Nee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:41 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
wat ben jij stoer zeg, mag ik je aanraken?
Oke, nog een laatste dikke knuffel en dan weer de haatspraak.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:45 schreef IHVK het volgende:
Oke kunnen we elkaar nu weer belachelijk maken zoals het hoort?
Ok.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oke, nog een laatste dikke knuffel en dan weer de haatspraak.
Dat is niet aardig dat je zoiets zegt over IHVK, foei!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
Dat krijg je wanneer je teveel met linksen optrekt; waar je mee omgaat word je mee besmet. Nog effe en Voorschrift springt in de bres voor de minderbedeelde medemens.
Jij bent te jong om onze oom te zijn.quote:
Uiteraard, wij zullen elkaar steunen door dik en dun oom.quote:
Als je hulp nodig hebt, gewoon even pm'en he!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, wij zullen elkaar steunen door dik en dun oom.
Partners in crime I say.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:57 schreef mlg het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt, gewoon even pm'en he!
Nee man, wij zijn de helden van de toekomstquote:
Kom Koos, ik ken de perfecte sushi tent in Camps.quote:
Heden, verleden en toekomst inderdaad.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee man, wij zijn de helden van de toekomst
Nu krijg ik zin in vakantiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kom Koos, ik ken de perfecte sushi tent in Camps.
[ afbeelding ]
Waar ga je naartoe dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nu krijg ik zin in vakantieGelukkig ga ik volgende week een lang weekend skien.
Nu krijg ik zin in winter! Het uitzicht van die afbeelding zie ik elke dag al vanuit m'n raam, lijkt me super om weer eens een Apres ski binnen te duiken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nu krijg ik zin in vakantieGelukkig ga ik volgende week een lang weekend skien.
Zell am See.quote:
Ja, geweldig. Beetje hossen enzo en je krom zuipenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nu krijg ik zin in winter! Het uitzicht van die afbeelding zie ik elke dag al vanuit m'n raam, lijkt me super om weer eens een Apres ski binnen te duiken.
Kan ik mij iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:09 schreef Voorschrift het volgende:
Ah, dat mis ik dus wel van Nederland.
Ja TK debatten verzanden ook vaak in slowchat. Vervelend is dat.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
De reacties in dit topic zijn een goede weerspiegeling van de politiek van tegenwoordig.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja TK debatten verzanden ook vaak in slowchat. Vervelend is dat.
Whow! jouw nickname logo/avatar...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:36 schreef zwelgje76 het volgende:
De enige die een verdrietige campagne voert is het CDA, met Verhagen voorop. Het moddergooien door deze politieke rat is nu al weer begonnen. Typisch voor het CDA van de laatste jaren. Verhagen...![]()
Waar komt die haat tegen verhagen toch vandaan bij alle linkse users?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:28 schreef jacquesbrel het volgende:
Het grote verschil tussen Wilders en Verhagen is dat Wilders eerlijk en ruiterlijk toegeeft dat hij niet spoort, dit in tegenstelling tot de machiavellistische gristen rat Verhagen die alleen maar uit is op eigen gewin en een dubbele agenda hanteert.
Jij voert met je UI en ondertitel toch ook een bepaalde anti-campagne. Zover zit het er niet eens naast.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja TK debatten verzanden ook vaak in slowchat. Vervelend is dat.
Hij is het steentje in de schoen van links, heerlijk toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:29 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Waar komt die haat tegen verhagen toch vandaan bij alle linkse users?
Eerder de aambei op de reet van linksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij is het steentje in de schoen van links, heerlijk toch?
Links het gezwel op Nederland, zo kunnen we nog wel doorgaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerder de aambei op de reet van links
Rechts de drol onder de schoen van Nederland.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Links het gezwel op Nederland, zo kunnen we nog wel doorgaan.
God, als je dat dat alle triestigheid de revue had gepasseerd, krijg je dit weer.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:50 schreef jacquesbrel het volgende:
Cohen kun je niet vergelijken met Verhagen. Je vergelijkt moeder Theresa ook niet met Mussert!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
God, als je dat dat alle triestigheid de revue had gepasseerd, krijg je dit weer.
Kan er niet iets van een IQ test komen alvorens toegang tot POL?
Alhoewel het linkse smaldeel dan wel gedecimeerd wordt
Ohja: Verhagen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |