Bron:RTVRijnmondquote:Brand in goederentrein Kijfhoek
14 januari 2011
Op het terrein van spoorexploitant Keyrail staan vijf ketelwagens in brand. In de wagons zit een onbekende gevaarlijke stof. Het is niet duidelijk wat er precies in de goederentrein zit. De trein staat op het terrein van Keyrail. De hulpdiensten zijn met groot materieel uitgerukt.
Op last van de hulpdiensten is het treinverkeer beperkt tussen Rotterdam-Lombardijen en Dordrecht. Ook is de A16 uit voorzorg afgesloten tussen knooppunt Ridderkerk-Zuid en de Drechttunnel.
Er is een SMS-alert gestuurd door de Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid in een straal van 5km rondom het rangeerterrein. Zodra er meer informatie bekend is over de brand in de goederentrein bij Zwijndrecht hoort u meer op RTV Rijnmond.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
het gaat gewoon te snel om een vraag tussendoor te stellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Sowieso op het forum wat ik ziequote:
Ja. Klote johquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Onmogelijk, jij bent LIEHIEF![]()
![]()
Nou, ik heb vanavond een paar keer gevraagd of alles in de was zat, gooi de donkere was in machine, en meneer komt aansjouwen met een zwart shirt en een berg sokkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo? doet hij alles en jij niks?
[..]
Behoorlijk
Tsja. Maar je doet er niets aan.quote:
Dan is Aboutaleb binnenkort ook wegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:39 schreef Muck het volgende:
Het gaat goed in de omgeving Rotterdam
[..]
Bron:RTVRijnmond
huh?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, wat is er gebeurd met in de op gezet worden zonder er om te vragen en daar dan nog verbaasd om zijn?
die is ook een week niet hier geweestquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog langer? Dat scrollt alleen maar moeizamer voor mensen die op hun mobiel of laptop in de KSC komen. De OP heeft dus eigenlijk wel zijn maximale lengte bereikt.
Maar goed, ik heb bijvoorbeeld Rocknijntje al even niet gezien hier... kandidaat om te vervangen?.
Oh, dat HAAAAAAAAAAT ik ZOOOOO hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, ik heb vanavond een paar keer gevraagd of alles in de was zat, gooi de donkere was in machine, en meneer komt aansjouwen met een zwart shirt en een berg sokken
Dan was het dus neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, ik heb vanavond een paar keer gevraagd of alles in de was zat, gooi de donkere was in machine, en meneer komt aansjouwen met een zwart shirt en een berg sokken
I'm on itquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:39 schreef Muck het volgende:
Het gaat goed in de omgeving Rotterdam
[..]
Bron:RTVRijnmond
Nee joh, Ik heb me nog niet goed bewezen :-)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:41 schreef Stuart het volgende:
Vervang mijn UI maar met die van Ajacied422
Klinkt goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:41 schreef Ferb het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar![]()
Daar gaat verandering in komen
ferbquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:41 schreef Ferb het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar![]()
Daar gaat verandering in komen
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:41 schreef Stuart het volgende:
Vervang mijn UI maar met die van Ajacied422
We gaan dood.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:39 schreef Muck het volgende: