Ja, mobiel is het nu al ergquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog langer? Dat scrollt alleen maar moeizamer voor mensen die op hun mobiel of laptop in de KSC komen. De OP heeft dus eigenlijk wel zijn maximale lengte bereikt.
Maar goed, ik heb bijvoorbeeld Rocknijntje al even niet gezien hier... kandidaat om te vervangen?.
Ja, het schiet lekker opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
gebeurt niet meer dacht ik
[..]
Go yeah
ik heb d'r idd al een tijdje niet meer gezienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoel meer of we RN er dan maar uit zullen halen.
Zelfs op de laptop is de OP vrij irritant lang eigenlijkquote:
nee johquote:
Hey TFMquote:
Zoals wie?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoel meer of we RN er dan maar uit zullen halen.
wat zei je?quote:
nuttig.quote:
Ja, zo komt bijvoorbeeld Klonk hier al maanden niet. En nog wel meerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog langer? Dat scrollt alleen maar moeizamer voor mensen die op hun mobiel of laptop in de KSC komen. De OP heeft dus eigenlijk wel zijn maximale lengte bereikt.
Maar goed, ik heb bijvoorbeeld Rocknijntje al even niet gezien hier... kandidaat om te vervangen?.
Hoe oud is de OP wel niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zo komt bijvoorbeeld Klonk hier al maanden niet. En nog wel meer
Sommige mensen gaan er niet uitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zo komt bijvoorbeeld Klonk hier al maanden niet. En nog wel meer
waar is ed?quote:
Maak een plaatje met leden van verdienste?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan er niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |