Kwam ook al bij me op ja. Ik wacht nog steeds op een nieuw deel dat Ocarina of Time overtreft.quote:
ik vindt hem ook zeer goedtquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vindt justin Bieber een goete rapper
En The Game is nog tuc lijf, jwzquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:52 schreef BoemBats het volgende:
Ik vind The Game best nog wel goed, zit tenminste nog een vorm van zang in.
Hij is hard, hij is van de straat, hij heeft dingen meegemaakt en heeft littekens.quote:
Twilight Princess komt daar wel in de buurt van.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kwam ook al bij me op ja. Ik wacht nog steeds op een nieuw deel dat Ocarina of Time overtreft.
Dit voor Nederhop. Tevens heeft Kanye West niet al te lang geleden nog, in mijn opinie, een van de beste platen aller tijden gemaakt.quote:
Die nieuwe shit is juist wel dope, relapse niet, maar recovery wel!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:57 schreef BoemBats het volgende:
Eminem, maar dan niet die nieuwe shit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
Welke plaat bedoel je?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef MASD het volgende:
[..]
Dit voor Nederhop. Tevens heeft Kanye West niet al te lang geleden nog, in mijn opinie, een van de beste platen aller tijden gemaakt.
HAHAHADATZIJN HELEMAAL GEEN RAPERSWHEHEHEHquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Armin van Buuren vind ik wel een goeie rapper, of bijv. White Stripes
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Je hebt dat nr van die bois uit Geleen.
Dat ze rappen over 100kogels uit 100 wapens want ze komen uit Geleen, dope shit.
Biggie en 2pac hadden maar 1 wapen en kwamen niet uit Geleen
Het was me wel opgevallen en iemand heeft het al opgemerkt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:15 schreef bushwackerish het volgende:
Niemand die zich stoort aan de enorme spelfout in de TT? Zal wel aan het type muziek en zijn luisteraars liggen den kik dan maar.
Ga jij maar weer acdc luisteren.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:15 schreef bushwackerish het volgende:
Niemand die zich stoort aan de enorme spelfout in de TT? Zal wel aan het type muziek en zijn luisteraars liggen den kik dan maar.
100 kogels uit 100 geweren is alleen gangster als je het zo doet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Je hebt dat nr van die bois uit Geleen.
Dat ze rappen over 100kogels uit 100 wapens want ze komen uit Geleen, dope shit.
Biggie en 2pac hadden maar 1 wapen en kwamen niet uit Geleen
Waarbij De Jeugd Van Tegenwoordig in Nederland toch wel de meest toonaangevende en originele groep is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef leeroy het volgende:
Zwart licht, Zo moeilijk, Fresku, De boef en de gelogeerde aap, De jeugd van tegenwoordig.
Joe kickass
Zomaar wat namen!
welke plaat dan? Verder vind ik biggie echt goed, en T.I. Vind ik met zijn album paper trail ook wel erg goed. Die nieuwe van kanye vind ik juist weer tegenvallen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef MASD het volgende:
[..]
Dit voor Nederhop. Tevens heeft Kanye West niet al te lang geleden nog, in mijn opinie, een van de beste platen aller tijden gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |