Ik denk niks, hooguit verwerkingskosten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:15 schreef Tijger_m het volgende:
Hoeveel zou RTL en NRC betaald hebben aan Aftonbladet voor dit ahem..voorpaginanieuws?
Inderdaad. Zit ze daar als staatshoofd, komt er een politieke vraag: doodse stilte.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:20 schreef waht het volgende:
[..]
Als je een redelijk mens bent niet nee.
Dus vele mensen (inclusief volksvertegenwoordigers) zullen dat zeker wel van de koningin verwachten.
Ik verwacht dat de koningin daar wel professioneel genoeg voor is om zulke vragen met weinig inhoud te kunnen beantwoorden, zoals Balkende ook altijd deed (met veel woorden zei hij niks).quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad. Zit ze daar als staatshoofd, komt er een politieke vraag: doodse stilte.
Whats new.. ik keek net op youtube naar een twitter-vraag-antwoord met Rutte. Deze Premier zegt ook geen ene .. moer. Ontwijkt heldere vragen met campagne-praat en zegt niks concreets. En daar krijgt hij een ton per jaar voor. Erg knap.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:15 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de koningin daar wel professioneel genoeg voor is om zulke vragen met weinig inhoud te kunnen beantwoorden, zoals Balkende ook altijd deed (met veel woorden zei hij niks).
Tja het zijn nu eenmaal Bilderbergers en zullen dat blijven ook. Niets dat hun in de weg zal staan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:08 schreef meth77 het volgende:
Gaat nu zelfs de koningin zich ermee bemoeien ??
Ze moet toch alleen linten knippen
Zal het niet eens afgelopen zijn met dat geouwehoooeee*
Het Nederlandse volk is met 70 % TEGEN die gedoe
Wijs jij mij haar standpunt even aan in die cable wil je?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:37 schreef Holograph het volgende:
Over zo'n controversieel onderwerp hoort de koningin geen standpunt in te nemen. Dat is imho ongehoord.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wijs jij mij haar standpunt even aan in die cable wil je?
Gewoon even de tekst quoten, haske simpel zo gebeurd.
Of nee, wacht, ze nam helemaal geen standpunt in dus dat kan je helemaal niet..
Dat was de interpretatie van het NRC. Dat lijkt me niet meteen de meest tendentieuze krant die er bestaat.quote:Het zal moeilijk zijn, maar het moet.
En toch is going forward niet te vertalen als een verlenging.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:44 schreef Holograph het volgende:
Dat was de interpretatie van het NRC. Dat lijkt me niet meteen de meest tendentieuze krant die er bestaat.
Wijs de verlenging even voor me aan.quote:finding a way forward on Afghanistan “would be difficult,” but must be done.
Grapje lieverd. Weet ik veel wat de Koningin daadwerkelijk heeft gezegd (en in welke taal).quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wijs de verlenging even voor me aan.
Je stemt PVV en hebt ook nog het lef om te reppen over incapabele figuren. Ik neem aan dat de capaciteiten van een politicus voor jou geen enkele rol spelen. Anders stem je immers geen PVV.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:37 schreef Holograph het volgende:
[..]
Als je dat zegt snap ik ook niet waarom je wel vertrouwen hebt in de PvdA-fractie. Je hebt vast wel kennisgenomen van incapabele PvdA-figuren?
Hoe zit dat dan met jouw stem op Cohen? Volgens mij is hij het toonbeeld van incapabele figuren in de politiek momenteel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je stemt PVV en hebt ook nog het lef om te reppen over incapabele figuren. Ik neem aan dat de capaciteiten van een politicus voor jou geen enkele rol spelen. Anders stem je immers geen PVV.
Ja, Cohen is bijzonder incapabel. De beste man is bijna een decennium burgemeester geweest van onze hoofdstad en is in 2006 bovendien verkozen tot de op-een-na beste brugemeester ter wereld. Maar he, plaats Cohen effe lekker op het niveau van een Brinkman of Lucassenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:11 schreef mlg het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met jouw stem op Cohen? Volgens mij is hij het toonbeeld van incapabele figuren in de politiek momenteel.
You may have a point.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je stemt PvdA en hebt ook nog het lef om te reppen over incapabele figuren. Ik neem aan dat de capaciteiten van een politicus voor jou geen enkele rol spelen. Anders stem je immers geen PvdA.
Het is dus te verdedigen dat Koningin Beatrix niet haar eigen agenda aan het doordrukken was, maar juist het geluid van de toenmalige volksvertegenwoordiging liet horen in het buitenland.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hoogleraar: Beatrix ging boekje niet te buiten
GRONINGEN - De uitlatingen die koningin Beatrix in 2009 zou hebben gedaan tegen de Amerikaanse ambassadeur over de verlenging van de missie in Afghanistan, zijn niet ongebruikelijk of erg bijzonder. Dat zei hoogleraar staatsrecht aan de Universiteit van Groningen Douwe Jan Elzinga vrijdag.
Als de koningin een uur of anderhalf uur met de ambassadeur in vertrouwen van gedachten wisselt, gaat het niet alleen over het weer, aldus Elzinga in een reactie op het via WikiLeaks uitgelekte ambtsbericht van de Amerikaanse ambassade.
Je kunt niet verwachten dat het staatshoofd zo'n gesprek geen inhoud geeft. Ik vind niet dat er sprake is van een faux pas. Bovendien was er op het moment van de uitspraak, in 2009, nog wel draagvlak in politiek Nederland voor verlenging van de missie, aldus Elzinga.
http://www.telegraaf.nl/b(...)keerds___.html?p=3,1
Waarom dan? Er is duidelijk gezegd dat de Koningin helemaal haar boekje niet te buiten is gegaan/ Zie de quote in de post boven je, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:40 schreef Sakit-Gede het volgende:
Ach, weer dit is weer de zoveelste reden waarom we de Koningin en de Monarchie af moeten schaffen.
Elke reden is een goede reden om de koningin af te schaffen. De enige plus van de koningin is koninginnedag, maar daar kunnen we ook 1 mei voor in de plaats nemen.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom dan? Er is duidelijk gezegd dat de Koningin helemaal haar boekje niet te buiten is gegaan/ Zie de quote in de post boven je, bijvoorbeeld.
Hartelijk dank voor je verhelderende betoog. Ik ben om.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:28 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
Elke reden is een goede reden om de koningin af te schaffen. De enige plus van de koningin is koninginnedag, maar daar kunnen we ook 1 mei voor in de plaats nemen.
Nog een paar miljoen te gaan en hare majesteit kan met pensioen...quote:Op zondag 16 januari 2011 21:29 schreef Sloggi het volgende:
Hartelijk dank voor je verhelderende betoog. Ik ben om.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |