Klassiek voorbeeld van huillie-huillie. Als er een prijs voor was had je je dankwoord al kunnen voorbereidenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:37 schreef LBS het volgende:
Verhagen doet er toe?
Alles wat hij is, is een rat, die nog eens gaat verzuipen in zijn eigen leugens. Natuurlijk doet hij er in zeker zin toe, hij is de Minister van Buitenlandse Zaken. Dan mag ik toch aannemen dat je er wel' toe doet'. Betekent echter niet dat het een sympathieke man is of een man met visie. Eerder een machtsbeluste kronkelende rat. Het enige dat hij hier doet is kwaad spreken van zijn politieke tegenstanders, huilen dat ze zich tegen het kabinet richten en tegelijkertijd zeggen dat het kabinet deze verkiezingen helemaal niet nodig heeft, terwijl Rutte zelf de strijd begon. Alleen in dit artikel al draait hij meerdere malen om het onderwerp heen en komt zijn conclusie niet verder dan een aantal persoonlijke aanvallen op de PvdA, links en 'de grachtengordel' (toch opvallend dat die bevolkingsgroep ineens schijnt te zijn verhonderdvoudigd; tenminste, als je alle opmerkingen en beschuldigingen aan hun adres moet geloven).
En triest mannetje, dat is wat Verhagen is. Iemand die nog liever zijn moeder zou verkopen dan zijn wanhopige tocht naar macht op te geven.
Wat hij roept is ook wel zo idioot en weerzinwekkend op zoveel verschillende manieren dat het niet echt meer kan worden geclassificeerd als 'weer eens wat'.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nou ja, 175 posts over een politicus die weer eens wat roept in aanloop naar verkiezingen vind ik wel wat veel van het goede.
We moeten nou eenmaal blijven reageren op figuren die in de bres springen voor Verhagenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nou ja, 175 posts over een politicus die weer eens wat roept in aanloop naar verkiezingen vind ik wel wat veel van het goede.
Jij wil ab klink en hirsch balin?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:33 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wat hij roept is ook wel zo idioot en weerzinwekkend op zoveel verschillende manieren dat het niet echt meer kan worden geclassificeerd als 'weer eens wat'.
Nee, ik wil het CDA graag kapot hebben.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:42 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Jij wil ab klink en hirsch balin?
Deze twee mannen prefereer ik wel boven het CDA-gespuis dat momenteel in het kabinet zit.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:42 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Jij wil ab klink en hirsch balin?
Meh. Of een politicus nou vanuit een smerige tactiek of de verkeerde ideologie handelt, het resultaat is sowieso niet om vrolijk van te worden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Deze twee mannen prefereer ik wel boven het CDA-gespuis dat momenteel in het kabinet zit.
Klassiek voorbeeld van ik kan de argumenten en feiten niet tegenspreken, dus doe ik maar iets met een persoonlijke aanval.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klassiek voorbeeld van huillie-huillie. Als er een prijs voor was had je je dankwoord al kunnen voorbereiden
Goed punt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:54 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Meh. Of een politicus nou vanuit een smerige tactiek of de verkeerde ideologie handelt, het resultaat is sowieso niet om vrolijk van te worden.
Ik dacht dat jij zo voor privacy en drugs was?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Deze twee mannen prefereer ik wel boven het CDA-gespuis dat momenteel in het kabinet zit.
Zucht. Is lezen nou echt zo ingewikkkeld? De voorkeur geven aan de ene politicus boven de ander betekent niet dat jij hem en zijn opvattingen ook direct ondersteunt of dat je uberhaupt een stem zou uitbrengen op zijn partij.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:30 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo voor privacy en drugs was?
Dit zijn de grootste anti-privacy en anti-drugs politici van nederland.
Wie niet?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nee, ik wil het CDA graag kapot hebben.
eenschquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Mwoah, ik moet toegeven dat het CDA soms best heldere geesten heeft in vorm van Gerd Leers en Herman Wijffels. Helaas paste Wijffels niet in het straatje van meneer Verhagen en is Gerd Leers nu monddood gemaakt op het gebied van drugsbeleid door het regeerakkoord. Enorm zonde.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wijffels heeft ook niets op met de richting waarin het CDA nu is ingeslagen. Deze man is juist altijd op zoek naar de nuance, boerenverstand en de sociale betrokkenheid....eeuwig zondequote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mwoah, ik moet toegeven dat het CDA soms best heldere geesten heeft in vorm van Gerd Leers en Herman Wijffels. Helaas paste Wijffels niet in het straatje van meneer Verhagen en is Gerd Leers nu monddood gemaakt op het gebied van drugsbeleid door het regeerakkoord. Enorm zonde.
Wijffels is een slimme man, die zal inderdaad weinig zien in de huidige koers van het CDA. Al was het maar omdat dit kabinet nogal vies is van alles wat met duurzaamheid te maken heeft...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Wijffels heeft ook niets op met de richting waarin het CDA nu is ingeslagen. Deze man is juist altijd op zoek naar de nuance, boerenverstand en de sociale betrokkenheid....eeuwig zonde
Inderdaad die was ik nog vergeten. Laatst in profiel meen ik, gaf hij de importantie nog eens aan van duurzaamheid.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wijffels is een slimme man, die zal inderdaad weinig zien in de huidige koers van het CDA. Al was het maar omdat dit kabinet nogal vies is van alles wat met duurzaamheid te maken heeft...
Ja was wel een boeiende uitzending.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad die was ik nog vergeten. Laatst in profiel meen ik, gaf hij de importantie nog eens aan van duurzaamheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |