Was dat geen 600.000?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:23 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Gewoon 270.000 euro lenen en je bent de trotse 'eigenaar'.... Dat doet iedereen, dus het is slim.
Ik heb het voorrecht om elke dag van de week weekend te hebben.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:26 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[..]
Zit jij nu de hele godsganze week achter je computertje?? Heb je geen leven?
Sinds wanneer moet een leven zinvol zijn? Plezier maken en gelukkig zijn vind ik veel belangrijker. De rest laat ik graag aan jou en zeeperd over.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:29 schreef xenobinol het volgende:
BVZ doet niets zinvols met zijn even, dat laat hij aan anderen over
Dat is ook meer een vraag voor filosofen, laten wij ons buigen over de vraag of een huis kopen momenteel wel zo verstandig isquote:Op zondag 16 januari 2011 14:34 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Sinds wanneer moet een leven zinvol zijn? Plezier maken en gelukkig zijn vind ik veel belangrijker. De rest laat ik graag aan jou en zeeperd over.
Je kunt wel proberen om dat punt zo dicht mogelijk te benaderen. En dat lukt me vrij aardig.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:38 schreef xenobinol het volgende:
Overigens... je kan toch niet altijd plezier maken en gelukkig zijn?
En de rest van je leven 700 huur p/m betalen voor hetzelfde is beter want?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:23 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
In moderne rijwoningen vind je geen asbest. Helaas wel veel te veel gips, kalk-zandsteen, PUR-schuim,knel- klemkoppelingen en te weinig contactdozen. Dit alles in een betonnen frame.
Gewoon 270.000 euro lenen en je bent de trotse 'eigenaar'.... Dat doet iedereen, dus het is slim.
Je vergeet de jaarlijkse verhoging...quote:Op zondag 16 januari 2011 14:59 schreef Sjabba het volgende:
En de rest van je leven 700 huur p/m betalen voor hetzelfde is beter want?
Ik mag voor de fun ook soft en hardware ontwikkelen en krijg er vervolgens nog voor betaald ookquote:Op zondag 16 januari 2011 14:41 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Je kunt wel proberen om dat punt zo dicht mogelijk te benaderen. En dat lukt me vrij aardig.![]()
Overigens ben ik ondertussen gewoon bezig met andere dingen hoor. Ben nu ook gewoon een stukje software aan het schrijven voor 1 van mijn PIC projectjes. Gewoon voor de fun. En omdat het kan.
Dat is niet beter. Met kopen an sich is niets mis, mits je dat maar op het juiste moment doet. En dat juiste moment is niet als we aan de vooravond staan van ten nadele wijzigende regeltjes en een als gevolg daarvan voor Nederlandse begrippen epische crash op de huizenmarkt.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:59 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Ja man, een levenslange schuld aangaan met de bank met je huis als onderpand. En dan vervolgens het huis met verlies verkopen, da's veel beterquote:Op zondag 16 januari 2011 14:59 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Levenslang? Mwoah, over 30 jaar ben je dan van je maandlasten af. Je huurhuis van 700,- kost tegen die tijd 1400,- per maand.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:32 schreef SemperSenseo het volgende:
Ja man, een levenslange schuld aangaan met de bank met je huis als onderpand. En dan vervolgens het huis met verlies vekopen, da's veel beter
Front row seats.... popcorn... doe jij het licht in de zaal even uit?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:24 schreef WillemBier het volgende:
en een als gevolg daarvan voor Nederlandse begrippen epische crash op de huizenmarkt.
Ja..... maar..... we moesten het wel lenen omdat we anders nergens konden wonen...quote:Op zondag 16 januari 2011 20:03 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Hier 270000 euro voor betalen. Vorige week dachten een stel Noren en Zweden dat ik ze voor de gek hield. Hoe komen ze dan aan dat geld? Dat lenen ze......
Nog een biertje met ze gaan drinken in de kroeg?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:03 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Hier 270000 euro voor betalen. Vorige week dachten een stel Noren en Zweden dat ik ze voor de gek hield. Hoe komen ze dan aan dat geld? Dat lenen ze......
Ja..... maar een biertje kost geen 270k.... zelfs in Noorwegen en Zweden nietquote:Op zondag 16 januari 2011 20:21 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Nog een biertje met ze gaan drinken in de kroeg?
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:03 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Daar koop je in de USA 4 vrijstaande woningen met dubbele garage voorquote:Op zondag 16 januari 2011 20:03 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Weliswaar van waaibomenhout, maar wel met een flinke lap grond.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Daar koop je in de USA 4 vrijstaande woningen met dubbele garage voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |