Valt wel mee. Meeste jurkjes vallen op de modellen korter, maar ik ben natuurlijk klein en als het niet meerekt moet ik best een grote maat aan. Die vallen ook langer.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ze lijken altijd zo kort.Dit heb ik volgens mij al eerder gezegdIk ga altijd voor op de knie of net -maar dan ook net- eronder, zodat de zoom van de rok precies op het smalste deel van mijn been valt. Geeft zo'n mooie zandlopervorm
Moet je jou eens horen als je een Espritjurkje heb gevondenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef Viking84 het volgende:
Oh, het gaat weer eens over jurkjes hoor.
Hele avond stil, maar zodra het over jurkjes gaat....
Kan het niet goed zien, maar volgens mij staat het jurkje je goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit was mijn laatste jurkje.. voor een tientje
[ afbeelding ]
Niet als ze tot op of net onder de knie vallen! Dan zie je alleen maar slanke onderbenen waardoor je hele benen slanker lijken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:11 schreef Chicolate het volgende:
Oeh die 3 zijn wel echt mooi. Maar kort, dat is toch juist niet handig met stevig bovenbenen? Dan leg je de nadruk op het relatief dikste punt van je lichaam lijkt me?
Het was een Espritjurkje ja. En ja, ik vind zó vaak een Espritjurkjequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Moet je jou eens horen als je een Espritjurkje heb gevonden![]()
Dat was het toch, een Espritjurkje?
In wat nog meer dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh Progje, jij hebt smaak, niet alleen in kleding... Mooi
dank je welquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh Progje, jij hebt smaak, niet alleen in kleding... Mooi
Maar dan mogen ze dus niet ruim boven de knie vallen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Niet als ze tot op of net onder de knie vallen! Dan zie je alleen maar slanke onderbenen waardoor je hele benen slanker lijken.
Staat je goed en mooie kettingquote:
Jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:16 schreef Viking84 het volgende:
En idd mooi progje.
Zal ik mijn jurkje nog eens posten?grapje
Alleen als ze heel kort zijn. Halverwege het bovenbeen vallen ze over het algemeen precies op het dikste gedeelte.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar dan mogen ze dus niet ruim boven de knie vallen?
Mooi!quote:
Je trouwjurk?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb geen favoriet jurkje!
welterusten!
Die is inderdaad erg mooiquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mijn favoriete jurkje had ik aan op Mo's bruiloft!
Die van DaD was ook mooi!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:08 schreef Phaidra het volgende:
Die groene vanMaria was idd ook erg mooi! Ik weet niet meer zo goed wat Vik, DaD en HenkPietetc aanhadden, de rest wist ik nog wel ja.
Als dat jurkje van Vanilia is, heb ik die ook. Heel fijn jurkje inderdaad!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:26 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn favoriet is het jurkje in de OP,maar dan helemaal in het zwart. Dit staat me echt heel mooi, precies zoals het jurkje moet vallen.
PF had dan ook giga hakken aan. Jägar een mooi simpel bruin jurkje. Oh, en ik vond d'r wel lang.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
En dan was er nog Jätje! Die met platte schoentjes heul niet zo groot leek (vooral niet naastt PF die overal bovenuit torende) en Mr Mo natuurlijk, in zn sjieke pak
Ik ga ook slapen! Trusteeen!
Nog even Kuu Ef Tee!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:14 schreef Phaidra het volgende:
Maar neen, jij hebt een broccoli-shirt.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ditte
Nog even Kuu Ef Tee!
Plus, mannen móeten ook niet zo bezig zijn met mode/kleding, dat vind ik anders eng
Dat vraag ik me ook altijd af. Maar ik schijn het abnormaal vaak koud te hebbenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:13 schreef neen het volgende:
Whehe Chico, ik vraag me ook wel eens af of sommige (meestal vrouwen) mensen het niet koud hebben als ik het echt koud heb gewoon
Ja wel weer met Ibo gok ik, in Utrecht ben ik er ook niet. Dacht dat dat op een zaterdag wasquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ga jij eigenlijk in de zomer met IBO weg of met iets anders? Ik kan trouwens niet naar die voorlichting, ik heb dan college.
Op een vrijdag juistquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:59 schreef neen het volgende:
[..]
Ja wel weer met Ibo gok ik, in Utrecht ben ik er ook niet. Dacht dat dat op een zaterdag wasmaar het was dus op een zondag
quote:Nijmegen: zaterdag 12 maart, Ateliers Kunstwerk, Piersonstraat 75-77 van 14.00-16.30u
Utrecht: vrijdag 18 maart, Kargadoor, Oudegracht 36, van 14.00 - 16.30u
Mijne was lichtrozequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef Ewelina het volgende:
XM d'r outfit vond ik ook erg mooi, maar dat was geen jurk. En Maria d'r jurkje ook (deels omdat ik zelf op dat jurkje heb zitten azen) Mevr Puff had volgens mij iets roods aan, en loveli een lovely groene jurk en hele hoge hakken. En HenkPietKlaasJanWillem/Whatever had een lange jurk aan, met een soort gypsyprint en er zat paars in de jurk. Cali had een soort kimono-achtig jurkje aan dat ze later verwisselde voor een blouse en ik dacht een witte strakke broek. Phaidra d'r jurkje was donkerblauw. Oh, en Piefje was drop dead gorgeous in d'r witte jurkje.
Waarom kan ik dit wel onthouden en jaartallen niet
en met de koffer langs een muur geschraaptquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik mag op de motor van Mr.Mo naar 't werk![]()
![]()
Ja dat bedoel ik ook, T9 hè.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Op een vrijdag juist. Ik heb geen college op zondag
.
[..]
Was ook de laatste keer dus!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en met de koffer langs een muur geschraapt!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
[..]
Was ook de laatste keer dus!
Collega neemt het ervan zie ik?!quote:
Nog niet, zie d'r zondag pas weer...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:33 schreef Perruche het volgende:
Arme merelze word hier helemaal doorgezaagd!
Vizor heb je nog ontwikkelingen op vrouwengebied?
Wie zie je weer? ik heb het gemist! Vertel eens!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nog niet, zie d'r zondag pas weer...
Koopzondag?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nog niet, zie d'r zondag pas weer...
Deze post lezen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:39 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wie zie je weer? ik heb het gemist! Vertel eens!
Nou dat is ook niet cool.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:38 schreef _Calimero_ het volgende:
O en had ik al verteld dat mijn nieuwe mega dure jas hartstikke lek bleek te zijn na een kleine bui.. en toen ik hem terugbracht ik zag dat hij voor 100 euro geodkoper in de aanbieding was??
Een groenig jurkje van Mexx iddquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vik had een spijkerjasje aan met een jurkje? met een huge cleavage
Oh ja, dat weet ik ook nog.quote:xm had een zwarte taille broek aan met een donkerblauwe top er in en een riempje
altijd weer spannend!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:53 schreef Viking84 het volgende:
Zo, belangrijke sollicitatiebrief is weg. Ik ben benieuwd wat eruit komt!
Ja, heb nu twee dingen lopen. Eén sollicitatiebrief is een open brief voor een particuliere school, maar het verloop van docenten is daar behoorlijk laag (wat altijd goed is natuurlijk), dus ik moet veel mazzel hebben, willen ze daar binnenkort een vacature voor een docent Nederlands hebben.quote:
Jurkje vormt naar je lijf en is van katoen. Op topvintage zeggen ze ook dat als je wilt dat ie echt mooi aansluitend valt, je een maat kleiner dan normaal moet nemen. Ik heb een M en die zit perfect. Valt tot op de knie bij mij. Hij zit wel ruimer na een dag dragen, dus hij loopt wel uit, maar na wassen (niet in de droger!!!) zit ie weer strak.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:02 schreef loveli het volgende:
Mijn hakken vielen best mee, 6cm.
XM, dat jurkje wat je eergisteren (?) hebt gekocht, is dat stretch en hoe valt het?
Oh, als ik moet kiezen, is de keus makkelijk hoor!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Succes Vik! Wel slim om op meerdere paarden tegelijk te wedden, al voelt dat een beetje raar voor me (stel dat je moet kiezen).
Ik wacht nu al twee weken op een antwoord op die ene sollicitatie, maar ik heb wel vertrouwen in aanstaande donderdag.
M'n schouders zijn een maat (of 2) groter dan m'n heupen. Ben bang dat als ik 'em in maat S bestel het bovenaan erg gaat trekken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jurkje vormt naar je lijf en is van katoen. Op topvintage zeggen ze ook dat als je wilt dat ie echt mooi aansluitend valt, je een maat kleiner dan normaal moet nemen. Ik heb een M en die zit perfect. Valt tot op de knie bij mij. Hij zit wel ruimer na een dag dragen, dus hij loopt wel uit, maar na wassen (niet in de droger!!!) zit ie weer strak.
Zie: http://www.topvintage.nl/(...)lack-zwart-jurk.html
Mijn heupen zijn ook breder dan de maatvoering van M toestaatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:33 schreef loveli het volgende:
[..]
M'n schouders zijn een maat (of 2) groter dan m'n heupen. Ben bang dat als ik 'em in maat S bestel het bovenaan erg gaat trekken.
Oh ja, en na het zien van m'n jaaropgaaf had ik bedacht dat ik misschien verstandiger met geld moest omgaan.
Whehe.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Progje, al eens op www.verycherry.nl gekeken?Ook leuke zaak!
[ afbeelding ]
Ik ben fliefd op deze jas. Gelukkig is ie er alleen maar in maat 36.
[ afbeelding ]
Deze vind ik ook leuk, maar dan moet je blousje of truitje echt er bij in dragen en dat vind ik bij mij weer niet zo mooi staan.
Op de bruiloft van Mo stond dat je prima.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Deze vind ik ook leuk, maar dan moet je blousje of truitje echt er bij in dragen en dat vind ik bij mij weer niet zo mooi staan.
Ja!quote:
Ja, maar ik heb die van Asos en dat is size 12... + ik ben een beetje huiverig met in buitenland bestellen icm met retour enzo. Als ik 100% zeker zou weten dat ie zou passen, zou ik het wel weten!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:04 schreef loveli het volgende:
XM, in de UK issie goedkoper en ook nog een maatje groter.
http://www.feverdesigns.co.uk/proddetail.php?prod=PVAC_Black
quote:Dik zijn kost (extra) geld. Je moet bijv. meer benzine in je auto stoppen (omdat je auto meer gewicht moet vervoeren) en je bent ook vaker ziek. De Duke Universiteit uit Durham (North Carolina, USA) zocht uit hoeveel dik zijn precies kost...
Heb je een BMI van 25 tot 30? Dan kost je dat 323 (mannen) of 392 euro
(vrouwen) per jaar. Als je BMI boven de 30 ligt kost je dat gemiddeld
1 980 (mannen) of 3 600 euro (vrouwen) per jaar.
Geen idee wat je BMI is? Surf dan snel naar:
http://www.cijfers.net/dik.html
Zelfbescherming loveli.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:06 schreef loveli het volgende:
Gut XM, voor iemand die zo goed kan googelen als jij had ik toch wel evrwacht dat je dat zelf had gekund.
Bestellen op topvintage en kijken hoe de maat valt, dan terugsturen en die in de UK bestellen. Alleen je schouders hoeven te passen, daaronder issie wijd. Niet terugkrabbelen nu he?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb die van Asos en dat is size 12... + ik ben een beetje huiverig met in buitenland bestellen icm met retour enzo. Als ik 100% zeker zou weten dat ie zou passen, zou ik het wel weten!
Nee, dat vind ik too much hasslequote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Bestellen op topvintage en kijken hoe de maat valt, dan terugsturen en die in de UK bestellen. Alleen je schouders hoeven te passen, daaronder issie wijd. Niet terugkrabbelen nu he?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Bestellen op topvintage en kijken hoe de maat valt, dan terugsturen en die in de UK bestellen. Alleen je schouders hoeven te passen, daaronder issie wijd. Niet terugkrabbelen nu he?
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hou op hou opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Progje, al eens op www.verycherry.nl gekeken?Ook leuke zaak!
[ afbeelding ]
Ik ben fliefd op deze jas. Gelukkig is ie er alleen maar in maat 36.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:10 schreef progje het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hou op hou op
quote:
Oh.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:54 schreef Viking84 het volgende:
..... en de catsuit van Tink heeft ook indruk gemaakt.
Nee hij is opgestuurd. Dus nu ben ik 'm ook nog eens 3 of 4 weken kwijt (en ga over 5 weken op wintersport!). En het is nog onduidelijk of ik nog (een deel van) die 100 euro kan terugkrijgen...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou dat is ook niet cool.
Hoe is het opgelost? Nieuwe gekregen? Voor 100 euro minder?
Een jas opsturenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:20 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Nee hij is opgestuurd. Dus nu ben ik 'm ook nog eens 3 of 4 weken kwijt (en ga over 5 weken op wintersport!). En het is nog onduidelijk of ik nog (een deel van) die 100 euro kan terugkrijgen...
Wat is er donderdag? Is dat die ene??? (...)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Succes Vik! Wel slim om op meerdere paarden tegelijk te wedden, al voelt dat een beetje raar voor me (stel dat je moet kiezen).
Ik wacht nu al twee weken op een antwoord op die ene sollicitatie, maar ik heb wel vertrouwen in aanstaande donderdag.
Waterdicht maken kunnen ze niet in de winkel he.quote:
Ik heb nog nooit gehoord van kledingstukken die opgestuurd wordenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waterdicht maken kunnen ze niet in de winkel he.
Balen Cali. Maar een lekke jas is echt vervelend met wintersport (een lekke broek ook
).
Ik wel, maar dan heb ik ze online gekochtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord van kledingstukken die opgestuurd worden.
hij gaat terug naar the north face, ze gaan eerst testen of hij echt lek is (as if... ik lever voor de lol mijn jas inquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord van kledingstukken die opgestuurd worden.
Als 'ie er wel in je maat was geweest, was het idd stom geweest als je geen nieuwe had gekregen. Jij hoeft er toch geen last van te hebben dat TNF een ondeugdelijk product levert?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:25 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
hij gaat terug naar the north face, ze gaan eerst testen of hij echt lek is (as if... ik lever voor de lol mijn jas in) en zo ja, dan moet er iets met persing ofzo, helemaal gedaan worden...
eerlijk gezegd vind ik het best stom dat ik niet gewoon een nieuwe krijg, maar in de winkel was ie er niet meer in mijn maat..
maar ze hebben dus ook niet gebeld naar andere fillialen ofzo...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als 'ie er wel in je maat was geweest, was het idd stom geweest als je geen nieuwe had gekregen. Jij hoeft er toch geen last van te hebben dat TNF een ondeugdelijk product levert?
Lekkere servicequote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:25 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
hij gaat terug naar the north face, ze gaan eerst testen of hij echt lek is (as if... ik lever voor de lol mijn jas in) en zo ja, dan moet er iets met persing ofzo, helemaal gedaan worden...
eerlijk gezegd vind ik het best stom dat ik niet gewoon een nieuwe krijg, maar in de winkel was ie er niet meer in mijn maat..
Ohja dat laatste is idd normaler.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik wel, maar dan heb ik ze online gekocht.
Maar qua retour niet. Dan kreeg ik gelijk een nieuwe en gingen zij met het oude kledingstuk terug naar de fabrikant, maar daar hoefde ik geen last van te hebben.
nog niet echt,. maar ze reageerden op zich wel heel vriendelijk in de winkel, en heeft er wel spoed achter gezet etc.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:28 schreef neen het volgende:
[..]
Lekkere servicezeker voor een dure jas. Heb je je wel een beetje druk gemaakt? Brutalen hebben de halve wereld he
Mja, daar zijn het aanbiedingen voor: die gelden vanaf een bepaald moment tot aan een bepaald moment en als je het product eerder koopt, heb je gewoon pech.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
nog niet echt,. maar ze reageerden op zich wel heel vriendelijk in de winkel, en heeft er wel spoed achter gezet etc.
Maar ik wil sowieso een deel van de korting hebben (minstens de helft, 50 euro dus).
Want ik vind het ten eerste niet zo netjes dat me dat niet is gemeld (2 weken later kostte die opeens 200!) en ten tweede vind ik het helemaal idioot dat ik nu wél de volle prijs heb betaald maar alsnog 3/4 weken zonder winterjas zit.
Dus ik hoop dat hij straks retour komt en goed werkt, en dat ik die korting verrekend krijg.
En zo niet, ga ik alsnog stampij staan maken,.
Nee een andere, verpleeghuis en reva. Hoop dat ik straks de luxe heb te kunnen kiezen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat is er donderdag? Is dat die ene??? (...)
ik zal duimen voor je!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee een andere, verpleeghuis en reva. Hoop dat ik straks de luxe heb te kunnen kiezen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zojuist gehoord dat ik geen tweede gesprek krijg.![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:58 schreef ihatefastcars het volgende:
Niet bijgelezen, sorry. Gisteren ontdekt hoe moeilijk ik het vind om echt voor mezelf te kiezen.Kun je wat specifieker zijn? Evt via pm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zojuist gehoord dat ik geen tweede gesprek krijg.
Tweede gesprek was voor een nieuwe baan neem ik aan? Jammer!Niet meer actief op Fok!
Niet bijgelezen, sorry. Gisteren ontdekt hoe moeilijk ik het vind om echt voor mezelf te kiezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:En zojuist gehoord dat ik geen tweede gesprek krijg.
crap in = crap out
Niet bijgelezen, sorry. Gisteren ontdekt hoe moeilijk ik het vind om echt voor mezelf te kiezen.Dat is wel jammer maar voor jezelf kiezen is goed. Volgens mij is voor jezelf kiezen niet alleen voor jezelf het beste maar uiteindelijk ook voor anderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zojuist gehoord dat ik geen tweede gesprek krijg.Ja, stelletje boeren dat moeten we niet hebben. Je snapt natuurlijk wel dat ik anti fries ben he, whehe. Nou ja, nu eventjes dan. Ik heb zin in vanavond... eindelijk weer een wedstrijd, eindelijk weer voetbal. Pff, was wel even afzien hoor maar nu hebben we het eindelijk weerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:59 schreef V1z0R het volgende:
* portie vlammetjes bestelt *
Nog even wachten neen en dan is Friesland onafhankelijk...
Balen ihfc!stomme lulprogrammas over voetbal, waardeloze wedstrijden om over te zeuren, slechte scheidsrechters om over te klagen. Heerlijk
![]()
Ook ergens deze maand de lokale FC van Emmen tegen de mooiste club van Nederland op een maandag dacht ik. Pff, deze seizoenshelft zal voor mij wel een ware deceptie worden
het lijkt niet wat het is
RIP aan de nabestaandenquote:
Heb er ook weer zin aan!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:04 schreef neen het volgende:
[..]
Dat is wel jammer maar voor jezelf kiezen is goed. Volgens mij is voor jezelf kiezen niet alleen voor jezelf het beste maar uiteindelijk ook voor anderen
[..]
Ja, stelletje boeren dat moeten we niet hebben. Je snapt natuurlijk wel dat ik anti fries ben he, whehe. Nou ja, nu eventjes dan. Ik heb zin in vanavond... eindelijk weer een wedstrijd, eindelijk weer voetbal. Pff, was wel even afzien hoor maar nu hebben we het eindelijk weerstomme lulprogrammas over voetbal, waardeloze wedstrijden om over te zeuren, slechte scheidsrechters om over te klagen. Heerlijk
![]()
Ook ergens deze maand de lokale FC van Emmen tegen de mooiste club van Nederland op een maandag dacht ik. Pff, deze seizoenshelft zal voor mij wel een ware deceptie worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen idee. Ik weet dat het nu leuk isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:25 schreef Viking84 het volgende:
@Merel: is het nou een nieuwe McSeks of een McHetzouwelietskunnenwordentussenons?.
Wat balen zegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:58 schreef ihatefastcars het volgende:
En zojuist gehoord dat ik geen tweede gesprek krijg.
dweilenquote:
Oja, zwart met een soort oosterse print, toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Koesje voor ihfc..
Ewelina, wat een geheugen. M'n jurkje was inderdaad van Jane Norman.. Ik weet ook nog wel van de meesten wat ze aanhadden op de bruiloft!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:19 schreef ihatefastcars het volgende:
Thanks.Jullie zijn lief.
ik snap 'm niet helemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je al opgezegd en is het uitzingen of ben je op zoek en zeg je dan pas op?Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Bloemen dacht ik. Erop geborduurd. De schoenen weet ik van de meesten ook nog wel, oa dat XM hoge zwarte pumps aanhad die ze van jou gekocht had. En Maria had taupe schoentjes met een klein hakje.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oja, zwart met een soort oosterse print, toch?
Van 't Indiaantje weet ik nog dat ze op slippertjes aan kwam hupsen, volgens mij heeft ze die later wel omgewisseld!
Het is ook een prachtig jurkjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bloemen, ja.. Ik vind dat zelf een erg mooi jurkje.
. Hangt dus ook niet ín de kast, maar eraan.
.
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:38 schreef V1z0R het volgende:
Poes op dieet![]()
Je naam staat toch gewoon onder je eigen mailtje PF!? En dan nog fout typen
een vriendin van mij spelde altijd mijn naam consequent met ie, inplaats van met een y. Daar ben ik, nadat ik er 5x wat van gezegd had, zo boos om geworden...Zo vervelend vind ik dat..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook!!!!!!!
Echtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:41 schreef _aurum_ het volgende:
ik vind het slordigheid en ik hou niet van slordige mensen
Ik hups niet, ik trippel gracieus!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oja, zwart met een soort oosterse print, toch?
Van 't Indiaantje weet ik nog dat ze op slippertjes aan kwam hupsen, volgens mij heeft ze die later wel omgewisseld!
Oe, je bent lesbisch met Renée! Seksie heur!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn tante stuurt nog steeds kaartjes naar Gaby en Renée
en mensen blijven mijn naam ook consequent fout zeggen...ach.. het went
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn tante stuurt nog steeds kaartjes naar Gaby en Renée
en mensen blijven mijn naam ook consequent fout zeggen...ach.. het went
Nee, dan zou 't allemaal niet zo dramatisch zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik snap 'm niet helemaal![]()
Heb je al opgezegd en is het uitzingen of ben je op zoek en zeg je dan pas op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, vroeger maakten ze van mijn meisjesnaam soms ook een mijn voornaamquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:44 schreef V1z0R het volgende:
Met mijn naam kan er weinig fout gaan, achternaam daarentegen doen ze nog wel eens fout.
aurum, jouw naam kan dan ook heel snel fout gespeld worden
Als je geordend bent/gestructureerd bent dan is het makkelijk om dingen terug te vinden/ door te pakken/ je hebt beter/makkelijker overzicht etc.quote:
Ik vind jouw achternaam altijd makkelijk, want ooit toen ik mini was ben ik verhuisd met een verhuisbedrijf die net zo heet!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:57 schreef Viking84 het volgende:
Oh mijn achternaam is ook een groot probleem hier. Ik had zelfs een keer gereserveerd bij een restaurant en toen stond er niet eens een naam die op de mijne léék op de reserveringslijst. Dus.
Tegenwoordig reserveer ik dus maar onder de achternaam van Nachtwacht. Die hoef je niet 3 keer te herhalen en uit te spellen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind jouw achternaam altijd makkelijk, want ooit toen ik mini was ben ik verhuisd met een verhuisbedrijf die net zo heet!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:54 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Nee, dan zou 't allemaal niet zo dramatisch zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Op dit moment niet. Vacatures in mijn vakgebied (of ook maar enigszins gerelateerd) zijn helaas behoorlijk schaars.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:01 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat balen zegNog andere sollicitaties uitstaan?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:59 schreef _aurum_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou ik zit zo vol van de lunch dat ik denk ik vanmiddag met moeite nog zo'n kaasje weg krijgquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:10 schreef Perruche het volgende:
Ik vind het een beetje wienig progje
maar 4 tomaten, hoe krijg je het weg
vizor, vlammetje voor lunch
wat is braadharing?
tja ik weet dat jij/jullie dat vinden...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:20 schreef uniekhoorn het volgende:
200 gr bloemkool, 4 tomaten... dat is in totaal nog geen 100 kcal
Ik vind het weinig
Zelfde als mensen vertellen dat peperkoek en sultana gewoon koekjes zijn. Vinden ze niet leuk, want ze waren toch zo gezond bezigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:31 schreef Viking84 het volgende:
Pff, ik zit me te ergeren aan m'n zus. Die kijkt naar al die afvalprogramma's en ziet er het kwaad niet van in. En ik probeer dat duidelijk te maken, begint ze over wat anders.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:04 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Maar dan hoef je toch geen hekel te hebben aan de chaotische mens?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Als je geordend bent/gestructureerd bent dan is het makkelijk om dingen terug te vinden/ door te pakken/ je hebt beter/makkelijker overzicht etc.
ik hou niet van chaos
Ja, ik vind het vooral irritant dat ze mij constant allerlei goedbedoelde (aargh, ik haat mensen die het goed bedoelen) tips geeft, terwijl ík degene ben die al jaren op gewicht is, terwijl zij al jaren aan het jojo'en is en elke zaterdag puddingbroodjes van Bart naar binnen werkt. En dan ook nog van die vage sporten met elastieken doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:36 schreef Syrena het volgende:
[..]
Zelfde als mensen vertellen dat peperkoek en sultana gewoon koekjes zijn. Vinden ze niet leuk, want ze waren toch zo gezond bezig
Ik heb er ook niet echt een hekel aan, maar het maakt het leven zo moeilijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar dan hoef je toch geen hekel te hebben aan de chaotische mens?![]()
Je weet wat ze hierover zeggen he? Dat je een hekel hebt aan chaoten omdat je de chaoot in jezelf niet accepteert![]()
Gooi je er nog wat bij in? Iets van fruit, een bak yoghurt met muesli ofzo? Lijkt me wel verstandig.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje so far:
O;kommetje havermoutpap van 200 ml melk
T: -
L: stroopwafel
D: zelfde pasta als gister
Zo maar richting fysio.
Jij ben zo grappigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het vooral irritant dat ze mij constant allerlei goedbedoelde (aargh, ik haat mensen die het goed bedoelen) tips geeft, terwijl ík degene ben die al jaren op gewicht is, terwijl zij al jaren aan het jojo'en is en elke zaterdag puddingbroodjes van Bart naar binnen werkt. En dan ook nog van die vage sporten met elastieken doen.
Ik zie van allebei de charme wel inquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O ik hou van chaotische mensen, vriendinnetje van mij is nog een ergere chaoot dan ik, dan voel ik mij niet zo alleen!!
Mijn zus weet wel dat ze geen gelijk heeft, daarvoor hoeft ze alleen maar in de spiegel te kijkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij ben zo grappigWaarschijnlijk denkt je zus net zo over jou. Jullie zijn allebei overtuigd van het eigen gelijk en probeert de ander daarvan te overtuigen. Dat jullie weleens ongelijk zouden kunnen hebben komt niet in jullie hoofden op.
Nouquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn zus weet wel dat ze geen gelijk heeft, daarvoor hoeft ze alleen maar in de spiegel te kijken. Bovendien is zij het "Ok, als jij het zegt, zullen we het dan nu ergens anders over hebben?"-type, itt m'n andere zus. Overigens ben ik minder gericht op het halen van mijn gelijk dan jij nu schijnt te denken. Als iemand anders gelijk heeft, dan krijgt die ook heus wel gelijk van mij, maar niet als die niet gelijk heeft, zoals in dit geval. Dus
.
Ik weet niet of dat heel handig is icm mijn dyscalculiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:06 schreef Tinkepink het volgende:
XM, is een baan in de marketing (dus echt met cijfers) wat voor je?
http://www.careersathoney(...)nSpecialist/00143160quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat heel handig is icm mijn dyscalculi.
Is zo hoor. Ik snap niet waar dat beeld vandaan komt van die koppige Viking die ondanks alles blijft vasthouden aan haar mening, want dat is gewoon niet waar.quote:
Gelukkig heb je ook gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is zo hoor. Ik snap niet waar dat beeld vandaan komt van die koppige Viking die ondanks alles blijft vasthouden aan haar mening, want dat is gewoon niet waar.
Volgens de buienradar ziet het er niet goed uit.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoop niet dat het de hele tijd zo hárd blijft regenen. Ik moet nog hardlopen.
En daar ben ik het helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:17 schreef Perruche het volgende:
Ik zou niet in de marketing willen werken als marketeer, maar ik vind het proces enzo en hoe het mensen beinvloed wel interessant. En het creatieve proces is gewoon leuk, vind ik. Maar op de lange termijn is het niets voor mij denk ik.
Zie mijn edit reden, ik drukte op invoeren ipv op de smileysquote:
Salesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:14 schreef Tinkepink het volgende:
Marketing, blablabla
Communicatie: staat alleen maar garant voor bemoeizuchtige collega's en je doet het nooit goed
Sales:
ik weet dat het waarschijnlijk raar klinkt, maar hardlopen in de regen is héérlijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoop niet dat het de hele tijd zo hárd blijft regenen. Ik moet nog hardlopen.
Ik kijk dat nu ook voor het eerst en vind het eigenlijk heel leukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vik ik ben helemaal bij met BZV
Erger tv![]()
Dat is niet helemaal eerlijk he?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:23 schreef _Calimero_ het volgende:
Vriendje wil vanavond uiteten, maar ik vind eigenlijk dat ik al teveel geld heb uitgegeven aan mijn jas + tas, maar vind het ook stom dat ik dan wel dat geld voor mezelf heb uitgegeven, maar niet iets voor ons samen wil doen![]()
(maar had die jas & een laptoptas wel écht nodig. vanaf volgende week begint mn nieuwe baan!!
nee, en dat is dus precies een van de eigenschappen die ik momenteel erg 'dislike' aan mezelf: ik lijk overal alleen maar beren op de weg te zien in eerste instantie. Terwijl ik eigenlijk nooit zo moeilijk wasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal eerlijk he?
Had ik ook al gezien idd. Jammer dan voor mij! Moet wel een beetje oppassen met CI, maar doe wel even een hoofdband om oid.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens de buienradar ziet het er niet goed uit.
Van hem. Niet van jou. Ik vind het emotionele chantage. Dat jij iets noodzakelijks koopt voor jezelf wil dus neit zeggen dat je hem niet belangrijk vindt. Je kan je geld helaas maar een keer uitgeven.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:27 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
nee, en dat is dus precies een van de eigenschappen die ik momenteel erg 'dislike' aan mezelf: ik lijk overal alleen maar beren op de weg te zien in eerste instantie. Terwijl ik eigenlijk nooit zo moeilijk was
ja maar je realiseert je nu toch waar je mee bezig bent? Dan kan je het veranderen én je hoeft je niet schuldig te voelen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:27 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
nee, en dat is dus precies een van de eigenschappen die ik momenteel erg 'dislike' aan mezelf: ik lijk overal alleen maar beren op de weg te zien in eerste instantie. Terwijl ik eigenlijk nooit zo moeilijk was
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zal ik ook maar dan?
Taal & Cultuur
Correct me if I'm wrong. Maar ik denk niet dat haar vriendje er bij stil staat waar ze haar geld aan uit geeft, of dat hij haar onder druk zet om geld uit te geven wat ze eigenlijk niet heeft.....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Van hem. Niet van jou. Ik vind het emotionele chantage. Dat jij iets noodzakelijks koopt voor jezelf wil dus neit zeggen dat je hem niet belangrijk vindt. Je kan je geld helaas maar een keer uitgeven.
Ow, maar hij stelde het alleen maar voor hoor, ik heb nog niet (durven zeggen/) gezegd dat ik er zo over denk. En hij heeft al heel vaak etentjes betaald, dat zou hij misschien nu ook weer doen, maar dat vind ik erg vervelend en wil ik dus helemaal niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Van hem. Niet van jou. Ik vind het emotionele chantage. Dat jij iets noodzakelijks koopt voor jezelf wil dus neit zeggen dat je hem niet belangrijk vindt. Je kan je geld helaas maar een keer uitgeven.
OH. Dan zit het dus vooral in jouw hoofdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:30 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ow, maar hij stelde het alleen maar voor hoor, ik heb nog niet (durven zeggen/) gezegd dat ik er zo over denk. En hij heeft al heel vaak etentjes betaald, dat zou hij misschien nu ook weer doen, maar dat vind ik erg vervelend en wil ik dus helemaal niet.
Dat moest ik googelen! Zie je, ik ben ook nog een psycholoog van niksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:33 schreef V1z0R het volgende:
IT
Ik ben nagenoeg perfect!
Op het feit na dat ik een megalomane, narcistische, betweterige, egoïstische gamofobist ben...
Ja dat bedacht ik me net ook, dat ik het wel goed kan maken door iets lekkers te kokenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
OH. Dan zit het dus vooral in jouw hoofdIk had het verkeerd begrepen.
Anders zeg je eerlijk dat je noodzakelijke uitgaven had maar dat je best voor hem wilt koken
Die nike+ site is al de hele dag uit de lucht trouwens, wat is dat voor onzin, ik wil doelen stellen en aan challenges meedoen en en ...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:36 schreef _Calimero_ het volgende:
oke, back to work, ik ga mijn verslagen typen en dan door de regen lopen, eindelijk met mijn nieuwe gadget
Ik heb al doelen gesteldquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:37 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Die nike+ site is al de hele dag uit de lucht trouwens, wat is dat voor onzin, ik wil doelen stellen en aan challenges meedoen en en ...
Praat jezelf toch niet zo in de put!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:35 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat moest ik googelen! Zie je, ik ben ook nog een psycholoog van niks
Hihi, ja erg he. Het is ook zo heerlijk kneuterig gefilmd en die kneuterige jurkjes van Yvonnequote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:25 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik kijk dat nu ook voor het eerst en vind het eigenlijk heel leuk
Bedoel je Yvonne van Gijsbert of Yvon Jaspers, de presentatrice?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hihi, ja erg he. Het is ook zo heerlijk kneuterig gefilmd en die kneuterige jurkjes van Yvonne
Het schijnt dat Yvonne stiekem een enorm rotwijf is
Yvon Jaspers. Schijnt IRL echt een arrogant monster te zijn..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bedoel je Yvonne van Gijsbert of Yvon Jaspers, de presentatrice?
Oh ik vind jou een meer betrouwbare bron hihi.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:51 schreef conleche het volgende:
Ik heb Yvonne ooit wel eens ontmoet toen ik een bedrijfsfilm deed (Ketelone wodka) en ik haar moest aankleden aangezien ze daar een rolletje in speelde. Ze was net als op TV. Aardig en huppelkutterig. Niks mis mee als je ervan houdt. Alle mannen die ik ken vinden haar compleet asexueel. Lijkt me ook vervelend om te hebben.
Ik ben zooooooo goed aan het schilderen. *trots*
Ik ben het eens met die mannen. Totaal niks spannends aan die vrouwquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:51 schreef conleche het volgende:
Ik heb Yvonne ooit wel eens ontmoet toen ik een bedrijfsfilm deed (Ketelone wodka) en ik haar moest aankleden aangezien ze daar een rolletje in speelde. Ze was net als op TV. Aardig en huppelkutterig. Niks mis mee als je ervan houdt. Alle mannen die ik ken vinden haar compleet asexueel. Lijkt me ook vervelend om te hebben.
Beroemde neenmans! Waaro? Niet dat ik tv kijk veelal, maar soitquote:
Je vergeet de U en de Iquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben het eens met die mannen. Totaal niks spannends aan die vrouw.
Dat kleuterjufstemmetje ook.
Ze lijkt mij wel aardig verder.
En voor de laatste keer: ze heet Yvon, niet Yvonne(geldt ook voor Perruche
)
Op eredivisie live vanavond en natuurlijk bij de samenvattingen op rtlquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Beroemde neenmans! Waaro? Niet dat ik tv kijk veelal, maar soit![]()
klopt.. mijn vriend zei dat ook al. Die heeft met haar samengewerktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Yvon Jaspers. Schijnt IRL echt een arrogant monster te zijn..
14.gifquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:51 schreef conleche het volgende:
Als ik niet allergisch voor voetbal was zou ik wel gaan neenspotten hoor!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:04 schreef neen het volgende:
[..]
Op eredivisie live vanavond en natuurlijk bij de samenvattingen op rtlheel klein in het publiek maar ik weet mezelf altijd wel te spotten omdat ik vlak bij de middenlijn op rij 1 zit
![]()
Wel 1x in close up op tv geweestdat was ook fantastisch.
Eens!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind magnetronpopcorn echt briljant.
Dat is ook echt heerlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind magnetronpopcorn echt briljant.
Jammer.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Als ik niet allergisch voor voetbal was zou ik wel gaan neenspotten hoor!
Goed bezig, Cootje!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef V1z0R het volgende:
![]()
Ik heb een linguïst een woord bijgebracht!
Das mooi kut!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:00 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik krijg m'n Nike+ nu al niet meer aan de praat. Tig keer op de powerbutton gedrukt, maar hij vindt de sensor niet.
Vorige keer had ik dit ook, dus ik denk dat ik iets niet helemaal goed doe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |