Neequote:Op maandag 27 december 2010 17:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat doet je stofzuiger ook.
Voortaan iets minder zuipen is geen optie?
Ik drink bijna nooit zoveel hoor. Maar soms valt het verkeerd, ben ik een goede bui en dan ga ik te snel. En dan heb ik geen rem meer en drink ik maar door. Gebeurd misschien 1 keer per jaar, meestal hou ik het op 4/5 biertjes op een avond.quote:Op maandag 27 december 2010 17:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat doet je stofzuiger ook.
Voortaan iets minder zuipen is geen optie?
Ow, dan zul je dus altijd met dat gevoel blijven zitten..quote:
Denk dat het achter wel humor is als je de verhalen hoort wat je allemaal gedaan hebt, zonder dat je het zelf kun herinneren.quote:Op maandag 27 december 2010 17:41 schreef scodam het volgende:
[..]
Ik drink bijna nooit zoveel hoor. Maar soms valt het verkeerd, ben ik een goede bui en dan ga ik te snel. En dan heb ik geen rem meer en drink ik maar door. Gebeurd misschien 1 keer per jaar, meestal hou ik het op 4/5 biertjes op een avond.
Hoewel dit jaar was ik de eerste avond op vakantie ook dusdanig ver heen dat ik er niet veel meer van weet.
Klopt. Is het waardquote:Op maandag 27 december 2010 17:41 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ow, dan zul je dus altijd met dat gevoel blijven zitten..
Het probleem zit hem meer in de chicks. Ik wil niet als een dronken pauper overkomen, en dat was ik dus wel.quote:Op maandag 27 december 2010 17:56 schreef Megaman het volgende:
Zolang jij niet altijd degene bent over wie de verhalen gaan, zie ik het probleem niet? Als jij af en toe om je maten kan lachen en zij ook wel eens om jou.
Idd, lang leve de lol.quote:Op maandag 27 december 2010 17:32 schreef Stoeprand het volgende:
Wat maakt dat nou uit? Je weet het toch niet meer.
Neen.quote:Op maandag 27 december 2010 17:13 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Je was toch niet in de kinderdisco in Den Bosch, of wel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |