Kwam ook al bij me op ja. Ik wacht nog steeds op een nieuw deel dat Ocarina of Time overtreft.quote:
ik vindt hem ook zeer goedtquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vindt justin Bieber een goete rapper
En The Game is nog tuc lijf, jwzquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:52 schreef BoemBats het volgende:
Ik vind The Game best nog wel goed, zit tenminste nog een vorm van zang in.
Hij is hard, hij is van de straat, hij heeft dingen meegemaakt en heeft littekens.quote:
Twilight Princess komt daar wel in de buurt van.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kwam ook al bij me op ja. Ik wacht nog steeds op een nieuw deel dat Ocarina of Time overtreft.
Dit voor Nederhop. Tevens heeft Kanye West niet al te lang geleden nog, in mijn opinie, een van de beste platen aller tijden gemaakt.quote:
Die nieuwe shit is juist wel dope, relapse niet, maar recovery wel!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:57 schreef BoemBats het volgende:
Eminem, maar dan niet die nieuwe shit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
Welke plaat bedoel je?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef MASD het volgende:
[..]
Dit voor Nederhop. Tevens heeft Kanye West niet al te lang geleden nog, in mijn opinie, een van de beste platen aller tijden gemaakt.
HAHAHADATZIJN HELEMAAL GEEN RAPERSWHEHEHEHquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Armin van Buuren vind ik wel een goeie rapper, of bijv. White Stripes
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Je hebt dat nr van die bois uit Geleen.
Dat ze rappen over 100kogels uit 100 wapens want ze komen uit Geleen, dope shit.
Biggie en 2pac hadden maar 1 wapen en kwamen niet uit Geleen
Het was me wel opgevallen en iemand heeft het al opgemerkt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:15 schreef bushwackerish het volgende:
Niemand die zich stoort aan de enorme spelfout in de TT? Zal wel aan het type muziek en zijn luisteraars liggen den kik dan maar.
Ga jij maar weer acdc luisteren.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:15 schreef bushwackerish het volgende:
Niemand die zich stoort aan de enorme spelfout in de TT? Zal wel aan het type muziek en zijn luisteraars liggen den kik dan maar.
100 kogels uit 100 geweren is alleen gangster als je het zo doet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Je hebt dat nr van die bois uit Geleen.
Dat ze rappen over 100kogels uit 100 wapens want ze komen uit Geleen, dope shit.
Biggie en 2pac hadden maar 1 wapen en kwamen niet uit Geleen
Waarbij De Jeugd Van Tegenwoordig in Nederland toch wel de meest toonaangevende en originele groep is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef leeroy het volgende:
Zwart licht, Zo moeilijk, Fresku, De boef en de gelogeerde aap, De jeugd van tegenwoordig.
Joe kickass
Zomaar wat namen!
welke plaat dan? Verder vind ik biggie echt goed, en T.I. Vind ik met zijn album paper trail ook wel erg goed. Die nieuwe van kanye vind ik juist weer tegenvallen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef MASD het volgende:
[..]
Dit voor Nederhop. Tevens heeft Kanye West niet al te lang geleden nog, in mijn opinie, een van de beste platen aller tijden gemaakt.
Fransenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:19 schreef MASD het volgende:
[..]
100 kogels uit 100 geweren is alleen gangster als je het zo doet.
[ afbeelding ]
Ze zijn allemaal orgineel omdat ze verschillende dingen doen!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:25 schreef leRomein het volgende:
[..]
Waarbij De Jeugd Van Tegenwoordig in Nederland toch wel de meest toonaangevende en originele groep is.
Vind je dat echt, of praat je mee met de groep mensen die cool willen lijken..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef MASD het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat echt. En al die elitaire snobbige internetmuziekrecensenten ook. Zo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:56 schreef Martinous het volgende:
[..]
Vind je dat echt, of praat je mee met de groep mensen die cool willen lijken..
Gelukkig is er meer muziek dan die Disney en 3FM-haagse-rockscene meuk, maarja daar moet je even naar zoeken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:40 schreef Bionical het volgende:
Denk je werkelijk dat er nooit iemand was die hen kon evenaren?
De muziekindustrie heeft nu andere prioriteiten en wilt liever verpatsen met lui als Justin Bieber.
Die leveren meer op.
Gay fishquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:56 schreef Printerkabel het volgende:
Kanye West met Runaway. Hier kan ik van genieten
Moah, ik vind de plaat verschrikkelijk inconsistent, hoge pieken iets mindere dalen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef MASD het volgende:
[..]
Joah hierro.. De genoemde muziek stoorde me meer eigenlijk..quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:15 schreef bushwackerish het volgende:
Waar staat dat dat moet?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:52 schreef BoemBats het volgende:
Ik vind The Game best nog wel goed, zit tenminste nog een vorm van zang in.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:56 schreef BoemBats het volgende:
[..]
Hij is hard, hij is van de straat, hij heeft dingen meegemaakt en heeft littekens.
Als mede hiphop liefhebber: Dit is heel erg vet! kende ze nog niet, thanks man.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
Ik luister al meer dan 15 jaar hiphop en volg het allemaal van bset dichtbij enzo.
Je hebt gelijk, maaaaarrrrrr nog neit zo heel lang is er een groep bezig die juist die oude sound weer een beetje inbrengt.
Gaat om TDE (TopDogEntertainment) waarvan Jay Rock aan het roer staat.
Super goede lyrics en 9 van de 10 liedjes bestaan uit een oude vette sound.
Voor echte liefhebbers, ik ben serieus... kijk dit ff:
Geen probleem, vind het zelf ook vet om nieuwe dingen te ontdekken of door te krijgen van anderen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:03 schreef n3z het volgende:
[..]
Als mede hiphop liefhebber: Dit is heel erg vet! kende ze nog niet, thanks man.
thanks, bookmarked. Wie ik persoonlijk ook wel vet vindt is Shad. Zijn album the old prince is erg vet. Hij is meer van dat funky hiphop vindt ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen probleem, vind het zelf ook vet om nieuwe dingen te ontdekken of door te krijgen van anderen.
Zoek maar ff op Black Friday, net een nieuwe mixtape van hen. Gratis download.
Verder nog een goede tip, houd deze site in de gaten:
www.dubcnn.com
WROM ZEUREN MENSEN DAAR NOU ALTIJD OVER ALS JE UT KUNT LEZEN IS UT DOEL BERIJKTquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:15 schreef bushwackerish het volgende:
Klinkt wel nice jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:10 schreef n3z het volgende:
[..]
thanks, bookmarked. Wie ik persoonlijk ook wel vet vindt is Shad. Zijn album the old prince is erg vet. Hij is meer van dat funky hiphop vindt ik.
quote:
quote:
quote:
quote:
Echt...quote:
Dr Dre feat devin the dude - fuck you (live bij 'up in the smoke tour')quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verder niet te evenaren:
Spice 1
Bishop Lamont
Scarface
Devin the Dude
Too Short
De tekstenquote:
quote:I got ice in my veins
Blood in my eyes
Hate in my heart
Vove in my mind
I've seen nights full of pain
Days are the same
You keep the sunshine
Save me the rain
I search but never find
Hurt but never cry
I work and forever try
But I'm cursed so never mind
And it's worse but better times
Seem further and beyond
The top gets higher the more that I climb
The spot gets smaller and I get bigger
Try'na get me where I fit in
No room for a nigga, but soon for a nigga, it'll be on motherfucker,
Cause all this bullshit has made me strong motherfucker
quote:I know what they don't wanna tell you
Just hope you're heaven-sent, and you're hell-proof
I walk up in the world and cut the lights off
And confidence is a stain they can't wipe off
My word is my pride
But wisdom is bleak, and that's a word from the wise
quote:Get on my level? You can't get on my level
You would need a space shuttle or a ladder that's forever
However, I'm better, if not now then never
Don't you ever fix your lips unless you bout to suck my dick, bitch!
Swallow my words, taste my thoughts
And if it's too nasty, spit it back at me
2 more inches, I'd have been in that casket
According to the doctor I could have died in traffic
Bounce right back on them bitches like Magic
sowieso rappers goed noemenquote:
ik ben tenminste geen rapperquote:
gelukkig kent menig rapper beter Nederlands dan jijquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:56 schreef amenth het volgende:
goed topic als zeg ik zelflaat de namen maar verder komen
Ja hij is misschien overhyped, maar hij is zeker wel een goede rapper.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:08 schreef Skonk het volgende:
[..]
Zeker geen troll, Big & Pac zijn overhyped omdat ze dood zijn
Meh, overrated. Net al MJ en Elvis. Allemaal gezichten voor hun eigen genre, maar muzikaal valt het tegen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:36 schreef hamburgerjongen het volgende:
[..]
Ja hij is misschien overhyped, maar hij is zeker wel een goede rapper.
Gelukkig zei je niet Thomas Edison, die lul heeft alles gestolen van Nikola Tesla. De Nikola Tesla die we niet eens besproken tijden Natuurkunde lessen, wat betekent dat de scholing erg slecht is!quote:
Dan had het topic wel 'Homo's die nooit zullen worden evenaart' geheten.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:55 schreef hamster90 het volgende:
Gast, toen ik de topictitel las dacht ik dat het over Freddie Mercury zou gaan. Gaat het over een paar halfgare rappers![]()
.
doe eens niet zo interessantquote:Op zondag 16 januari 2011 03:52 schreef mitchelll0181 het volgende:
Atmosphere ... THE shit ..
Luister eens naar sunshine van hem
Dit dus.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:06 schreef Djeez het volgende:
De hoogtijdagen van NWA, Naughty by Nature en Eric B. & Rakim liggen helaas al ver achter ons...
Jijquote:
Stukje tekst hardop voorlezen met muzikale ondersteuning.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:50 schreef daftme het volgende:
Terechte klacht. Al luister ik niet zoveel naar praat negers.
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:24 schreef cvboer het volgende:
[..]
Stukje tekst hardop voorlezen met muzikale ondersteuning.
Komt er niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kwam ook al bij me op ja. Ik wacht nog steeds op een nieuw deel dat Ocarina of Time overtreft.
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:13 schreef 16meter het volgende:
Far East Movement.. echt goede rappers.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:44 schreef MASD het volgende:
[..]
Meh, overrated. Net al MJ en Elvis. Allemaal gezichten voor hun eigen genre, maar muzikaal valt het tegen.
Mobb Deep: het levende bewijs dat goede rappers soms beter dood kunnen gaan.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit dus.
Daarnaast, A Tribe Called Quest, Rakim, De La Soul, Mc Solaar en Mobb Deep
[..]
Jij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |