quote:Op maandag 27 december 2010 16:35 schreef wise het volgende:
ik ben altijd high, dus ik weet niet waar dit topic over gaat
Black-out?quote:Op maandag 27 december 2010 16:35 schreef scodam het volgende:
Zo vervelend. Je hebt een leuke avond gehad, echter heb je net iets teveel gedronken. De volgende dag hoor je verhalen hoe je die ene chick dronken versierde, en hoe je vrolijk tegen je ex deed terwijl je elkaar al maanden niet kan luchten of zien. Het gevoel bekruipt je dat je niet alles meer weet, en dat is juist een vervelend gevoel. Kun je iedereen nog wel in de ogen aankijken, je weet het simpelweg niet.
Niet iedereen heeft er volgens mij last van; maar geloof me het gevoel zuigt.
Bepaald leeg gevoel is het ook. Heb er altijd redelijk last van, terwijl maten de grootste lol juist hebben de dag erna.quote:Op maandag 27 december 2010 16:38 schreef Alehandro89 het volgende:
[..]
Black-out?
Overigens is het vervelende gevoel een vorm van drank-depressie, ook wel eens gehad, niet relaxed...
Jep, Drank-depressie, niet fijn, even een tijdje geen alcohol consumeren op die manier, kan je geestelijk ook herstellen. Ik kreeg er last van toen ik vaak uit ging, vaak als in 3 tot 4 keer per week dronken..quote:Op maandag 27 december 2010 16:39 schreef scodam het volgende:
[..]
Bepaald leeg gevoel is het ook. Heb er altijd redelijk last van, terwijl maten de grootste lol juist hebben de dag erna.
Ja ook dat! En vaak durf ik geen eens door te vragen, omdat ik het geen eens wil wetenquote:Op maandag 27 december 2010 16:45 schreef b4kl4p het volgende:
Tering ja, wakker worden met een gevoel van: "Volgens mij was er wat" En dan lekker in bed blijven liggen denken wat er nou ook al weer in godsnaam aan de hand was, en langzaam komt er iets boven. Maar op het moment dat je denkt dat je het weet en je de oplossing ook al hebt (meestal een dikke zelfvernederende sorry) blijkt het dat er nog veel meer was.
Ook lekker zijn de opmerkingen: wat JIJ gister toch gedaan hebt, en voor de rest stilte. Heerlijk.
quote:Op maandag 27 december 2010 16:39 schreef HugoBaas het volgende:
Zorgen dat je altijd dronken bent en je hebt nergens last van.
En wat dacht je dan van de situatie dat je aardig uit bed stapt, een rondje loopt en een glas melk pakt en dat je merkt dat er een spanning hangt van heb ik jou daar.quote:Op maandag 27 december 2010 16:47 schreef scodam het volgende:
[..]
Ja ook dat! En vaak durf ik geen eens door te vragen, omdat ik het geen eens wil weten
Je was toch niet in de kinderdisco in Den Bosch, of wel?quote:Op maandag 27 december 2010 17:07 schreef afcajos het volgende:
Zeer zeer herkenbaar. Van gisteravond heb ik ook weer wat zwarte gaten. Wel weet ik dat ik weer aan het praten was met veeelste jonge meisjes
Ik ken serieus een gast die in een vreemde auto is wakker geworden die geparkeerd stond. Hij weet helemaal niks meer. Wel gedrogeerd waarschijnlijkquote:Op maandag 27 december 2010 17:33 schreef linpunt het volgende:
zolang je maar niet wakker werd met een komkommer naast je en een pot vaseline
Dat doet je stofzuiger ook.quote:Op maandag 27 december 2010 16:35 schreef scodam het volgende:
Zo vervelend. Je hebt een leuke avond gehad, echter heb je net iets teveel gedronken. De volgende dag hoor je verhalen hoe je die ene chick dronken versierde, en hoe je vrolijk tegen je ex deed terwijl je elkaar al maanden niet kan luchten of zien. Het gevoel bekruipt je dat je niet alles meer weet, en dat is juist een vervelend gevoel. Kun je iedereen nog wel in de ogen aankijken, je weet het simpelweg niet.
Hun kampen waarschijnlijk met hetzelfde gevoel. Maak je niet druk. Volgende week gebeurt het weer.quote:Op maandag 27 december 2010 16:35 schreef scodam het volgende:
Neequote:Op maandag 27 december 2010 17:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat doet je stofzuiger ook.
Voortaan iets minder zuipen is geen optie?
Ik drink bijna nooit zoveel hoor. Maar soms valt het verkeerd, ben ik een goede bui en dan ga ik te snel. En dan heb ik geen rem meer en drink ik maar door. Gebeurd misschien 1 keer per jaar, meestal hou ik het op 4/5 biertjes op een avond.quote:Op maandag 27 december 2010 17:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat doet je stofzuiger ook.
Voortaan iets minder zuipen is geen optie?
Ow, dan zul je dus altijd met dat gevoel blijven zitten..quote:
Denk dat het achter wel humor is als je de verhalen hoort wat je allemaal gedaan hebt, zonder dat je het zelf kun herinneren.quote:Op maandag 27 december 2010 17:41 schreef scodam het volgende:
[..]
Ik drink bijna nooit zoveel hoor. Maar soms valt het verkeerd, ben ik een goede bui en dan ga ik te snel. En dan heb ik geen rem meer en drink ik maar door. Gebeurd misschien 1 keer per jaar, meestal hou ik het op 4/5 biertjes op een avond.
Hoewel dit jaar was ik de eerste avond op vakantie ook dusdanig ver heen dat ik er niet veel meer van weet.
Klopt. Is het waardquote:Op maandag 27 december 2010 17:41 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ow, dan zul je dus altijd met dat gevoel blijven zitten..
Het probleem zit hem meer in de chicks. Ik wil niet als een dronken pauper overkomen, en dat was ik dus wel.quote:Op maandag 27 december 2010 17:56 schreef Megaman het volgende:
Zolang jij niet altijd degene bent over wie de verhalen gaan, zie ik het probleem niet? Als jij af en toe om je maten kan lachen en zij ook wel eens om jou.
Idd, lang leve de lol.quote:Op maandag 27 december 2010 17:32 schreef Stoeprand het volgende:
Wat maakt dat nou uit? Je weet het toch niet meer.
Neen.quote:Op maandag 27 december 2010 17:13 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Je was toch niet in de kinderdisco in Den Bosch, of wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |