Gelukkig zei je niet Thomas Edison, die lul heeft alles gestolen van Nikola Tesla. De Nikola Tesla die we niet eens besproken tijden Natuurkunde lessen, wat betekent dat de scholing erg slecht is!quote:
Dan had het topic wel 'Homo's die nooit zullen worden evenaart' geheten.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:55 schreef hamster90 het volgende:
Gast, toen ik de topictitel las dacht ik dat het over Freddie Mercury zou gaan. Gaat het over een paar halfgare rappers![]()
.
doe eens niet zo interessantquote:Op zondag 16 januari 2011 03:52 schreef mitchelll0181 het volgende:
Atmosphere ... THE shit ..
Luister eens naar sunshine van hem
Dit dus.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:06 schreef Djeez het volgende:
De hoogtijdagen van NWA, Naughty by Nature en Eric B. & Rakim liggen helaas al ver achter ons...
Jijquote:
Stukje tekst hardop voorlezen met muzikale ondersteuning.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:50 schreef daftme het volgende:
Terechte klacht. Al luister ik niet zoveel naar praat negers.
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:24 schreef cvboer het volgende:
[..]
Stukje tekst hardop voorlezen met muzikale ondersteuning.
Komt er niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kwam ook al bij me op ja. Ik wacht nog steeds op een nieuw deel dat Ocarina of Time overtreft.
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:13 schreef 16meter het volgende:
Far East Movement.. echt goede rappers.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:44 schreef MASD het volgende:
[..]
Meh, overrated. Net al MJ en Elvis. Allemaal gezichten voor hun eigen genre, maar muzikaal valt het tegen.
Mobb Deep: het levende bewijs dat goede rappers soms beter dood kunnen gaan.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit dus.
Daarnaast, A Tribe Called Quest, Rakim, De La Soul, Mc Solaar en Mobb Deep
[..]
Jij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |