Mij maakt het niet uit wat voor politieke voorkeur ze hebben. Een goede discussie ga je er nooit uitkrijgen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:17 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Goede post hoor!! Zeker voor iemand die op de universitiet zit mag je toch meer verwachten. Jemig, volgens mij zijn de meeste trollen rechts en de meeste tokkies hier op fok ook.
Mooi hé. Een troll moet kunnen op zijn tijd. Laat onverlet dat Verhagen vergelijken met Mussert een brug te ver is. Net zoals alle vergelijkingen met WO2.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:17 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Goede post hoor!! Zeker voor iemand die op de universitiet zit mag je toch meer verwachten. Jemig, volgens mij zijn de meeste trollen rechts en de meeste tokkies hier op fok ook.
Dat is ook iets teveel gevraagd in een topic waar Verhagen centraal staat.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit wat voor politieke voorkeur ze hebben. Een goede discussie ga je er nooit uitkrijgen.
quote:"De steun voor de maatregelen is groot. Ja, misschien niet in de grachtengordel, maar wel elders."
Precies, same here. Zodra het wat rechtser gaat dan D66 wordt het allemaal een stuk conservatiever en vaak ook helaas wat dommer.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:53 schreef speknek het volgende:
Rechts van D66, maar gezien daar de toendra van de Nederlandse politiek begint, stem ik inderdaad meestal D66.
Het zal mij niks verbazen als hij, net zo als Lubbers en Balkenende, het CDA weer halveert zodra hij opstapt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]Goh, van wie zou hij dat trucje geleerd hebben? Nee, Verhagen moet echt het smerigste figuur ooit zijn in de Nederlandse politieke geschiedenis.
Inderdaad, ze discrimineren niet, ze benoemen de problemen gewoon scherp. Verhagen: draaikont EN meester vraag ontwijker.quote:De PVV benoemt de problemen scherp. En dat is terecht. Alleen over de oplossingen wordt verschillend gedacht. Wij willen ook iedereen aanspreken op hun plichten, maar tegelijkertijd wel iedereen in hun waarde laten.
En nog meer populisme. Werkelijk..quote:Wij laten zien de zorgen van mensen serieus te nemen. Laat ik een voorbeeld geven. Een ondernemer kreeg vroeger geen overheidsopdrachten. De overheid zag hem niet staan. Behalve toen die ondernemer een keer de inbreker greep die zijn pand voor de zoveelste keer beroofde. Toen stond de overheid klaar om hem in zijn kladden te grijpen.
hahahahhaahahquote:Wij laten zien de zorgen van mensen serieus te nemen. Laat ik een voorbeeld geven. Een ondernemer kreeg vroeger geen overheidsopdrachten. De overheid zag hem niet staan. Behalve toen die ondernemer een keer de inbreker greep die zijn pand voor de zoveelste keer beroofde. Toen stond de overheid klaar om hem in zijn kladden te grijpen,
Wiens woorden zijn dat in vredesnaam?quote:
Van Verhagen in het nu.nl interview.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wiens woorden zijn dat in vredesnaam?
Ach, we weten allemaal wat 'intellectuele' voorhoedes uit linkse kring op hun geweten hebben. Als ze niet al oerstom zijn, dan zijn ze domweg gewetenloos en in en inslecht. Je mag kiezen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:17 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Verhagen toont zich een wereldvreemd figuur met zn bewering dat de overheid voorheen niet omkeek naar de ondernemer.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Van Verhagen in het nu.nl interview.
google helpt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:08 schreef IHVK het volgende:
Wat is TINSTAAFL! vraag ik me al heel lang af.
There Is No Such Thing As A Free Lunch! Soms wordt 'Is' door 'Ain't' vervangen, dan heb je TANSTAAFL! Het demonstreert het principe van opportunity costs, een belangrijk begrip in de economische wetenschap.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:08 schreef IHVK het volgende:
Wat is TINSTAAFL! vraag ik me al heel lang af.
Kritiek van Verhagen pareren is steigeren?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
Prachtig hoe iedereen weer aan het steigeren is.
Nou ja, 175 posts over een politicus die weer eens wat roept in aanloop naar verkiezingen vind ik wel wat veel van het goede.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kritiek van Verhagen pareren is steigeren?
Klassiek voorbeeld van huillie-huillie. Als er een prijs voor was had je je dankwoord al kunnen voorbereidenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:37 schreef LBS het volgende:
Verhagen doet er toe?
Alles wat hij is, is een rat, die nog eens gaat verzuipen in zijn eigen leugens. Natuurlijk doet hij er in zeker zin toe, hij is de Minister van Buitenlandse Zaken. Dan mag ik toch aannemen dat je er wel' toe doet'. Betekent echter niet dat het een sympathieke man is of een man met visie. Eerder een machtsbeluste kronkelende rat. Het enige dat hij hier doet is kwaad spreken van zijn politieke tegenstanders, huilen dat ze zich tegen het kabinet richten en tegelijkertijd zeggen dat het kabinet deze verkiezingen helemaal niet nodig heeft, terwijl Rutte zelf de strijd begon. Alleen in dit artikel al draait hij meerdere malen om het onderwerp heen en komt zijn conclusie niet verder dan een aantal persoonlijke aanvallen op de PvdA, links en 'de grachtengordel' (toch opvallend dat die bevolkingsgroep ineens schijnt te zijn verhonderdvoudigd; tenminste, als je alle opmerkingen en beschuldigingen aan hun adres moet geloven).
En triest mannetje, dat is wat Verhagen is. Iemand die nog liever zijn moeder zou verkopen dan zijn wanhopige tocht naar macht op te geven.
Wat hij roept is ook wel zo idioot en weerzinwekkend op zoveel verschillende manieren dat het niet echt meer kan worden geclassificeerd als 'weer eens wat'.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nou ja, 175 posts over een politicus die weer eens wat roept in aanloop naar verkiezingen vind ik wel wat veel van het goede.
We moeten nou eenmaal blijven reageren op figuren die in de bres springen voor Verhagenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nou ja, 175 posts over een politicus die weer eens wat roept in aanloop naar verkiezingen vind ik wel wat veel van het goede.
Jij wil ab klink en hirsch balin?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:33 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wat hij roept is ook wel zo idioot en weerzinwekkend op zoveel verschillende manieren dat het niet echt meer kan worden geclassificeerd als 'weer eens wat'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |