Alcoholistquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Goed uitzieken dan.....een lekker heet grogje maken
http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=233984
Mag dat? Ja dat mag je....Als je ziek bent zijn de regels voor dieeten anders![]()
Bovendien zweet je de zooi toch uit![]()
Ik ga hem zelf ook zo maken gewoon omdat rum![]()
Zeg hallo, je mama zit erbij hoorquote:
das een goede reden om trots op jezelf te zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Druk. Maandag en dinsdag hertentamens. Maar net wel een 7.4 teruggekregen, waardoor ik sowieso deel mag nemen aan het derde blok
.
Ja, nu nog even de rest en dan ben ik helemaal blijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
das een goede reden om trots op jezelf te zijn![]()
Voor de rest...Does eens lief tegen de mensen![]()
Ik hou niet van winkelen, maar Selfridges en Harvey Nicholsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:01 schreef Stuart het volgende:
Ik twijfel wat ik morgen moet gaan doen. Winkelen bij Selfridges en Harvey Nichols of niets doen
Die rum uit duitsland is belachelijk goedkoop en belachelijk lekkerquote:
2 mag ook hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die rum uit duitsland is belachelijk goedkoop en belachelijk lekker![]()
Zal proberen een fles voor jou mee te nemen
Je rekent mij toch niet tot de rest?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, nu nog even de rest en dan ben ik helemaal blij.
Shoppen in Londenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:01 schreef Stuart het volgende:
Ik twijfel wat ik morgen moet gaan doen. Winkelen bij Selfridges en Harvey Nichols of niets doen
WTF doorgestoken kaart, hij krijgt een kutnummerquote:
Harrodsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:01 schreef Stuart het volgende:
Nouquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik word zo zenuwachtig van die dansmevrouwen.
Je zit in de SC hè?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik word zo zenuwachtig van die dansmevrouwen.
Ik vind het een lekker nummer.....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
WTF doorgestoken kaart, hij krijgt een kutnummer
Ja ik zei ook niet dat hij het slecht deedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het een lekker nummer.....
Ben is gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |