Ik help je wel met stoppenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog meer heren die afknappen op roeken?? Dan weet ik dat alvast
Als een rookster gaat kleien, dan kleit de asbak zelfquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, ik wil ook geen rookster trouwens
een enorme afknapper ja. Dan begin ik er niet eens aan. Ik bedoel, ZO graag hoef ik ook niet hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Roken is wel een beetje aan afknapper hoor.
Kudde dierenquote:
Dat inderdaad. Ze gaan maar op het balkon staan paffen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sterker nog, in mijn huis zou door NIEMAND mogen worden gerookt![]()
Precies, gewoon alle sigaretten weggooien en wat anders aanbieden om in de mond te nemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same herequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een enorme afknapper ja. Dan begin ik er niet eens aan. Ik bedoel, ZO graag hoef ik ook niet hoor
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, gewoon alle sigaretten weggooien en wat anders aanbieden om in de mond te nemen.je bent weer lekker gevat MartjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2011 23:08:10 ]
Woah, dat deed ik vroeger altijdquote:
Dat vind ik ordinair. Ze roken maar ergens andersquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ze gaan maar op het balkon staan paffen.
ik nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog meer heren die afknappen op roken?? Dan weet ik dat alvast
Nee hoor dat helemaal niet, ik vind het zelf ook gewoon vies, mag ik dan geen eigen mening hebben die toevallig het zelfde is als die van ST?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kudde dieren![]()
en dat allemaal omdat 1 zo'n opgefokte secretaresse een keer uit d'r bolle dak moest gaan
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, gewoon alle sigaretten weggooien en wat anders aanbieden om in de mond te nemen.Zoiets bijvoorbeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik probeerde het voorzichtig te brengenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een enorme afknapper ja. Dan begin ik er niet eens aan. Ik bedoel, ZO graag hoef ik ook niet hoor
Ik heb geen vrienden die rokenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:08 schreef Koen66 het volgende:
ik rook niet, maar heb geen problemen met mensen die het wel doen
Ik heb het wel heel lang gedaan hoorquote:
Ik ook niet, mede omdat ik zelf altijd gerookt heb ... maar niet in mijn huisquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:08 schreef Koen66 het volgende:
Ik zou niet eens met een rookster uitgaanquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik probeerde het voorzichtig te brengen.
Maar iemand moet wel heel leuk zijn, wil ze de afknapper van het roken nog goed kunnen maken.
ik had het NIET over STquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor dat helemaal niet, ik vind het zelf ook gewoon vies, mag ik dan geen eigen mening hebben die toevallig het zelfde is als die van ST?
[..]
Zoiets bijvoorbeeld
Ik niet, ik vind het echt smerig.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb het wel heel lang gedaan hoor
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, ok, ik herformuleer: wie heeft er GEEN bezwaar tegen een rookster??
Jullie kwetsen me diep trouwens..![]()
Heel diep... Ineens ben ik een paria geworden![]()
En dat terwijl ik al minimaal 1x heb gezegd: nog 2 trekjes en 1 slokje drinken..![]()
![]()
![]()
Gaat potje zitten janken...
quote:
Als mensen willen roken, dan moeten ze dat helemaal zelf weten, geen probleem hoor. Alleen iemand die rookt als vriendin, dat gaat toch echt niet werkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:08 schreef Koen66 het volgende:
en die de halve horeca nou om zeep heeft geholpenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik had het NIET over ST![]()
Ik had het over die secretaresse die die hele anti rook mafia in Nederland gestart heeft
Ik heb geen bezwaar tegen je hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
En dat terwijl ik al minimaal 1x heb gezegd: nog 2 trekjes en 1 slokje drinken..![]()
![]()
![]()
ik heb nooit fanatiek gerookt, vroeger best wel eens voor de gezelligheid meegerookt, maar het doet me gewoon he-le-maal niks. Maar ik ben kennelijk 1 van de weinigen die geen probleem heeft met rokenquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
![]()
Geen bezwaar er tegen maar als het even kan liever nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
![]()
Maar zonder haar zou ik als nog liever een vriendin hebben die niet rooktquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik had het NIET over ST![]()
Ik had het over die secretaresse die die hele anti rook mafia in Nederland gestart heeft
Het ligt er aan in welk opzicht.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
![]()
Mja, je moet nooit nooit zeggen heb ik gehoord. Maar toch, hoe begin je een relatie? Dat begint toch in een vrij vroeg stadium met een beetje zoenen en zo lijkt me? Nou moet je dan even een asbak staan leeglebberen WTF?? Dan had ik echt wel gegeten en gedronken hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:08 schreef DaMart het volgende:
Maar iemand moet wel heel leuk zijn, wil ze de afknapper van het roken nog goed kunnen maken.
weet ikquote:
dat dus, ik blijf van mening dat een horeca onderneming gewoon roken zou mogen toestaan als ie dat maar op de deur zet, dan kan je zelf kiezen of je wel of niet naar binnen wilquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en die de halve horeca nou om zeep heeft geholpen
Hou je smoel man jij woont en horecaviseert niet eens in Nederlandquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dank je lieverd!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen bezwaar tegen je hoorgewoon gezellig meeposten...
Onzin, de horeca is er alleen maar op vooruit gegaan... hopelijk zorgt een volgend kabinet ook weer voor echte duidelijkheid door het ook in de kleinere horeca te verbieden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens, of dat de baas van de onderneming zelf mag kiezen hoe en watquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dus, ik blijf van mening dat een horeca onderneming gewoon roken zou mogen toestaan als ie dat maar op de deur zet, dan kan je zelf kiezen of je wel of niet naar binnen wil
dat is een fabeltjequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, je moet nooit nooit zeggen heb ik gehoord. Maar toch, hoe begin je een relatie? Dat begint toch in een vrij vroeg stadium met een beetje zoenen en zo lijkt me? Nou moet je dan even een asbak staan leeglebberen WTF?? Dan had ik echt wel gegeten en gedronken hoor![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Lekker samen een peuk na ........
mijn menig ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dus, ik blijf van mening dat een horeca onderneming gewoon roken zou mogen toestaan als ie dat maar op de deur zet, dan kan je zelf kiezen of je wel of niet naar binnen wil
Ik ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Woah, dat deed ik vroeger altijd
Met wie heb ik daar allemaal staan bekken dan? Ik weet er weinig meer van, sorryquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is een fabeltje![]()
je had er hier toch geen bezwaar ertegen dat er werd gerookt?
Er hing net wel even een waas voor mijn ogen hoor... maar dat kan ook het tijdstip zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
we merken er niets vantoch?
En hun kleren stinken ook, en hun huis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |