WTF, dat meen je nietquote:
Meen ik inderdaad niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
WTF, dat meen je nietWaar moet dat heen met de bouw
.
Ik dacht alquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Meen ik inderdaad niet.Iets met sarcasme.
truste!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
kinders, ik ga naar bed!
heb nog genoeg te doen morgen op mijn "vrije" dag. slaap lekker allen en tot later maar weer!
love you all! en de dames een beetej meer
Trustequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
kinders, ik ga naar bed!
heb nog genoeg te doen morgen op mijn "vrije" dag. slaap lekker allen en tot later maar weer!
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
kinders, ik ga naar bed!
Kan ik jou ook nog ergens mee helpen ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:35 schreef minthy het volgende:
Zo, wat gaan jullie hard![]()
Zit ik ff met mn neus in de studieboeken...
tjoequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
kinders, ik ga naar bed!
Trusten en succes met verhuizen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
kinders, ik ga naar bed!
Whah, genieten dat soort projectjes!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Gevalletje op druk belaste boog.
Nah, stampwerk... En geen dubbelzinnige opmerking ajb, ben iets melig van de lange dagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kan ik jou ook nog ergens mee helpen ?.
BAM!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, stampwerk... En geen dubbelzinnige opmerking ajb, ben iets melig van de lange dag
Clark vond ik echt.... blij dat die pa nog even kwam zingen want anders was het wel erg matig geweest. Heb weinig met zijn muziek. Caro viel ook wel wat tegen, maar dat kwam niet door haar. Heb op 3FM niet heel veel van de nieuwjaarsreceptie gehoord, maar geloof je direct dat het leuk wasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heel even bij Alain Clark, maar vond er niet zo veel aan. Nieuwjaarsreceptie was tof ja! Jij hebt 't ook leuk gehad zo te lezen? Morgen weer checken?
Okquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, stampwerk... En geen dubbelzinnige opmerking ajb, ben iets melig van de lange dag
get me Ericquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kan ik jou ook nog ergens mee helpen ?.
Hoe ? Ik kan wel zeggen dat purplerose hem leuk vind, maar dan kan ie nog niets zeggen tegen jequote:
hij kent MrsPurpleVedder wel op twitterquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoe ? Ik kan wel zeggen dat purplerose hem leuk vind, maar dan kan ie nog niets zeggen tegen je.
Ja als hij je al kent hoef ik niets meer te doen om hem met je in contact te brengenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:40 schreef purplerose het volgende:
[..]
hij kent MrsPurpleVedder wel op twitter
en heb hem mijn kersjes laten zien
Volgens mij had het iets met ramen/kozijnen te makenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Weten jullie wat kip betekent in de zin van bouwkunde?
Nope.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij had het iets met ramen/kozijnen te maken
Toch welquote:
naja, spoor hem aan om me te volgen zodat ik hem prive messages kan sturenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja als hij je al kent hoef ik niets meer te doen om hem met je in contact te brengen.
Kip is dat een ligger bezwijkt (doorbuigt) door de belasting.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Toch wel
Draai-, draai-kip, kipraam
Hehe en opslaan kan ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:43 schreef DaMook het volgende:
Ik kom er net doordat mijn stream haperde achter dat ik heel metmichiel nog een keer kan kijken.
Maar ook ditquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kip is dat een ligger bezwijkt (doorbuigt) door de belasting.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:42 schreef purplerose het volgende:
en ik heb weer 2 bhtje besteld, naja eigenlijk hetzelfde model maar dan in 2 kleuren want ik kon niet kiezen
[ afbeelding ]
devlish ebay
Trusten!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |