yep als jullie de beelden willen hebben ik kan ze online zetten (via torrent)quote:
Heb ik ook niet gehadquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heeeee waarom kreeg ik niet zo'n TT met SR?
Alle stukjes waar jullie in voorkomen achter elkaarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
yep als jullie de beelden willen hebben ik kan ze online zetten (via torrent)
quote:
Ik wil ze wel in ieder gevalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
yep als jullie de beelden willen hebben ik kan ze online zetten (via torrent)
+ EINZ!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Alle stukjes waar jullie in voorkomen achter elkaar.
mooks fapfilmpje!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:16 schreef DaMook het volgende:
Ow en alle stukjes waar de serveerster in voorkomt. En dat ene meidje bij de mic mag er ook nog bij
.
dan mogen deze 2 ierse dames er ook nog wel bij!quote:
Die linkse welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan mogen deze 2 ierse dames er ook nog wel bij!
double date! neem ik die rechter wel mee uit etenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die linkse wel. Dan dat poppetje ook maar meteen
.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Als je op Coen Swijnenberg googlet.
Bjoernquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:19 schreef CindieY het volgende:
Wie o wie gaat me vertellen wie die blonde gitarist is van Make Believe? Ik heb een spontane crush op hem ontwikkeld vanavond![]()
Björn Baay toevallig ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:19 schreef CindieY het volgende:
Wie o wie gaat me vertellen wie die blonde gitarist is van Make Believe? Ik heb een spontane crush op hem ontwikkeld vanavond![]()
http://makebelieve.nl/homepage.htmquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:19 schreef CindieY het volgende:
heathersquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:21 schreef Lindstrøm. het volgende:
Hoe heten deze twins? Wat is de artiestennaam.
ik hoor The Wombats?quote:
Joah, was even muziek aan 't luisteren. Vond dat gejengel van net niet zo.quote:
omdat het kanquote:
ah ja, ik dacht je de beide bands door elkaar haaldequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Joah, was even muziek aan 't luisteren. Vond dat gejengel van net niet zo.
ze waren op 101tv!quote:
Oh waarmee?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah ja, ik dacht je de beide bands door elkaar haalde
[..]
ze waren op 101tv!
Die heb ik wel gezienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:27 schreef -Hans- het volgende:
Ook weer terug uit de stad. Top sfeer in het centrum van Groningen, zoals eigenlijk altijd. Al het vrouwelijk schoon liep vanavond ook rond in de stad. Genieten geblazen. Caro was niet heel goed bij stem en het geluid was ook niet goed afgestemd. Optreden was verder wel OK. Wel geinig dat het publiek 'echt' los ging tijdens een track die niet eens van haar is... Bad Romance. Wat een feest!
Heb Veenstra niet gezien in de stad
bij de metmichielnieuwjaarsreceptie!quote:
Valt toch wel meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
11. Over welke eigenschappen moeten materialen minimaal beschikken omgeschikt te zijn als constructiemateriaal?
a. Voldoende sterk, stijf en duurzaam;
b. Voldoende stijf, duurzaam en goedkoop;
c. Voldoende duurzaam, sterk en beschikbaar;
d. Voldoende duurzaam, goedkoop en stijf.
MOEILUKKKKK
Is dat een serieuze vraag?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
11. Over welke eigenschappen moeten materialen minimaal beschikken omgeschikt te zijn als constructiemateriaal?
a. Voldoende sterk, stijf en duurzaam;
b. Voldoende stijf, duurzaam en goedkoop;
c. Voldoende duurzaam, sterk en beschikbaar;
d. Voldoende duurzaam, goedkoop en stijf.
MOEILUKKKKK
Gofferquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja staat in een oefententamen.
En wat denk jij ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja staat in een oefententamen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Was het tof?! Ik was nog in de buurtquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
En wat denk jij ?Het goede antwoord is D.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel even bij Alain Clark, maar vond er niet zo veel aan. Nieuwjaarsreceptie was tof ja! Jij hebt 't ook leuk gehad zo te lezen? Morgen weer checken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was het tof?! Ik was nog in de buurt. Ben je nog wezen kijken op de grote markt?! Wat een machtig mooi festival is Eurosonic/Noorderslag toch. De meest 'vreemde' talen weer gehoord. Echt top.
WTF, dat meen je nietquote:
Meen ik inderdaad niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
WTF, dat meen je nietWaar moet dat heen met de bouw
.
Ik dacht alquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Meen ik inderdaad niet.Iets met sarcasme.
truste!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
kinders, ik ga naar bed!
heb nog genoeg te doen morgen op mijn "vrije" dag. slaap lekker allen en tot later maar weer!
love you all! en de dames een beetej meer
Trustequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
kinders, ik ga naar bed!
heb nog genoeg te doen morgen op mijn "vrije" dag. slaap lekker allen en tot later maar weer!
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
kinders, ik ga naar bed!
Kan ik jou ook nog ergens mee helpen ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:35 schreef minthy het volgende:
Zo, wat gaan jullie hard![]()
Zit ik ff met mn neus in de studieboeken...
tjoequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
kinders, ik ga naar bed!
Trusten en succes met verhuizen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
kinders, ik ga naar bed!
Whah, genieten dat soort projectjes!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Gevalletje op druk belaste boog.
Nah, stampwerk... En geen dubbelzinnige opmerking ajb, ben iets melig van de lange dagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kan ik jou ook nog ergens mee helpen ?.
BAM!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, stampwerk... En geen dubbelzinnige opmerking ajb, ben iets melig van de lange dag
Clark vond ik echt.... blij dat die pa nog even kwam zingen want anders was het wel erg matig geweest. Heb weinig met zijn muziek. Caro viel ook wel wat tegen, maar dat kwam niet door haar. Heb op 3FM niet heel veel van de nieuwjaarsreceptie gehoord, maar geloof je direct dat het leuk wasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heel even bij Alain Clark, maar vond er niet zo veel aan. Nieuwjaarsreceptie was tof ja! Jij hebt 't ook leuk gehad zo te lezen? Morgen weer checken?
Okquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, stampwerk... En geen dubbelzinnige opmerking ajb, ben iets melig van de lange dag
get me Ericquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kan ik jou ook nog ergens mee helpen ?.
Hoe ? Ik kan wel zeggen dat purplerose hem leuk vind, maar dan kan ie nog niets zeggen tegen jequote:
hij kent MrsPurpleVedder wel op twitterquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoe ? Ik kan wel zeggen dat purplerose hem leuk vind, maar dan kan ie nog niets zeggen tegen je.
Ja als hij je al kent hoef ik niets meer te doen om hem met je in contact te brengenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:40 schreef purplerose het volgende:
[..]
hij kent MrsPurpleVedder wel op twitter
en heb hem mijn kersjes laten zien
Volgens mij had het iets met ramen/kozijnen te makenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Weten jullie wat kip betekent in de zin van bouwkunde?
Nope.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij had het iets met ramen/kozijnen te maken
Toch welquote:
naja, spoor hem aan om me te volgen zodat ik hem prive messages kan sturenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja als hij je al kent hoef ik niets meer te doen om hem met je in contact te brengen.
Kip is dat een ligger bezwijkt (doorbuigt) door de belasting.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Toch wel
Draai-, draai-kip, kipraam
Hehe en opslaan kan ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:43 schreef DaMook het volgende:
Ik kom er net doordat mijn stream haperde achter dat ik heel metmichiel nog een keer kan kijken.
Maar ook ditquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kip is dat een ligger bezwijkt (doorbuigt) door de belasting.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:42 schreef purplerose het volgende:
en ik heb weer 2 bhtje besteld, naja eigenlijk hetzelfde model maar dan in 2 kleuren want ik kon niet kiezen
[ afbeelding ]
devlish ebay
Trusten!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |