Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik ben de dreiging die flappert door de nachtquote:
steetjequote:
ik ben de fles die voetbal kijkt in de nachtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben de dreiging die flappert door de nacht
dat is inderdaad lekker linkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ben de fles die voetbal kijkt in de nacht
Ik kan niet link doen. Ben ik vel te lief voor en liegen kost me teveel energeiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is inderdaad lekker link
kut rot schijt hoeren tufys touwtering kouquote:
Ja, ik hoopte ook dat het voorbij was eigenlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
kut rot schijt hoeren tufys touwtering kou
ik ben het echt zo zat vooral met die tyfus hoeren pleuris regenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik hoopte ook dat het voorbij was eigenlijk
Oohquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan niet link doen. Ben ik vel te lief voor en liegen kost me teveel energei
Dat krijg je als het in de winter wat warmer wordtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben het echt zo zat vooral met die tyfus hoeren pleuris regen
Dat heb je ook als het niet koud isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben het echt zo zat vooral met die tyfus hoeren pleuris regen
ben jij van het knmi ofzoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat krijg je als het in de winter wat warmer wordt
het is geen feit namelijk toen het kouder was regende het ook gewoon hoor piet pelleboerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neuh dat niet maar het is gewoon een feit
HEB JIJ EVEN MOOI PECH
Ligt er aan hoe koudquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is geen feit namelijk toen het kouder was regende het ook gewoon hoor piet pelleboer
Vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik wil ook in de OP..Hoe lang moet ik het hier dan volhouden??
heeft de nos je al gebeld? ik hoorde dat ze een nieuwe weerman zochtenquote:
Ligt er aan wanneer die weer wordt aangepastquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik wil ook in de OP..Hoe lang moet ik het hier dan volhouden??
Hey Koenquote:
Helaas nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
heeft de nos je al gebeld? ik hoorde dat ze een nieuwe weerman zochten
quote:
jezus, wat doen jullie toch steeds met die cavia?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:20 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm drukdrukdruk vanavond
Voice of Holland kijken cozycozy met de vrouw
cavia schoonmaken
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:20 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm drukdrukdruk vanavond
Voice of Holland kijken cozycozy met de vrouw
cavia schoonmaken
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jezus, wat doen jullie toch steeds met die cavia?
na een weekie gaat ie stinkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jezus, wat doen jullie toch steeds met die cavia?
ja, de vorige keer ging hij de cavia doenquote:
Beetje enthousiast regeageren op Koen en niet op mijquote:
Ik vind die smilie leukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
Er past niemand meer in de op.
Dus dan moeten we eerst mensen deleten
Bedoel je jou vraag over de OP?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beetje enthousiast regeageren op Koen en niet op mij
OP langer makenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
Er past niemand meer in de op.
Dus dan moeten we eerst mensen deleten
whut?quote:
Nu de andere helft nog?quote:
Preciesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Muck![]()
Goed bezigkan er morgen weer een zooitje gemaakt worden?
Net als Richard Gere?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, de vorige keer ging hij de cavia doen
Die heeft er eentje op zijn hoofdquote:
gebeurt niet meer dacht ikquote:
Go yeahquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:24 schreef Muck het volgende:
[..]
whut?
[..]
Nu de andere helft nog?
[..]
Precies
Dan komen Ed&Willem (a.k.a. mijn vader en broer) weer helpen met de gipsplaatjes
Ook al?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die heeft er eentje op zijn hoofd
quote:
Nog langer? Dat scrollt alleen maar moeizamer voor mensen die op hun mobiel of laptop in de KSC komen. De OP heeft dus eigenlijk wel zijn maximale lengte bereikt.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog langer? Dat scrollt alleen maar moeizamer voor mensen die op hun mobiel of laptop in de KSC komen. De OP heeft dus eigenlijk wel zijn maximale lengte bereikt.
Maar goed, ik heb bijvoorbeeld Rocknijntje al even niet gezien hier... kandidaat om te vervangen?.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beetje inschikken, ik wil er ook bij
![]()
![]()
Gezellig toch?? En zo knus ook
Whiskers mag eerst...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog langer? Dat scrollt alleen maar moeizamer voor mensen die op hun mobiel of laptop in de KSC komen. De OP heeft dus eigenlijk wel zijn maximale lengte bereikt.
Maar goed, ik heb bijvoorbeeld Rocknijntje al even niet gezien hier... kandidaat om te vervangen?.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, mobiel is het nu al ergquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |