Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Heb je dat stukje gisteren over OUDERE mannen niet meegekregenquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je dat stukje gisteren over OUDERE mannen niet meegekregen![]()
Ik ben zeker ook te jong?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit is de Duitse slogan vertaaldquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:25 schreef Trevland het volgende:
Ik vind de Duitse slogan toch beter van haribo
Hiribo macht kinder fro, und erwachene eben soquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:25 schreef Trevland het volgende:
Ik vind de Duitse slogan toch beter van haribo
Euh wanneer? ben nog al lang weg geweestquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat snap ik maar dan rijmt die niet zoals friemel zegquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dit is de Duitse slogan vertaald
Die dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hiribo macht kinder fro, und erwachene eben so
Ik vergeet die leeftijden steeds...quote:
Dat rijmt!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hiribo macht kinder fro, und erwachene eben so
En dat nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:26 schreef Stuart het volgende:
Op het zakje staat hier: 'Kids and grown-ups love it so, the happy world of Haribo'
En dat klinkt een stuk beterquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:26 schreef Stuart het volgende:
Op het zakje staat hier: 'Kids and grown-ups love it so, the happy world of Haribo'
Kan iemand de TT svp aanpassen naar:quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:26 schreef Stuart het volgende:
Daarom is die slogan ook zo goed, hij wordt zelfs hier in nederland gebruikt af en toequote:
Toyboy klinkt stiekem wel goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Euh wanneer? ben nog al lang weg geweesten elke dame heeft toch een toyboy
De hele zak starmix is al half opquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
die domme tettenwaarschuwing kan wel weg uit de OP dat was duizend topics geleden misschien actueel
Ik ken de NL versie niet eensquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daarom is die slogan ook zo goed, hij wordt zelfs hier in nederland gebruikt af en toe
Hihiquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toyboy klinkt stiekem wel goed![]()
![]()
is het ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toyboy klinkt stiekem wel goed![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
De hele zak starmix is al half op
nee, ik ben er klaar mee nu, ik ga nu voor de oudere mannen met ervaringquote:
Ah, iemand met ervaringquote:
Fles een blauwequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef Stuart het volgende:
Flash is toch GC modPas svp de TT even aan
Precies, ZO lang geleden was datquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef Stuart het volgende:
Flash is toch GC modPas svp de TT even aan
Daar was ik alquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik ben er klaar mee nu, ik ga nu voor de oudere mannen met ervaring
tadaaaaquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik ben er klaar mee nu, ik ga nu voor de oudere mannen met ervaring
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, ZO lang geleden was dat
Wil je voor mij dan een uitzondering maken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar was ik al![]()
Beter maar niet naar de toyboys dan??
Ik neem het in beraadquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil je voor mij dan een uitzondering maken?
Nou...jawel, moet je ook een keer gedaan hebben vind ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar was ik al![]()
Beter maar niet naar de toyboys dan??
Goed puntquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou...jawel, moet je ook een keer gedaan hebben vind ik
Kan je daarna bedenken waar je mee doorgaatquote:
Nķg een goed punt... Jij wijze vrouwquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan je daarna bedenken waar je mee doorgaat
Jaaaaaa...je probeert eens wat uit enzoquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nķg een goed punt... Jij wijze vrouw![]()
Niet praat tegen mij dus ik mag niet meedoenquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vergeet die leeftijden steeds...![]()
Maar volgens mij ben jij idd ook jonger dan ik ja...
Wél lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like we care?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet praat tegen mij dus ik mag niet meedoen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
DM, kun je svp de TT aanpassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ik wás van de juiste leeftijdquote:
Sinds wanneer spreek jij in meervoud? Wie meen jij te vertegenwoordigen?quote:
Welles, ik praat toch tegen je over Hariboquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet praat tegen mij dus ik mag niet meedoen
Me, myself and Iquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sinds wanneer spreek jij in meervoud? Wie meen jij te vertegenwoordigen?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Dat biedt perspectievenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanneer jarig?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ho, ho, er is nog NIETS beslotenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik wás van de juiste leeftijd
en nou ben ik ineens te oud voor je
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welles, ik praat toch tegen je over Haribo![]()
![]()
En jij bent (bijna) even oud.. Misschien moet ik gelijke leeftijden ook eens proberen... Kan ik meteen op vakantie
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ho, ho, er is nog NIETS besloten
Dinsdagquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat biedt perspectieven![]()
Wanneer jarig?
Kut, net een jaar te jong.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welles, ik praat toch tegen je over Haribo![]()
![]()
En jij bent (bijna) even oud.. Misschien moet ik gelijke leeftijden ook eens proberen... Kan ik meteen op vakantie
Hoort te rijmenquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan iemand de TT svp aanpassen naar:
Kids and grown-ups love it so, the happy world of Haribo
WOW, wordt een beetje verlegen nu hoor...quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Kut, net een jaar te jong.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maarre, komen jullie allemaal zo veel tekort dan???![]()
![]()
Aandacht van leuke dames is nooit wegquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
WOW, wordt een beetje verlegen nu hoor...Al weer één..
![]()
Dan rijmt het niet meerquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
En Haribo alleen vervangen door 'Snert'?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
En Haribo alleen vervangen door 'Snert'?
Dan is de man/vrouw verhouding volgens mij niet helemaal goed.quote:
Wat een schatje ben je toch ook!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aandacht van leuke dames is nooit weg![]()
Ja, ik heb momenteel niemand, dat is best tekort komen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
WOW, wordt een beetje verlegen nu hoor...Al weer één..
![]()
Dat is het helaas nooitquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan is de man/vrouw verhouding volgens mij niet helemaal goed.
Hihiquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat een schatje ben je toch ook!
Op datingsites is dat ook zo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het helaas nooiter moeten zeker meer dames zijn
Dan moet er nog een woord vervangen worden:quote:
Helaas klopt het gewoon nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:44 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Op datingsites is dat ook zo.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet er nog een woord vervangen worden:
Kids and grown-ups love the pervert, for the happy world of snert.
Spreek je het uit als snurtquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet er nog een woord vervangen worden:
Kids and grown-ups love the advert, for the happy world of snert.
Ik heb de indruk dat er veel niet vrijgezel zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zijn hier toch best veel leuke dames..![]()
Of ze vrijgezel zijn weet ik niet (van allemaal)
Ik dacht zelfs ietsjes meerquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
en tķch schijnt 51% van de bevolking vrouw te zijn
Maar daarom is de aandacht nog wel leukquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
DaMart heeft (kennelijk) niet die ervaringen met het mooie Engels die jij hebtquote:
Aandacht is zeker leukquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs ietsjes meer
[..]
Maar daarom is de aandacht nog wel leuk
Dan kunnen we er een PI-TT van makenquote:
Vooral dat eerste is kutquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aandacht is zeker leuk![]()
Tenzij het negatieve aandacht is (pestem stalken etc)..
Dat is echt ranzigquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kunnen we er een PI-TT van maken
Kids and grown-ups have to poop, from the happy world of pea soup.
is dat belangrijk dan ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, want het leuke is natuurlijk als er wat vleselijk contact uit voort vloeit.quote:
Het een sluit het ander toch niet uitquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, want het leuke is natuurlijk als er wat vleselijk contact uit voort vloeit.
JAKKES!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ze bezet zijn vind ik dat niet netjes. Ik stook niet graag in andermans relaties.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Het een sluit het ander toch niet uit
Ja maar, een beetje Dunglish in de TT verhoogt de amusementswaarde.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
JAKKES!!
Maar dan zou ik er toch van maken "due to the happy world..".
Bekt nét ff iets beter
Pas pour moiquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar, een beetje Dunglish in de TT verhoogt de amusementswaarde.
Waarom wil je dat weten?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
owja fles, hoe oud was jij ook alweer als rasechte vrijgezel
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb zijn originele account gevonden.
EN? DUS?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb zijn originele account gevonden.
Hey MPGquote:
Dan moet je maar hier blijvenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:53 schreef Muck het volgende:
Ik ben even aan het lummelen en jullie lullen weer een topic vol
Ik ben ook wel (of weerquote:
Ik vind dat de amusementswaarde NIET verhogen..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je dat misschien ondertitelen?.
Boejje.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Oh zomaar, d'r loopt hier .................................
Te oudquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel (of weer) nieuwsgierig nu..
Maar ik spreek ook geen woord fransquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind dat de amusementswaarde NIET verhogen..
Jij schrijft het iig niet correctquote:
Ik ook niet , maar dat had je al snel gezienquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij schrijft het iig niet correct![]()
Niet echt eigenlijk.. Paar simpele zinnetjes en woordjes
Als jij het zegt....quote:
Daar ben ik te stom voorquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien maar eens een hobby zoeken
Ben best slim hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik ook niet , maar dat had je al snel gezien
Ik zou gewoon niets kunnen verzinnenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nu te stom voor zijn?
Ja hallo!quote:
Je kan toch ook een hobby nemen die iemand anders al heeftquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou gewoon niets kunnen verzinnen
Hier op de KSC?? Voel je je wel lekker???quote:
Het spijt mequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:59 schreef MPiG het volgende:
[..]
Ja hallo!
Kunnen we het nog een beetje beschaafd houden hier? Meteen dat vieze taalgebruik weer.
Zie je? Dat is het verschil tussen "nieuwsgierig" en "geīnteresseerd"quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als jij het zegt....
Normaliter maak ik dat zelf uit, maar ik geloof je op je woord..![]()
Ja, ik verveel me elke dagquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hier op de KSC?? Voel je je wel lekker???![]()
Of heb je gewoon een beetje aandacht nodig??
Zo ja:![]()
Ik ben beleefd, waarde vrindquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie je? Dat is het verschil tussen "nieuwsgierig" en "geīnteresseerd"
Ik heb ook de grootst mogelijke hekel aan rokenquote:
Bepquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
O..M...G..
drie keer raden wie er morgen naar het hoofdkantoor in Zwolle moet
Ander werk zoeken??quote:
Marijke!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
O..M...G..
Jijquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
O..M...G..
Neeeee joh, ja, die komt ookquote:
Tis is teh Int0rwebz. Dat soort dingen tellen hier doorgaans niet zoquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben beleefd, waarde vrind
Ja, misquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jijzeker en met wat geluk daar wat onderteken
of heb ik het mis?
Niemand wil mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ander werk zoeken??
Ander forum zoeken??
Ander leven zoeken??
Nee, ik weet het (EUREKA): zoek een vriendin![]()
![]()
Ze komtquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeeee joh, ja, die komt ook
Ok, jij valt af...quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook de grootst mogelijke hekel aan roken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, jij wil mij niet (meer)...quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, jij valt af...vakantie
Ik zou inderdaad niet met iemand kunnen leven die rooktquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, jij valt af...vakantie
Nog een afvallerquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Roken is wel een beetje aan afknapper hoor.
Dat dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Roken is wel een ENORME afknapper hoor.
Ik denk de meeste nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, ik wil ook geen rookster trouwens
Niet als je rooktquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, jij wil mij niet (meer)...
Ik help je wel met stoppenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog meer heren die afknappen op roeken?? Dan weet ik dat alvast
Als een rookster gaat kleien, dan kleit de asbak zelfquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, ik wil ook geen rookster trouwens
een enorme afknapper ja. Dan begin ik er niet eens aan. Ik bedoel, ZO graag hoef ik ook niet hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Roken is wel een beetje aan afknapper hoor.
Kudde dierenquote:
Dat inderdaad. Ze gaan maar op het balkon staan paffen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sterker nog, in mijn huis zou door NIEMAND mogen worden gerookt![]()
Precies, gewoon alle sigaretten weggooien en wat anders aanbieden om in de mond te nemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same herequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een enorme afknapper ja. Dan begin ik er niet eens aan. Ik bedoel, ZO graag hoef ik ook niet hoor
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, gewoon alle sigaretten weggooien en wat anders aanbieden om in de mond te nemen.je bent weer lekker gevat MartjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2011 23:08:10 ]
Woah, dat deed ik vroeger altijdquote:
Dat vind ik ordinair. Ze roken maar ergens andersquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ze gaan maar op het balkon staan paffen.
ik nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog meer heren die afknappen op roken?? Dan weet ik dat alvast
Nee hoor dat helemaal niet, ik vind het zelf ook gewoon vies, mag ik dan geen eigen mening hebben die toevallig het zelfde is als die van ST?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kudde dieren![]()
en dat allemaal omdat 1 zo'n opgefokte secretaresse een keer uit d'r bolle dak moest gaan
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, gewoon alle sigaretten weggooien en wat anders aanbieden om in de mond te nemen.Zoiets bijvoorbeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik probeerde het voorzichtig te brengenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een enorme afknapper ja. Dan begin ik er niet eens aan. Ik bedoel, ZO graag hoef ik ook niet hoor
Ik heb geen vrienden die rokenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:08 schreef Koen66 het volgende:
ik rook niet, maar heb geen problemen met mensen die het wel doen
Ik heb het wel heel lang gedaan hoorquote:
Ik ook niet, mede omdat ik zelf altijd gerookt heb ... maar niet in mijn huisquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:08 schreef Koen66 het volgende:
Ik zou niet eens met een rookster uitgaanquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik probeerde het voorzichtig te brengen.
Maar iemand moet wel heel leuk zijn, wil ze de afknapper van het roken nog goed kunnen maken.
ik had het NIET over STquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor dat helemaal niet, ik vind het zelf ook gewoon vies, mag ik dan geen eigen mening hebben die toevallig het zelfde is als die van ST?
[..]
Zoiets bijvoorbeeld
Ik niet, ik vind het echt smerig.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb het wel heel lang gedaan hoor
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, ok, ik herformuleer: wie heeft er GEEN bezwaar tegen een rookster??
Jullie kwetsen me diep trouwens..![]()
Heel diep... Ineens ben ik een paria geworden![]()
En dat terwijl ik al minimaal 1x heb gezegd: nog 2 trekjes en 1 slokje drinken..![]()
![]()
![]()
Gaat potje zitten janken...
quote:
Als mensen willen roken, dan moeten ze dat helemaal zelf weten, geen probleem hoor. Alleen iemand die rookt als vriendin, dat gaat toch echt niet werkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:08 schreef Koen66 het volgende:
en die de halve horeca nou om zeep heeft geholpenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik had het NIET over ST![]()
Ik had het over die secretaresse die die hele anti rook mafia in Nederland gestart heeft
Ik heb geen bezwaar tegen je hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
En dat terwijl ik al minimaal 1x heb gezegd: nog 2 trekjes en 1 slokje drinken..![]()
![]()
![]()
ik heb nooit fanatiek gerookt, vroeger best wel eens voor de gezelligheid meegerookt, maar het doet me gewoon he-le-maal niks. Maar ik ben kennelijk 1 van de weinigen die geen probleem heeft met rokenquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
![]()
Geen bezwaar er tegen maar als het even kan liever nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
![]()
Maar zonder haar zou ik als nog liever een vriendin hebben die niet rooktquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik had het NIET over ST![]()
Ik had het over die secretaresse die die hele anti rook mafia in Nederland gestart heeft
Het ligt er aan in welk opzicht.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
![]()
Mja, je moet nooit nooit zeggen heb ik gehoord. Maar toch, hoe begin je een relatie? Dat begint toch in een vrij vroeg stadium met een beetje zoenen en zo lijkt me? Nou moet je dan even een asbak staan leeglebberen WTF?? Dan had ik echt wel gegeten en gedronken hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:08 schreef DaMart het volgende:
Maar iemand moet wel heel leuk zijn, wil ze de afknapper van het roken nog goed kunnen maken.
weet ikquote:
dat dus, ik blijf van mening dat een horeca onderneming gewoon roken zou mogen toestaan als ie dat maar op de deur zet, dan kan je zelf kiezen of je wel of niet naar binnen wilquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en die de halve horeca nou om zeep heeft geholpen
Hou je smoel man jij woont en horecaviseert niet eens in Nederlandquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dank je lieverd!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen bezwaar tegen je hoorgewoon gezellig meeposten...
Onzin, de horeca is er alleen maar op vooruit gegaan... hopelijk zorgt een volgend kabinet ook weer voor echte duidelijkheid door het ook in de kleinere horeca te verbieden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens, of dat de baas van de onderneming zelf mag kiezen hoe en watquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dus, ik blijf van mening dat een horeca onderneming gewoon roken zou mogen toestaan als ie dat maar op de deur zet, dan kan je zelf kiezen of je wel of niet naar binnen wil
dat is een fabeltjequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, je moet nooit nooit zeggen heb ik gehoord. Maar toch, hoe begin je een relatie? Dat begint toch in een vrij vroeg stadium met een beetje zoenen en zo lijkt me? Nou moet je dan even een asbak staan leeglebberen WTF?? Dan had ik echt wel gegeten en gedronken hoor![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Lekker samen een peuk na ........
mijn menig ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dus, ik blijf van mening dat een horeca onderneming gewoon roken zou mogen toestaan als ie dat maar op de deur zet, dan kan je zelf kiezen of je wel of niet naar binnen wil
Ik ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Woah, dat deed ik vroeger altijd
Met wie heb ik daar allemaal staan bekken dan? Ik weet er weinig meer van, sorryquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is een fabeltje![]()
je had er hier toch geen bezwaar ertegen dat er werd gerookt?
Er hing net wel even een waas voor mijn ogen hoor... maar dat kan ook het tijdstip zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
we merken er niets vantoch?
En hun kleren stinken ook, en hun huis.quote:
quote:
De mannen die IK heb gezoend en die niet rookten hadden geen klachten hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, je moet nooit nooit zeggen heb ik gehoord. Maar toch, hoe begin je een relatie? Dat begint toch in een vrij vroeg stadium met een beetje zoenen en zo lijkt me? Nou moet je dan even een asbak staan leeglebberen WTF?? Dan had ik echt wel gegeten en gedronken hoor![]()
slaap ze lovelyquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
Fijne avond allemaal, en tot morgenik ga eens mijn bedje opzoeken
Ik ga meequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
waar het hard vol van isquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er hing net wel even een waas voor mijn ogen hoor... maar dat kan ook het tijdstip zijn.
Ik ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind het echt smerig.
en wat gaat er daarna verboden wordenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:14 schreef Stuart het volgende:
Roken moet OVERAL verboden worden wat mij betreft
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
mensen die knoflook eten stinken uit hun bek
tot morgen trevquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga meeals dat mag
Lui Slaap LekkerLui en bis morgen
![]()
Ja wmb ook. Enige voordeel van rokers is dat ze lekker vroeg doodgaan zodat ze de gezondheidszorg minder geld kosten dan mensen die van hun 65ste tot hun 112e achter de geraniums zitten weg te kwijnen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:14 schreef Stuart het volgende:
Bier drinken in de horeca.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wat gaat er daarna verboden worden
iddquote:
Truste!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
er bestaan jazzcafe's, ga je niet heen als je niet van jazz houdt, er bestaan cafe's voor tig andere smaken, dus een rookcafe moet kunnenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn menig ook![]()
zet op de deur wel of niet roken en laat de mensen zelf kiezen of ze binnenkomen
Reproduceren. Maar alleen voor Belgen, want die zijn domquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wat gaat er daarna verboden worden
En als ze wakker worden hoesten ze zich eerst helemaal kapot.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:15 schreef Stuart het volgende:
Ik vind het knap als mensen roken. Ondanks alle waarschuwingen op die pakjes proberen ze toch bewust, meerdere malen per dag, ernstige ziektes op te lopen. En ze vallen er ook nog eens anderen mee lastig. Rokers zijn asociaal
ik ben geen belgquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Reproduceren. Maar alleen voor Belgen, want die zijn dom
Dat dus. En qua relatie zou het met een rookster nooit werken, tenzij zij bereid is om het roken op te geven voor mij. En ik vraag me af of dat wel een realistische eis isquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
Maar Whiskers, ik heb geen hekel aan mensen die roken, maar aan roken zelf
Maar, maar..... Knoflook is OOK lekkerquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
mensen die knoflook eten stinken uit hun bek
tuurlijk, in je eigen auto, je eigen huis etc etc.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:14 schreef Stuart het volgende:
In een huurhuis ABSOLUUTquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tuurlijk, in je eigen auto, je eigen huis etc etc.
Yep. Daarom ben ik ook blij dat er in treinen nergens meer gerookt mag worden. En op stations alleen maar in bepaalde zones. Stigmatiseert zo lekkerquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:15 schreef Stuart het volgende:
Ik vind het knap als mensen roken. Ondanks alle waarschuwingen op die pakjes proberen ze toch bewust, meerdere malen per dag, ernstige ziektes op te lopen. En ze vallen er ook nog eens anderen mee lastig. Rokers zijn asociaal
EN gezond! Roken nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar, maar..... Knoflook is OOK lekker![]()
alcohol moeten ze verbiedenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wmb ook. Enige voordeel van rokers is dat ze lekker vroeg doodgaan zodat ze de gezondheidszorg minder geld kosten dan mensen die van hun 65ste tot hun 112e achter de geraniums zitten weg te kwijnen.
Pfff!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
Maar Whiskers, ik heb geen hekel aan mensen die roken, maar aan roken zelf
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alcohol moeten ze verbieden![]()
kost nog meer aan gezondheidszorg
Die mensen moeten massaal worden uitgelachen die daar dan rokenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yep. Daarom ben ik ook blij dat er in treinen nergens meer gerookt mag worden. En op stations alleen maar in bepaalde zones. Stigmatiseert zo lekker
hij moet naar het hoofdkantoor komenquote:
Keiharde afwijzingquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga meeals dat mag
Lui Slaap LekkerLui en bis morgen
![]()
Ja daar ga je niet meteen aan dood hequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alcohol moeten ze verbieden![]()
kost nog meer aan gezondheidszorg
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die mensen moeten massaal worden uitgelachen die daar dan roken![]()
ah , je zei het alquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:14 schreef Stuart het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar ga je niet meteen aan dood he![]()
![]()
In Rusland financieren ze dat zelf met de accijns trouwens
quote:
en dan komt hij gelijk even innaar jouquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij moet naar het hoofdkantoor komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |