP had
Wat zeg je??quote:
Of DM als in DaMartquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat zeg je??
En de DM is meer een "als je DOOD bent ontvang je deze message" dan een "Direct Message"
deka marktquote:
met zijn ooglapquote:
de doerak.quote:
belhamelquote:
rapaljequote:
deksels addergebroed!quote:
Dagelijks Mango-Etenquote:
ik ben voor de duuvel nie bangquote:
Periodiek Zusteem.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |