Stopwoordquote:
ER STAAN OOK BLANKEN IN.quote:
Ja, ik weet hetquote:
okquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben die Negers TT ook wel een beetje zat
Ik vind het ook geen leuke TT.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben die Negers TT ook wel een beetje zat
Gaat goed komenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nemen jullie er ook maar 1 voor mij
Donequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nemen jullie er ook maar 1 voor mij
quote:
Houd nou maar op met je negertjes...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:44 schreef Zeroku het volgende:
Ik eis herinvoering van deze topicpointer.
Per direct gaarne.
Ineens?quote:
duizelig ook?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Op de terugweg werd ik erg misselijk en nu heb ik koortsNu lig ik lekker in mijn bedje
Beterschap dan maarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Op de terugweg werd ik erg misselijk en nu heb ik koortsNu lig ik lekker in mijn bedje
heb ik ook last vanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Alleen als ik rechtop zit. Nu lig ik
Ik wil niet ziek zijn, ik moet nog allemaal dingen doen en mensen spreken en dingen doen en praten en dingen doen en andere mensen niet ziek maken en dingen doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb ik ook last van
Dat griepje duurt wel even hoor
ik ken hetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik wil niet ziek zijn, ik moet nog allemaal dingen doen en mensen spreken en dingen doen en praten en dingen doen en andere mensen niet ziek maken en dingen doen
Zal zo ff kijkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:49 schreef Crazy-M het volgende:
Kally, 1/6de deel is klaar
Weet niet of je het al kan zien haha
Slaap ze en beterschapquote:
slaap lekkerquote:
hey liefquote:
na de uitslag of dit?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
ga na de voice ook direct slapen
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
hey lief![]()
alle glasfolie hangt tegen de ramen![]()
Nog 2 schilderijen en dan is het officieel af![]()
hoi lieve andere TAL mensjes
Hoe is hetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja he![]()
[..]
Zerostouterdjepandadiefje
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:56 schreef cinnamongirl het volgende:
Wel potverdikkie! Alweer zulke ontwijkende commentaren!
Angela wil gewoon niks naars zeggen, nooit!
En Jeroen lult om de hete brij heen.
Drukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja wel redelijk....en hoest met de panda?
quote:
Goed uitzieken dan.....een lekker heet grogje makenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee nog steeds duizelig en misselijk...
Alcoholistquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Goed uitzieken dan.....een lekker heet grogje maken
http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=233984
Mag dat? Ja dat mag je....Als je ziek bent zijn de regels voor dieeten anders![]()
Bovendien zweet je de zooi toch uit![]()
Ik ga hem zelf ook zo maken gewoon omdat rum![]()
Zeg hallo, je mama zit erbij hoorquote:
das een goede reden om trots op jezelf te zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Druk. Maandag en dinsdag hertentamens. Maar net wel een 7.4 teruggekregen, waardoor ik sowieso deel mag nemen aan het derde blok
.
Ja, nu nog even de rest en dan ben ik helemaal blijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
das een goede reden om trots op jezelf te zijn![]()
Voor de rest...Does eens lief tegen de mensen![]()
Ik hou niet van winkelen, maar Selfridges en Harvey Nicholsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:01 schreef Stuart het volgende:
Ik twijfel wat ik morgen moet gaan doen. Winkelen bij Selfridges en Harvey Nichols of niets doen
Die rum uit duitsland is belachelijk goedkoop en belachelijk lekkerquote:
2 mag ook hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die rum uit duitsland is belachelijk goedkoop en belachelijk lekker![]()
Zal proberen een fles voor jou mee te nemen
Je rekent mij toch niet tot de rest?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, nu nog even de rest en dan ben ik helemaal blij.
Shoppen in Londenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:01 schreef Stuart het volgende:
Ik twijfel wat ik morgen moet gaan doen. Winkelen bij Selfridges en Harvey Nichols of niets doen
WTF doorgestoken kaart, hij krijgt een kutnummerquote:
Harrodsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:01 schreef Stuart het volgende:
Nouquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik word zo zenuwachtig van die dansmevrouwen.
Je zit in de SC hè?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik word zo zenuwachtig van die dansmevrouwen.
Ik vind het een lekker nummer.....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
WTF doorgestoken kaart, hij krijgt een kutnummer
Ja ik zei ook niet dat hij het slecht deedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het een lekker nummer.....
Ben is gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |