yep als jullie de beelden willen hebben ik kan ze online zetten (via torrent)quote:
Heb ik ook niet gehadquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heeeee waarom kreeg ik niet zo'n TT met SR?
Alle stukjes waar jullie in voorkomen achter elkaarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
yep als jullie de beelden willen hebben ik kan ze online zetten (via torrent)
quote:
Ik wil ze wel in ieder gevalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
yep als jullie de beelden willen hebben ik kan ze online zetten (via torrent)
+ EINZ!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Alle stukjes waar jullie in voorkomen achter elkaar.
mooks fapfilmpje!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:16 schreef DaMook het volgende:
Ow en alle stukjes waar de serveerster in voorkomt. En dat ene meidje bij de mic mag er ook nog bij
.
dan mogen deze 2 ierse dames er ook nog wel bij!quote:
Die linkse welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan mogen deze 2 ierse dames er ook nog wel bij!
double date! neem ik die rechter wel mee uit etenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die linkse wel. Dan dat poppetje ook maar meteen
.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Als je op Coen Swijnenberg googlet.
Bjoernquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:19 schreef CindieY het volgende:
Wie o wie gaat me vertellen wie die blonde gitarist is van Make Believe? Ik heb een spontane crush op hem ontwikkeld vanavond![]()
Björn Baay toevallig ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:19 schreef CindieY het volgende:
Wie o wie gaat me vertellen wie die blonde gitarist is van Make Believe? Ik heb een spontane crush op hem ontwikkeld vanavond![]()
http://makebelieve.nl/homepage.htmquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:19 schreef CindieY het volgende:
heathersquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:21 schreef Lindstrøm. het volgende:
Hoe heten deze twins? Wat is de artiestennaam.
ik hoor The Wombats?quote:
Joah, was even muziek aan 't luisteren. Vond dat gejengel van net niet zo.quote:
omdat het kanquote:
ah ja, ik dacht je de beide bands door elkaar haaldequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Joah, was even muziek aan 't luisteren. Vond dat gejengel van net niet zo.
ze waren op 101tv!quote:
Oh waarmee?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah ja, ik dacht je de beide bands door elkaar haalde
[..]
ze waren op 101tv!
Die heb ik wel gezienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:27 schreef -Hans- het volgende:
Ook weer terug uit de stad. Top sfeer in het centrum van Groningen, zoals eigenlijk altijd. Al het vrouwelijk schoon liep vanavond ook rond in de stad. Genieten geblazen. Caro was niet heel goed bij stem en het geluid was ook niet goed afgestemd. Optreden was verder wel OK. Wel geinig dat het publiek 'echt' los ging tijdens een track die niet eens van haar is... Bad Romance. Wat een feest!
Heb Veenstra niet gezien in de stad
bij de metmichielnieuwjaarsreceptie!quote:
Valt toch wel meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
11. Over welke eigenschappen moeten materialen minimaal beschikken omgeschikt te zijn als constructiemateriaal?
a. Voldoende sterk, stijf en duurzaam;
b. Voldoende stijf, duurzaam en goedkoop;
c. Voldoende duurzaam, sterk en beschikbaar;
d. Voldoende duurzaam, goedkoop en stijf.
MOEILUKKKKK
Is dat een serieuze vraag?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
11. Over welke eigenschappen moeten materialen minimaal beschikken omgeschikt te zijn als constructiemateriaal?
a. Voldoende sterk, stijf en duurzaam;
b. Voldoende stijf, duurzaam en goedkoop;
c. Voldoende duurzaam, sterk en beschikbaar;
d. Voldoende duurzaam, goedkoop en stijf.
MOEILUKKKKK
Gofferquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja staat in een oefententamen.
En wat denk jij ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja staat in een oefententamen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Was het tof?! Ik was nog in de buurtquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
En wat denk jij ?Het goede antwoord is D.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel even bij Alain Clark, maar vond er niet zo veel aan. Nieuwjaarsreceptie was tof ja! Jij hebt 't ook leuk gehad zo te lezen? Morgen weer checken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was het tof?! Ik was nog in de buurt. Ben je nog wezen kijken op de grote markt?! Wat een machtig mooi festival is Eurosonic/Noorderslag toch. De meest 'vreemde' talen weer gehoord. Echt top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |