Sorry?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:12 schreef HeatWave het volgende:
Je denkt, dat internet is net nieuw, laat ik eens een neppersoonlijkheid verzinnen om reacties uit te lokken?.
Mijn vrienden zitten over de hele wereld verspreid. Vandaar!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:12 schreef Spies het volgende:
Je gaat liever met vrienden chatten? Is dat dan leuker dan met ze praten in real life?
Slechte kloonquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Het trieste is dat dit geen troll is.
Huh waar dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:16 schreef scodam het volgende:
Zie al die zielige uitgaanboertjes zich aangevallen voelen dan.
Ja want iedereen die uitgaat is boer.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:16 schreef scodam het volgende:
Zie al die zielige uitgaanboertjes zich aangevallen voelen dan.
Het gevoel na een avond uitgaan met te veel drankquote:Op maandag 27 december 2010 16:35 schreef scodam het volgende:
Zo vervelend. Je hebt een leuke avond gehad, echter heb je net iets teveel gedronken. De volgende dag hoor je verhalen hoe je die ene chick dronken versierde, en hoe je vrolijk tegen je ex deed terwijl je elkaar al maanden niet kan luchten of zien. Het gevoel bekruipt je dat je niet alles meer weet, en dat is juist een vervelend gevoel. Kun je iedereen nog wel in de ogen aankijken, je weet het simpelweg niet.
Niet iedereen heeft er volgens mij last van; maar geloof me het gevoel zuigt.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:17 schreef Aestivate het volgende:
Euh??? TS:
[..]
Het gevoel na een avond uitgaan met te veel drank
Dat was een vriend van mij. Hij had oorspronkelijk het account aangemaakt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:17 schreef Aestivate het volgende:
Euh??? TS:
[..]
Het gevoel na een avond uitgaan met te veel drank
Ja joh, tuurlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:18 schreef scodam het volgende:
[..]
Dat was een vriend van mij. Hij had oorspronkelijk het account aangemaakt.
Je denkt toch niet dat ik zo dom ben om anders dit topic te openen. Wat voor nut heeft het anders.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Eens heb al 10 jaar een vriendin via internet nog nooit gezien maar wel facking lekker wijf op plaatjes die ze me stuurt
Misschien wil je worden aangezien voor een mongool?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:19 schreef scodam het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik zo dom ben om anders dit topic te openen. Wat voor nut heeft het anders.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:18 schreef scodam het volgende:
[..]
Dat was een vriend van mij. Hij had oorspronkelijk het account aangemaakt.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:20 schreef yasmi-nn het volgende:
[..]
moet die vriend dan niet chatten met jou?!
Waarom zou ik dat in godsnaam willen. Dan kan ik beter uitgaan, als ik voor een mongool wil worden aangezien.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:20 schreef Pochamapan het volgende:
[..]
Misschien wil je worden aangezien voor een mongool?
Snel van gedachten veranderd danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:21 schreef scodam het volgende:
[..]
Het is mijn buurjongen. Niet echt een vriend.
Nee hoor. Het blijft mijn buurjongen, en een vriend. Maar niet echt een vriend vriend snap je.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:21 schreef Pochamapan het volgende:
[..]
Snel van gedachten veranderd dan
Hoezo? Ik ga regelmatig naar lanpartys, waar tientallen jongeren komen. Niet bepaald sociaal non-actiefquote:
Ik was daar ook een keer, je zag er echt niet uitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef scodam het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ga regelmatig naar lanpartys, waar tientallen jongeren komen. Niet bepaald sociaal non-actief
Ik ook, de grootste levenswijsheden doe je daar op.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef scodam het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ga regelmatig naar lanpartys, waar tientallen jongeren komen. Niet bepaald sociaal non-actief
Dat is echt erg.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef scodam het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Wat is je volgende lanparty, misschien kom ik je wel tegen daar hahaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ook, de grootste levenswijsheden doe je daar op.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:24 schreef scodam het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Wat is je volgende runescape/tribal wars lanparty, misschien kom ik je wel tegen daar haha
travian titanen party 23 januari eindhoven moet je eerst ff aanmelden bij alliantie en dan in forum kijkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:24 schreef scodam het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Wat is je volgende lanparty, misschien kom ik je wel tegen daar haha
Hmm heb je ook MSN?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
travian titanen party 23 januari eindhoven moet je eerst ff aanmelden bij alliantie en dan in forum kijken
je kunt ook op me private toevoegen allen voor friends :quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:30 schreef scodam het volgende:
[..]
Haha grapjas. Die bestaat helemaal niet volgens mijn MSN.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:31 schreef Lakitu het volgende:
goed je best voor gedaan dit topic ik geef het een 0.8
Jij mag geen cijfers geven hoor.quote:
Leer Nederlandsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:10 schreef scodam het volgende:
Uitgaan, wat een sneue bedoeling. bedoening.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij mag geen cijfers geven hoor.
Mensen dit is een bedrieger
quote:
Slim, je msn op Fok! zettenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
je kunt ook op me private toevoegen allen voor friends :
sj_shadowhunter-66@hotmail.com of gwn op steam (sj_shadowhunter)
haha die panzermaus dommerikquote:
hack mquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef scodam het volgende:
[..]
Hahahah heb je gehackt:P sukkeltje je msn op internet zettenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
je kunt ook op me private toevoegen allen voor friends :
sj_shadowhunter-66@hotmail.com of gwn op steam (sj_shadowhunter)
ja kk flikekr me msn is gefreezed nu haha kheb de unlbockerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:51 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hahahah heb je gehackt:P sukkeltje je msn op internet zetten
quote:
Heet ze Mevrouw S. Ata?quote:heb al 2 maanden een internetrelatie met een heel leuk meisje die ik heb leren kennen via Tweakers
Alto alertquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:57 schreef geengebruikersnaamingevul het volgende:
door zogenaamd hippe kutmuziek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omg, ik ben 127.0.0.1 aan het DoSen, ik heb die klootzak bijna plat!!!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:12 schreef Pochamapan het volgende:
slechte troll dan, want ik heb het niet eens gemerkt.
+1312quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |