flufjequote:
Wat heb jij van zo iemand te verwachten?quote:
hierquote:
Het lijkt wel een sekte die OPquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
Zijn we nou weer klaar over de op?
Ik vind eigenlijk dat mensen die er om vragen sowieso minimaal 500 topics straftijd moeten krijgen
Hey LLquote:
Ik vind je mild, 500 topics ben je zo doorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind eigenlijk dat mensen die er om vragen sowieso minimaal 500 topics straftijd moeten krijgen
Doe niet zo raaaaaaaaaaaaaaaarquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dat HAAAAAAAAAAT ik ZOOOOO he![]()
Ben je klaar meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
I'm on it![]()
medeuser uit PTA is juist eerder vanavond vertrokken uit Zwijndrecht voor een rit van 26 uur voor het goed doel
Uiteindelijk wel jaquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben best wel raar hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe niet zo raaaaaaaaaaaaaaaar
Hence the minimaalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
[..]
Ik vind je mild, 500 topics ben je zo door
dat is maar een week wachtenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
Gezelligheid hier...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heb jij van zo iemand te verwachten?
Minimaal he, kan nog oplopenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is maar een week wachten
Ja, dat gedoe de hele tijd door allemaal mensenquote:
Wil je niet gewoon met me trouwen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |