Hoezo? Ik ga regelmatig naar lanpartys, waar tientallen jongeren komen. Niet bepaald sociaal non-actiefquote:
Ik was daar ook een keer, je zag er echt niet uitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef scodam het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ga regelmatig naar lanpartys, waar tientallen jongeren komen. Niet bepaald sociaal non-actief
Ik ook, de grootste levenswijsheden doe je daar op.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef scodam het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ga regelmatig naar lanpartys, waar tientallen jongeren komen. Niet bepaald sociaal non-actief
Dat is echt erg.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef scodam het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Wat is je volgende lanparty, misschien kom ik je wel tegen daar hahaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ook, de grootste levenswijsheden doe je daar op.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:24 schreef scodam het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Wat is je volgende runescape/tribal wars lanparty, misschien kom ik je wel tegen daar haha
travian titanen party 23 januari eindhoven moet je eerst ff aanmelden bij alliantie en dan in forum kijkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:24 schreef scodam het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Wat is je volgende lanparty, misschien kom ik je wel tegen daar haha
Hmm heb je ook MSN?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
travian titanen party 23 januari eindhoven moet je eerst ff aanmelden bij alliantie en dan in forum kijken
je kunt ook op me private toevoegen allen voor friends :quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:30 schreef scodam het volgende:
[..]
Haha grapjas. Die bestaat helemaal niet volgens mijn MSN.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:31 schreef Lakitu het volgende:
goed je best voor gedaan dit topic ik geef het een 0.8
Jij mag geen cijfers geven hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |