Fransenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:19 schreef MASD het volgende:
[..]
100 kogels uit 100 geweren is alleen gangster als je het zo doet.
[ afbeelding ]
Ze zijn allemaal orgineel omdat ze verschillende dingen doen!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:25 schreef leRomein het volgende:
[..]
Waarbij De Jeugd Van Tegenwoordig in Nederland toch wel de meest toonaangevende en originele groep is.
Vind je dat echt, of praat je mee met de groep mensen die cool willen lijken..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef MASD het volgende:
[..]
Dit voor Nederhop. Tevens heeft Kanye West niet al te lang geleden nog, in mijn opinie, een van de beste platen aller tijden gemaakt.
Ja, ik vind dat echt. En al die elitaire snobbige internetmuziekrecensenten ook. Zo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:56 schreef Martinous het volgende:
[..]
Vind je dat echt, of praat je mee met de groep mensen die cool willen lijken..
Gelukkig is er meer muziek dan die Disney en 3FM-haagse-rockscene meuk, maarja daar moet je even naar zoeken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:40 schreef Bionical het volgende:
Denk je werkelijk dat er nooit iemand was die hen kon evenaren?
De muziekindustrie heeft nu andere prioriteiten en wilt liever verpatsen met lui als Justin Bieber.
Die leveren meer op.
Gay fishquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:56 schreef Printerkabel het volgende:
Kanye West met Runaway. Hier kan ik van genieten
Moah, ik vind de plaat verschrikkelijk inconsistent, hoge pieken iets mindere dalen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef MASD het volgende:
[..]
Dit voor Nederhop. Tevens heeft Kanye West niet al te lang geleden nog, in mijn opinie, een van de beste platen aller tijden gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |