quote:
De mannen die IK heb gezoend en die niet rookten hadden geen klachten hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, je moet nooit nooit zeggen heb ik gehoord. Maar toch, hoe begin je een relatie? Dat begint toch in een vrij vroeg stadium met een beetje zoenen en zo lijkt me? Nou moet je dan even een asbak staan leeglebberen WTF?? Dan had ik echt wel gegeten en gedronken hoor![]()
slaap ze lovelyquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
Fijne avond allemaal, en tot morgenik ga eens mijn bedje opzoeken
Ik ga meequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
waar het hard vol van isquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er hing net wel even een waas voor mijn ogen hoor... maar dat kan ook het tijdstip zijn.
Ik ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind het echt smerig.
en wat gaat er daarna verboden wordenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:14 schreef Stuart het volgende:
Roken moet OVERAL verboden worden wat mij betreft
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
mensen die knoflook eten stinken uit hun bek
tot morgen trevquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga meeals dat mag
Lui Slaap LekkerLui en bis morgen
![]()
Ja wmb ook. Enige voordeel van rokers is dat ze lekker vroeg doodgaan zodat ze de gezondheidszorg minder geld kosten dan mensen die van hun 65ste tot hun 112e achter de geraniums zitten weg te kwijnen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:14 schreef Stuart het volgende:
Roken moet OVERAL verboden worden wat mij betreft
Bier drinken in de horeca.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wat gaat er daarna verboden worden
iddquote:
Truste!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
er bestaan jazzcafe's, ga je niet heen als je niet van jazz houdt, er bestaan cafe's voor tig andere smaken, dus een rookcafe moet kunnenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn menig ook![]()
zet op de deur wel of niet roken en laat de mensen zelf kiezen of ze binnenkomen
Reproduceren. Maar alleen voor Belgen, want die zijn domquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wat gaat er daarna verboden worden
En als ze wakker worden hoesten ze zich eerst helemaal kapot.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:15 schreef Stuart het volgende:
Ik vind het knap als mensen roken. Ondanks alle waarschuwingen op die pakjes proberen ze toch bewust, meerdere malen per dag, ernstige ziektes op te lopen. En ze vallen er ook nog eens anderen mee lastig. Rokers zijn asociaal
ik ben geen belgquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Reproduceren. Maar alleen voor Belgen, want die zijn dom
Dat dus. En qua relatie zou het met een rookster nooit werken, tenzij zij bereid is om het roken op te geven voor mij. En ik vraag me af of dat wel een realistische eis isquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
Maar Whiskers, ik heb geen hekel aan mensen die roken, maar aan roken zelf
Maar, maar..... Knoflook is OOK lekkerquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
mensen die knoflook eten stinken uit hun bek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |